Olen reelinguid vahetanud B5-el ja võin kinnitada, et piilarite katted tuleb maha võtta (nende tervelt kätte saamine ongi kõige suurem töö kogu selle
asja juures), samuti tuleb eemaldada päikesesirmid ning käepidemed, koeravõrgu kinnituste olemasolul ka need ja kindlasti ka esimene lamp (katuseluuk
muudab olukorra võibolla pisut keerulisemaks). Põhimõtteliselt on laepolster nüüd veel laes a la mingite krõpsude ja tahtejõuga veel kinni, seega pole
vahet, kas tõstad polstri tagant luugist välja või proovid seda nihutada ja painutada ja samal ajal polte lahti-kinni keerata lootes, et ükski neist
kukkudes kuhugi piilari sisse ära ei kao lootusetult. Ise polstrit välja ei võtnud, aga oleks võinud sda teha, kuna kindlasti oleks lõppkokkuvõttes
olnud kergem teha seda tööd ning oleks ka polster jäänud määrimata ja väänamata. Sellest on nüüd juba mingi 5-6a möödas, seega liiga detailselt enam
ei mäleta, kuid näiteks B5 sedaani lae polstri vahetus mõned nädalad tagasi võttis otsast lõpuni koos doonori pealt uue polstri eemaldamisega tund ja
15min, seega pole vaja seda polstri eemaldamist sugugi karta. Abis oli mul ainult elukaaslane, kes aitas polstri välja-sisse tõsta ning hoidis
polstrit üleval, kuni selle paikka sain sätitud.
|
|