Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 4,2 FSI klapikambrikaane tihendid ise vahetada (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2106)
tiit002
huviline



Registreerunud 08.10.16
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.17 15:43 Tsiteeri
4,2 FSI klapikambrikaane tihendid ise vahetada



Audi siis 2005a V8 bensukas. Kas ise on see töö teostatav, või oleks pigem mõistlik jätta spetsialistile? Kas on detaile, mille seal erilist tähelepanu pöörata, kui ikka ise teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Retro
huviline



Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2xVW

postitati 11.10.17 17:37 Tsiteeri


Saab hakkama, lihtsalt häid tööriistu on tarvis. S4 B6 4.2 V8'sal igatahes tagumised alumised klapikaane poldid olid suht raskesti ligipääsetavad, õnneks oli õige tööriist olemas selle väikse ruumi jaoks. Eks see aega nõudev on, aega ei midagi keerulist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiit002
huviline



Registreerunud 08.10.16
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.17 12:39 Tsiteeri


Selline vastus mulle meeldib :) Kui nüüd kellegil meenub siiski midagi olulist, siis andku aga tulla. Tihendid on tellitud ja aega võib minna kuni 10 päeva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiit002
huviline



Registreerunud 08.10.16
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.17 09:04 Tsiteeri


Juutuubi videoid vaadates, on näha, et pannakse miskit silikoonimoodi asja tihendisoonde. Kas see on alati vajalik, kui uus tihend läheb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaar3l
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.08
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI Quattro

postitati 17.10.17 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiit002
Juutuubi videoid vaadates, on näha, et pannakse miskit silikoonimoodi asja tihendisoonde. Kas see on alati vajalik, kui uus tihend läheb?

Vahetasin küll 2,5 diislil klapikambrikaane tihendit ja vaatasin õpetust ETKA-st, kus oli näidatud, et "äkilisematesse" nurkadesse oli tarvis antud silikoonimoodi asja lisada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 17.10.17 10:52 Tsiteeri


Kui panna terve tihend silikooniga, siis järgmisel vahetajal võib kuluda palju aega pindade kraapimise ja puhastamise peale.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.10.17 03:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiit002
Juutuubi videoid vaadates, on näha, et pannakse miskit silikoonimoodi asja tihendisoonde. Kas see on alati vajalik, kui uus tihend läheb?

Vastus lihtne - jah! Kindlasti ei tule seda kogu tihendi ulatuses lisada ja kindlasti mitte võtta suhtumist, et mida rohkem seda parem, ainult nendesse kohtadesse vastavalt tehase soovitustele, kus on murdepunktid, kaared jne. Lisaks tasuks ka konkreetse tihendisilikooni kasutusjuhendit lugeda, millise aja jooksul oleks mõistlik asja kinni pressima hakata, murekoht on see kui liiga toorelt on asi kokku keeratud st. kasutult laiali litsutud liiga vedelas faasis.
Suure veana tehakse ka seda, et ei tajuta kust see õli üldse lekib ja pahatihti polegi see üldse võimalik üheselt tuvastada. Näinud ise, kus kodanikud vahetanud kahel korral 32v v8 õlikorgi poolseid kaanetihendeid vaatamata, et reaalne lekkekoht oli hoopis õlikorgi tihend ise, mille vahelt siis mööda kapotialust vaikselt sõidu ajal välja saanud ollus kapoti alla laiali loobiti ja tunne oli tõesti nagu oleks simmer/kaanetihend ära.
Kui kaaned juba lahti oled võtnud, siis tajud ise paremini teemat ja pingutusmomente/järjekorda tasuks samuti väga selgelt teada ja arvestada, kuna üleliigne kasvõi pool keeret põhjustab tihendi varasema töölepingu lõpetamise kuuma ja külma pidevalt saades. Kui palju on õige, vot selles osas tasub ise väga selge kodutöö ära teha konkreetse mootori mudeli järgi ja üldist juttu pole mõtet kullana võtta. Kõrvalgaraa˛i Volodja "kindla käe ja tunde järgi" (prse)keeratud ~3000-4000km järel lekkivaid tihendeid olen paaril korral ka ise oma garaa˛is näinud, kiiruga ära vahetanud ja tuttavad järgmisel korral kuhugi remondikohta pöörduda palunud, et tööle ka garantii antaks (võisin ka ise ennast mingil ajahetkel Volodjana tunda ja lõpetasin selle teiste "aitamise" lihtsalt ära - kui teen siis endale).
Üks väga suur küsimärk on minu nägemust mööda mingi paljulevinud tarkvara ja kindel teadmine "vaatasin autodatast pingutusmomente" - see on teema omaette, kuna ma tõesti ei saanud aru, kust kurat sellised numbrid olid need autodata kodanikud oma kõiketeadvasse kataloogi võtnud ja päris mitme mootori kohta, mis silma jäi. Panin ka ise piraati mingil ajal teada saamaks kas tõesti on võimalik, et ühes tootes võib midagi mööda vaadata või valesti välja lugeda - puhta kulla tarkvara tõesti, sest need "teadjad" polnud tootest numbreid valesti välja lugenud :(. Teate, enne pöörduge kasvõi mingi summa eest margiesinduse töökotta ja uurige sealt konkreetse mootorimudeli erinevad pingutusmomendid välja, aga ärge võtke puhta kullana mingit jama, mis isegi loogilist mõtlemist ja füüsikaseadusi omavat isikut pead kratsima võtab.
Edu toimetamisel ja vaata, et ümbritsevad juhtmed ja pistikud terveks jätad või kahtluste korral pigem puhastad/vahetad :D.
PS! Enne kui tööd alustad - kas muu liikur on ikka olemas või pead asja kokku tagasi lappima kui mõne lisavidina järgi vaja minna? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]