Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B5 tulede anomaalia (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2632)
andrei21
huviline



Registreerunud 06.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.17 15:34 Tsiteeri
A4 B5 tulede anomaalia



tere siuke küsimus et kas a4 b5 el on tuledel peale lülitus kangi mingi relee ka vahel või ei?
probleem siis selles et kui auto käima panna ja tuled põlema siis mingi 5 sekki on vaikus ja siis käib nugu relee klõps ja siis lähevad tuled põlema alles ja kui tuled kustutada siis kustuvad aind park tuled ära . ja kui tõmmata peale käsipidur siis kustuvad armaturist ja kõikjalt mujalt tuled ära vabastades käsi pidur tulevad tuled kõik ilusti tagasi.
on kellegil kogemusi samade sümtomitega või teab mida vaadata. üks asi veel millegipärast ei hakka kenekas ka kohe laadima peab korraks gaasi andma nii 1500 rpm ja siis töötab ilusti sai mõõdetud erkutust ja see oli mingi 4-5 volti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.09.17 15:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrei21
tere siuke küsimus et kas a4 b5 el on tuledel peale lülitus kangi mingi relee ka vahel või ei?
probleem siis selles et kui auto käima panna ja tuled põlema siis mingi 5 sekki on vaikus ja siis käib nugu relee klõps ja siis lähevad tuled põlema alles ja kui tuled kustutada siis kustuvad aind park tuled ära . ja kui tõmmata peale käsipidur siis kustuvad armaturist ja kõikjalt mujalt tuled ära vabastades käsi pidur tulevad tuled kõik ilusti tagasi.
on kellegil kogemusi samade sümtomitega või teab mida vaadata. üks asi veel millegipärast ei hakka kenekas ka kohe laadima peab korraks gaasi andma nii 1500 rpm ja siis töötab ilusti sai mõõdetud erkutust ja see oli mingi 4-5 volti.


Tundub, nagu keegi oleks mingisugused "automaatsed" päevasõitu tuled tekitanud su autole. Tuled käivad originaalis otse läbi kangi. Ainus relee on "load reduction relay" ja läbi selle käib kogu X terminali all olev, kuid see on enne tulede lülitit. Läbi sama relee peaks käima ka kojamehed, salongi vent, raadio ja veel mõned asjad, kui need asjad toimivad nii nagu tehase poolt ette nähtud, siis on relee korras ja keegi mingit omaloomingut teinud.
Siit teemast saad ka kindlasti natuke nõu. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrei21
huviline



Registreerunud 06.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.17 15:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Tundub, nagu keegi oleks mingisugused "automaatsed" päevasõitu tuled tekitanud su autole. Tuled käivad originaalis otse läbi kangi. Ainus relee on "load reduction relay" ja läbi selle käib kogu X terminali all olev, kuid see on enne tulede lülitit. Läbi sama relee peaks käima ka kojamehed, salongi vent, raadio ja veel mõned asjad, kui need asjad toimivad nii nagu tehase poolt ette nähtud, siis on relee korras ja keegi mingit omaloomingut teinud.
Siit teemast saad ka kindlasti natuke nõu. :)



ja kust oleks kõige loogilisem seda automaatikat otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrei21
huviline



Registreerunud 06.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.17 16:05 Tsiteeri


jäi mainimatta,et autoks on audi a4 b5 avant 1.9 tdi 81 kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.09.17 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrei21
ja kust oleks kõige loogilisem seda automaatikat otsida?

Tsitaat:
Siit teemast saad ka kindlasti natuke nõu. :)


Kuule mu klaaskuul on praegu katki ja ma ei saa ennustada. Eks seda teab ilmselt ainult selle automaatika paigaldanud isik täpselt. Kuna seal on mingi seos ka käsipiduriga, siis saab see olla ükskõik kus kohas armatuuri all või ka keskkonsooli all (ja see ei välista ka ükskõik millist muud kohta autos). Kõige loogilisem oleks seda otsida kusagilt sealt, kus on kõik muud tuledega seonduvad ühendused ning lähedal ka terminalid. Kui see sulle midagi ei ütle, siis ära hakka parem ise üldse edasi pusimagi, vaid mine otsejoones mõne pädeva autoelektriku juurde. Tund võib küll kallis olla, kuid pädevale elektikule ei tohiks olla originaali taastamine rohkem, kui poole tunni töö (kui just mingi eriline sosssepp pole seda sinna paigaldanud).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrei21
huviline



Registreerunud 06.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.17 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrei21

kas sull hakkasid päevad või pole naine and tükk aega,et kohe tõmblema kukkud?Oleks võind vastata kust oleks loogiline otsida või soovitada elektriku juurde pöördumist mitte mingit ennustamis ja muud jura ajada.


Kas sul hakkasid päevad või pole naine and tükk aega, et kohe tõmblema kukud? Oleks võinud vastata kust oleks loogiline otsida või soovitada elektriku juurde pöördumist mitte mingit ennustamis ja muud jura ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.09.17 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrei21
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: andrei21
ja kust oleks kõige loogilisem seda automaatikat otsida?

Tsitaat:
Siit teemast saad ka kindlasti natuke nõu. :)


Kuule mu klaaskuul on praegu katki ja ma ei saa ennustada. Eks seda teab ilmselt ainult selle automaatika paigaldanud isik täpselt. Kuna seal on mingi seos ka käsipiduriga, siis saab see olla ükskõik kus kohas armatuuri all või ka keskkonsooli all (ja see ei välista ka ükskõik millist muud kohta autos). Kõige loogilisem oleks seda otsida kusagilt sealt, kus on kõik muud tuledega seonduvad ühendused ning lähedal ka terminalid. Kui see sulle midagi ei ütle, siis ära hakka parem ise üldse edasi pusimagi, vaid mine otsejoones mõne pädeva autoelektriku juurde. Tund võib küll kallis olla, kuid pädevale elektikule ei tohiks olla originaali taastamine rohkem, kui poole tunni töö (kui just mingi eriline sosssepp pole seda sinna paigaldanud).

kas sull hakkasid päevad või pole naine and tükk aega,et kohe tõmblema kukkud?Oleks võind vastata kust oleks loogiline otsida või soovitada elektriku juurde pöördumist mitte mingit ennustamis ja muud jura ajada.


Ei ole ei päevad ega ka mitte kuival, kuid tänud muretsemast. Selline ülbem suhtumine tuleb sinu enda ülbest ja üleolevast suhtumisest (et reeglid sulle ei kehti ka pärast sellele tähelepanu juhtimist). Pole ju raske kasutada SHIFT nuppu korra lause alguses või mis?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.09.17 17:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrei21

kas sull hakkasid päevad või pole naine and tükk aega


Isegi mullll hakkasid sinu lolli jutu peale praegu päevad. :D

Sulle ju selgitati viisakalt ja arusaadavalt, et kui keegi on seal ise midagi teinud, siis mitte keegi teine maailmas ei oska öelda, mida ta seal täpselt teinud on. Või kus mingi lisaplokk on.

Ma olen ka näinud ntx lisavarustust (vanematele autodele, kel veel keskelektriplokke ei olnud), et kui tõmbad kässari peale, siis paneb pargid põlema ja kustutab lähituled. Aga kui see lasta paigaldada, siis teab asukohta ju ainult paigaldaja.

Aga üldiselt oled sa lammas. Minu tagasihoidlik pakkumus.

P.S. Ja kui sul peaks mingi küsimus sel teemal tekkima, siis: Mul ON päris palju venelastest sõpru, sest 1. ma valdan vene keelt vabalt, juba nõukogude armeest saadik, 2. nad on kiftid inimesed.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrei21
huviline



Registreerunud 06.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.17 02:05 Tsiteeri


Tsitaat:
P.S. Ja kui sul peaks mingi küsimus sel teemal tekkima, siis: Mul ON päris palju venelastest sõpru, sest 1. ma valdan vene keelt vabalt, juba nõukogude armeest saadik, 2. nad on kiftid inimesed.

.



Kas ma pean seda lauset ähvardusena võtma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.09.17 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrei21


Kas ma pean seda lauset ähvardusena võtma?


LOL.
Loomulikult mitte...:D:D:D

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrei21
huviline



Registreerunud 06.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.17 09:48 Tsiteeri


Ma eeldan,et kõige mõttekam on seda kompotti siis otsida sealt kandist kus asuvad releed siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.09.17 10:42 Tsiteeri


Kui sama viivis (5sekki) toimib ka ilma käimapanekuta, siis ju vaikses garaa˛is kuuled, kus see klõps käib ja tead otsida.
Kui klõpsub mingi tehaserelee, siis on keerulisem see viiviseplokk üles leida.

Aga kas selle ulmeelektrooniku käest küsida ei õnnestu, kuhu ta miskit pani?

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrei21
huviline



Registreerunud 06.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 14.09.17 17:46 Tsiteeri


Nii leitsin selle päevasõidu tulede relee ploki üles. Oli teine peidetud rolli samba peale ja ühendatud spidomeetri ploki taga olevase tuledelülitisse minevase juhtmekimpu. Kus juures ei olnud ühtegi juhet läbi lõigatud. Nüüd tekkis selle eemaldamisega probleem, et ees põleb ainult juhipoolne park tuli. Kas on siis mingid juhtmed lüliti taga äkki ümber tõstetud? Tuleb mingit releed veel otsida? Oskab äkki keegi midagi soovitada? On kellegil äkki pilti kuda need juhtmed peavad olema seal tulede kangi taga pistikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrei21
huviline



Registreerunud 06.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.17 13:45 Tsiteeri


Viga leitud.Oli vaja lihtsalt kaks juhet sillata oma vahel ja kõik toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrei21
huviline



Registreerunud 06.09.17
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.17 05:51 Tsiteeri


Nüüd siis pea viga ka leitud.Süütelukku põhi oli õhtal peale vahetust töötab kõik nagu peab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]