Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Piduri ketaste vahetus (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2798)
marko320
huviline



Registreerunud 31.10.12
Asukoht: Tartumaa nõo
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.17 16:54 Tsiteeri
Piduri ketaste vahetus



a4 1996 1,8t 110kw.Tere sooviks omal käel vahetada esimesi pidurikettaid ja klotse mis järjekorras need lahti käivad ja kas on keeruline.
Marko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 25.07.17 09:12 Tsiteeri


Kui nüüd päris aus olla, siis sellise küsimuse esitajale soovitaks mitte asjaga tegelema hakata.
Võta mõni sõber appi kes juhendab või vaata esimesel korral kõrvalt ja jäta meelde. Seal on päris mitu nüanssi mis võivad Su uued klotsid ja kettad utiiliks muuta juba esimese 200 kilomeetri läbimisel.

Aga rummud kindlasti puhtaks teha, klotside liugpinnad piduriviiliga üle käia ja hiljem keraamilise määrdega sisse määrida, liugurid ja sadula ning suporti vedrud üle kontrollida jnejne.
Kolvi tagasisurumiseks võiks olla ka abivahend, jah saab ka lihtsamini, kuid eriti algajatel kipub see lõppema rapitud tolmukatete või kõveraks keeratud liuguritega.
Ja kui pidurivedeliku vahetamise kohta ajalugu puudub, oleks mõistlik ka see kohe ära teha. Kolvi sissekeeramise ajal vana vedelik õhutusnipli kaudu välja saada on kõige parem moodus.

Ma olen ise vaikselt vaadanud, et kui mina teen oma autol pidureid, siis minul kulub ca 1,5h silla peale, juhul kui mingeid jamasid ei ole.
Enamusel töökodadest võtab klotside vahetus aega 10-15 minutit maksimaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 25.07.17 09:34 Tsiteeri


Enne kolvi tagasisurumist võils tolmukummi alla vaseliinmääret ka ajada. Hoiab niiskuse eemal ning kolbi ka lihtsam tagasi suruda. Muidugi kui kolb juba tolmukummi alt roostene, tuleb see välja vahetada.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 25.07.17 11:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
et kui mina teen oma autol pidureid, siis minul kulub ca 1,5h silla peale, juhul kui mingeid jamasid ei ole.
Enamusel töökodadest võtab klotside vahetus aega 10-15 minutit maksimaalselt.


Ilmselt sa mitte ei tee ainult klotsivahetust, vaid teed juurde ka pidurihoolduse, lased kettal vblla randid maha kuni rattapoltide määrimise ja käsitsi momendikaga pingutamiseni välja.
Need ongi kaks ise asja.

Enamus inimesed ei soovi mingit hooldust, mis, krt seal hooldada, töötas ju...:P
Ratas maha, support kõrvale, klots välja, kolb sisse, uued klotsid külge, support külge, ratas tagasi jaaa tuld. (läbi töökoja ukse, sest paar korda jäi vajutamata)
Muidugi, on ka selliseid töökodasid, kes küsivad, et kas teeme hoolduse ka, siis on mõtet teha juba mõlemal sillal ja aeg tiksub kokku 2,5h. Vähesed, kes seda tellivad. Forsis on 1h = 35€.

Krt, klotsivahetus 2,5h - mida helli, eksole....:mad:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marko320
huviline



Registreerunud 31.10.12
Asukoht: Tartumaa nõo
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.17 12:16 Tsiteeri
Tere!



Kas peale ketaste vahetamist tuleb pidurid ka õhutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 25.07.17 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marko320
Kas peale ketaste vahetamist tuleb pidurid ka õhutada?


Ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.17 13:09 Tsiteeri


ÕPETUS LASTELE.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.07.17 06:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
et kui mina teen oma autol pidureid, siis minul kulub ca 1,5h silla peale, juhul kui mingeid jamasid ei ole.
Enamusel töökodadest võtab klotside vahetus aega 10-15 minutit maksimaalselt.


Ilmselt sa mitte ei tee ainult klotsivahetust, vaid teed juurde ka pidurihoolduse, lased kettal vblla randid maha kuni rattapoltide määrimise ja käsitsi momendikaga pingutamiseni välja.
Need ongi kaks ise asja.

Enamus inimesed ei soovi mingit hooldust, mis, krt seal hooldada, töötas ju...:P
Ratas maha, support kõrvale, klots välja, kolb sisse, uued klotsid külge, support külge, ratas tagasi jaaa tuld. (läbi töökoja ukse, sest paar korda jäi vajutamata)
Muidugi, on ka selliseid töökodasid, kes küsivad, et kas teeme hoolduse ka, siis on mõtet teha juba mõlemal sillal ja aeg tiksub kokku 2,5h. Vähesed, kes seda tellivad. Forsis on 1h = 35€.

Krt, klotsivahetus 2,5h - mida helli, eksole....:mad:


No arvestades et enamasti saab (normaalse sõidustiili korral) autodel täis 60 000 või 2 aastat enne kui klotsid otsa saavad, siis ongi loogiline teostada pidurite hooldus.
Pidurivedeliku vahetusvälp on asi millega ei ole mõtet venitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 26.07.17 10:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO

No arvestades et enamasti saab (normaalse sõidustiili korral) autodel täis 60 000 või 2 aastat enne kui klotsid otsa saavad, siis ongi loogiline teostada pidurite hooldus.
Pidurivedeliku vahetusvälp on asi millega ei ole mõtet venitada.


Muidugi on, eriti nende autodega, mis üle 5e aasta vanad ja meil siin talvel selle s..ta sees sõidavad.
Vedelik samuti; puhtalt juba selle pärast, et kasvõi õhutusniplid korra maha võtta, puhastada ja vase vms-ga tagasi panna.
Suveautodel samuti, sest need ju enamuse ajast seisavad, mis samamoodi autole head ei tee.


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marko320
huviline



Registreerunud 31.10.12
Asukoht: Tartumaa nõo
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.17 07:55 Tsiteeri
Piduriketaste vahetus



Tänud asi korras!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 30.07.17 09:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
...kuni rattapoltide määrimise ja käsitsi momendikaga pingutamiseni välja.


Selle rattapoltide määrimisega on selline huvitav teema, et näit. Autodata programmis on üldiselt uuemate autode kohta öeldud, et ei tohi määrida ja üldiselt ka töökojad seda ei tee ega soovita. C4 100 kohta on öeldud, et kergelt määrida.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiit002
huviline



Registreerunud 08.10.16
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.17 11:22 Tsiteeri


Kas vasemääre ja vaseliinmääre on üks ja sama asi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.17 11:31 Tsiteeri


Hoppa - see foorum karjub täiega rubriigi "rumal küsimus" järgi. Mendelejev tegi selle peale hauas 3 pööret. :D


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiit002
huviline



Registreerunud 08.10.16
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.17 12:38 Tsiteeri


Totu :)
Seda ma muidugi tean, et vask ja vaseliin on erinevad asjad, lihtsalt ei ole kokkupuutunud vasemäärdega, seega võisin arvata, et toda hellitavalt vaseks, vasemäärdeks kutsutakse..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.17 12:58 Tsiteeri


https://www.stokker.ee/alamgrupp/ch01-04/montaazimaarded

Mõlemad vahivad sealt vastu.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiit002
huviline



Registreerunud 08.10.16
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.17 17:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
ÕPETUS LASTELE.


Mina oleks äkki kolvi ka väljapoole pumbanud korra ja vaseliini tihendivahelt sisse pihustanud..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]