Registreerunud 20.03.05
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 2.3 Quattro 98kw
postitati 01.07.05 07:13
B4 66kw - pööretel CO ja CH kõrged!
Käisin korralisel ülevaatusel. Kõik sinnamaani korras kui gaase mõõtma hakati. 2 nädalat tagasi sai klapisääretihendid vahetatud. Tühikäigul (860
p/min) olid näitajad suurepärased co 0,042% ja ch 10 ppm. Aga pööretel 2520 p/min co 0,321 % (lubatud 0.300 %) ja ch 122 ppm (lubatud 100 ppm).
Mootor ka nagu ei tööta päris õigesti. Puterdab veitsa.
Äkki keegi targem oskab aidata - kas peaks diagnostikasse minema vms.?
tänud ette!
ZZZ 705
huviline
Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 1.8 S -91
postitati 01.07.05 10:23
Kui kunagi teada saad ütle meile ka. Ise olen juba mitu aastat sellega jamanud! Sama jama.
timmi
huviline
Registreerunud 11.07.11
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.0 66kw
postitati 11.07.11 11:27
Vabandust, et nii vana teema ülesse kiskusin, kuid ei hakkanud uut teemat tegema. Kas on keegi vahepeal avastanud, mis võib sellist asja põhjustada.
Tegemist sama mootoriga.
Wolf123
huviline
Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Minul põhjustas 23 korda suuremat HC näitajat pööretel vale süütehetk. Samuti mängivad seal rolli kõik küünlad, juhtmed, jagajakaan, rootor jne. Samas
saab kasutada ka 98 bensiini ja Mergi põlemiskatalüsaatorit, mis väidetavalt pidi näitajad kuni 50% paremaks muutma. EDU!
Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
postitati 13.07.11 11:46
Lisaks veel lambda, katalüsaator ja summuti "tihedus". Vaata need ka üle, kui summuti kuskilt läbi laseb, ei ole ka sageli näidud õiged.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]