Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: A8 D3 aku tühjeneb (Vastuseid: 58 | Vaatamisi: 12905)
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 18.04.20 09:04 Tsiteeri


No nii, nyyd on minul aku tyhjenemisega mured.
uus aku sai paigaldatud 2017 jaanuaris, ehk 3 aastat nyyd kasutuses olnud.
Auto seisis garaasis ja vcds veakoodidest lähtudes on umbes nelja päeva pärast peale auto parkkimist aku tyhjenenud.
Laadisin aku uuesti ja sama asi kordus mõne päeva pärast.
Mingeid veakoode vigasest juhtplokist vms. ei ole.
Ainukese asjana täheldasin, et käigukangi valitsa valgustus ja ohutulede lyliti jäävad pälema ja ei kustu.
Mis plokk või toiming neid juhib?
Kõik ideed on teretulnud.


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Mul on selline kood kasutusel 105AH akuga:
000915105CF
431218I06V

22.01.2017 vahetasin ja kodeerisin.
Eelnevalt oli 95AH AGEM selle koodiga:
000915105CE
120417H025



http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 18.04.20 10:23 Tsiteeri


See tulukeste põlema jäämine peaks tähendama, et auto ei lähe magama. Üks variant on ikkagi see, et mõni vigane moodul toodab mingit jama CAN liini peale ja hoiab autot ärkvel. Ja see võib olla tüütu otsimine, kuni selleni välja, et tuleb ühekaupa prooviks lahti ühendada mooduleid. Kindlasti on ka mingid tüüpvead, google aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 19.04.20 10:21 Tsiteeri


Pelgalt tulukesed seda akut ikkagi sellise kiirusega ei tühjenda, nimelt 3,6 a cetek ei suuda pidada akut vajalikul tasemel.
Peab vist sulattusse saatma kogu kupatuse.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 19.04.20 12:31 Tsiteeri


Need tulukesed üksi ei tühjendagi, see on lihtsalt silmaga nähtav märk, et auto ei lähe magama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 19.04.20 20:06 Tsiteeri


Probleem siiani lahenenud ei ole. Vahepeal ei tühjene nädalaid ja siis korraga ööpäevaga täiesti nullis.
Kui keskkonsoolis tuled põlema jäävad siis see on jah märk sellest, et auto ei jää "sleepi".
Mul nende keylessi lingi nuppude kahtlusega mõned kuud tagasi näitas kaabliga nupu viga parempoolsetele linkidele. Mõlemad töötasid korralikult ja said mõlemad ka välja vahetatud. Vead kadusid ära 140 euri tk Forssist koos soodukaga ja ainult A varuosa+ värvimine ja uste lammutus peale. Lekke probleemi ei lahendanud.


Eelmine nädal tuli juhuslikult hooldusvälp peale, lasin forssis ära teha kuna endal aega polnud. Ühtlasi uuriti lekke probleemi ka, mul väga usku ei olnud teemasse et midagi leiavad. Järgi minnes öeldi et raadio moodul ei lase sleepi minna autol. Uuena jupi hind 800 euri :). Kasutatud jupi puhul "component protection" peal ja peab laskma ümber progeda. Paari nädala jooksul vast jõuan forssi kasutatud varuosaga tagasi, eksnäis siis kas laheneb ära probleem või mitte.

edit:
kunagi sai uuritud kaitsmete välja tõmbamise varianti ja mulle väideti, et seda ei saa teha. A8'l on moodulitel kontroll "liin". Tõmbad kaitsme välja ja võib "vale" leket hakkama näitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.04.20 16:36 Tsiteeri


Istusin tunnikese autos arvutiga, no ei leia mingit otsest syydlast.
Central convenience näitas järgnevat veakoodi:
01504 Bulb for license plate light (X)
009 - open or short to ground.
Tõepoolest, numbrituli ei põle, võtsin mõlemad pirnid välja ja yritasin mõõta pinget, ei midagi.
Vähe usutav, et see nyyd systeemi magama ei lase minna, aga igatahes mingi probleem selle numbrivalgustuse ahelaga siiski on.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 21.04.20 16:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Istusin tunnikese autos arvutiga, no ei leia mingit otsest syydlast.
Central convenience näitas järgnevat veakoodi:
01504 Bulb for license plate light (X)
009 - open or short to ground.
Tõepoolest, numbrituli ei põle, võtsin mõlemad pirnid välja ja yritasin mõõta pinget, ei midagi.
Vähe usutav, et see nyyd systeemi magama ei lase minna, aga igatahes mingi probleem selle numbrivalgustuse ahelaga siiski on.

Kui mõlemad pirnid välja võtsid, siis ahel on lahti, komfortplokk saab sellest süüte sissepanemisel aru ja ei lasegi voolu peale. Niiet kui vaja midagi mõõta just sealt, siis võiks vähemalt üks pirn sees olla.

Ja see konkreetne viga üsna kindlasti aku tühjenemist ei põhjusta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaspa.k
huviline

Avatar


Registreerunud 27.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A8 d3

postitati 24.04.20 13:08 Tsiteeri


Mul vahetati täna raadio moodul ära + flashiti vms üle kuna tegemist oli kasutatud osaga. Eelmisega kui auto sleepis oli näitas väidetavalt tarbimist. Nüüd pole muud kui oodata. Paari nädalaga peaks selge olema kas oli asi selles või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 03.08.20 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaspa.k
Mul vahetati täna raadio moodul ära + flashiti vms üle kuna tegemist oli kasutatud osaga. Eelmisega kui auto sleepis oli näitas väidetavalt tarbimist. Nüüd pole muud kui oodata. Paari nädalaga peaks selge olema kas oli asi selles või mitte.


Said korda?


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]