pokerpig
huviline
Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2.0 85kw
|
postitati 04.03.17 16:40
|
|
|
Siduri over-centre spring
Tere, kas keegi oskab öelda mis selle nr 17 vedru põhimõte on? Enda autol oli see ära tulnud täna proovisin tagasi panna nagu piduri pedaal täiesti
alla vajutada hüppab see uuesti oma pesast lahti.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 04.03.17 17:23
|
|
|
Seee vedru teeb siduripedaali vajutamise oluliselt kergemaks.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
pokerpig
huviline
Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2.0 85kw
|
postitati 04.03.17 18:32
|
|
|
Selge, aga nüüd selline küsimus. Hüdro sidurit ei anna reguleerida, aga kas on kuidagi võimalik õhutamisega siduri tühikäiku mõjutada? võtab hirmus
ülevalt ja tühikäik on absoluutselt null,
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 04.03.17 18:52
|
|
|
See peaks olenema ketta paksusest, ehk siis ketas on kulunud kui ülevalt võtab.
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 04.03.17 19:06
|
|
|
Oma a4 2,8 142 quattro, vahetasin siduri kmpl ära, et pedaal võttis liiga ülevalt ja suuremal koormusel kippus libisema, aga lahtivõttes oli
üllatuseks sidur nagu uus, kuna uus kmpl oli olemas panin ta ikkagi paika, aga pedaal võtab ikka täitsa ülevalt.
|
|
|
pokerpig
huviline
Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2.0 85kw
|
postitati 04.03.17 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madisx
Oma a4 2,8 142 quattro, vahetasin siduri kmpl ära, et pedaal võttis liiga ülevalt ja suuremal koormusel kippus libisema, aga lahtivõttes oli
üllatuseks sidur nagu uus, kuna uus kmpl oli olemas panin ta ikkagi paika, aga pedaal võtab ikka täitsa ülevalt. |
Mul sama asi põhimõtteliselt, sidur umbes 20tkm vahetatud (komplekt) ja võtab lihtsalt nii ülevalt ja vahepeal libiseb ka.
|
|
|
Madisx
huviline
Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro
|
postitati 04.03.17 19:41
|
|
|
Kui ainult koormusega libiseks siis ütleks, et hooratas ( tööpind kulunud nn sooneline) aga ei tahaks uskuda, et hooratta pind nii kulunud, et
tulemus nagu kulunud ketas. Kuid samas, midagi muud ei oska küll pakkuda kui see, et hooratas peetis.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 05.03.17 05:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pokerpig
Tere, kas keegi oskab öelda mis selle nr 17 vedru põhimõte on? |
Täpselt see põhimõte ongi, nagu nimi tal ütleb: üle keskme vedru.
Kui pedaal on käigu keskkohast pisut ülevalpool, siis aitab pedaali algasendisse tagastada. Kui KA-st allpool, siis pisut aitab vajutamisele kaasa.
Ehk siis sisuliselt on ta pedaali väga kavalasti väljamõeldud tagastusvedru, mis ei tee siduri vajutamist raskemaks.
Tagasi pannakse ta nii, et surutakse spetstööriistaga kokku ja siis külge.
Kui spetsriista pole, siis näiteks üks quattrovend tegi nii:
Kui nii usin ei viitsi olla, pressi lihtsalt kruustangide vahel kokku ja tõmba nipukaga kinni.
Kui paigas, siis nipukad vahelt ära.
Kui ise ära hüppab, siis on kas 1. vedru valesti paigas, 2. vedru ise või mõni vastus katki.
............
Tsitaat: | Algselt postitas: pokerpig
kas on kuidagi võimalik õhutamisega siduri tühikäiku mõjutada? võtab hirmus ülevalt ja tühikäik on absoluutselt null, |
Ei ole.
(noh, on, aga see pole algajale hea mõte)
Tühikäik ju ongi pedaalil null, kui pedaali tagastusvedru sul auto põrandal vedeleb, mitte pedaali küljes on....
Alusta sellest.
Kui tolku pole - sidurivahetus.
.
|
|
|
pokerpig
huviline
Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2.0 85kw
|
postitati 07.03.17 21:00
|
|
|
Vahepeal sai uus vedru muretsetud, vanal oli paar keered puudu
Ühesõnaga sidur nüüd palju kergemalt ja püsib paigal, aga kõrgemal käigul libiseb ikka, proovi pärast panin täna 50 km/h 5 käigu sisse ja vajutasin
gaasi järsult põhja, pöörded 3000 ja peale seda oli terve auto siduri kärsakat täis, niiet suve poole katsun sidurikomplekti ära vahetada. Meenus
veel see, et suvel kuumade ilmadega oli vahepeal kohapealt minekuga suhteliselt sitt, kuna sidurit 1 käiguga üles tõstes hakkas auto metsikult
raputama, võib see hoorattaga seotud olla?
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 07.03.17 21:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pokerpig
Vahepeal sai uus vedru muretsetud, vanal oli paar keered puudu
Ühesõnaga sidur nüüd palju kergemalt ja püsib paigal, aga kõrgemal käigul libiseb ikka, proovi pärast panin täna 50 km/h 5 käigu sisse ja vajutasin
gaasi järsult põhja, pöörded 3000 ja peale seda oli terve auto siduri kärsakat täis, niiet suve poole katsun sidurikomplekti ära vahetada. Meenus
veel see, et suvel kuumade ilmadega oli vahepeal kohapealt minekuga suhteliselt sitt, kuna sidurit 1 käiguga üles tõstes hakkas auto metsikult
raputama, võib see hoorattaga seotud olla? |
Raputamine ilmselt siduriketta leevendite väsimisest/purunemisest tingitud.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 08.03.17 05:25
|
|
|
Hüdrovedelik vahetada ja korralikult õhk välja saada oleks ilmselt odavam tegevus alustuseks. Piisab ühest lollakast mullist süsteemis, või miljon
aastat vanast vedelikust, mis näppude vahel "liivapaberina" tundub. Kas siduri vahetusel ka survelaager vahetati? Hüppamine aga lõhnab küll juba
siduri enga lärgi.
|
|
|
pokerpig
huviline
Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2.0 85kw
|
postitati 09.03.17 13:01
|
|
|
Väidetavalt sai terve kompletk vahetatud koos survelaagriga.
Koolis tõstsime täna auto üles käigukasti ja mootori ümbert kõik õline ohhhh tuleb hakkata karteri tihendit vahetama kuna tundub, et seal ainult
silikoon vahel, käigukasti koha pealt ei oskagi midagi öelda see võib olla roolivõimu õli mis roolilatist lekkis.
|
|
|
pokerpig
huviline
Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2.0 85kw
|
postitati 02.06.17 10:42
|
|
|
Sain uue vedru pandud, aga sidur ikka libises. Probleemiks oli siduriketta kulumine. Sai uus sidur alla pandud, aga jäi siduri höördepinnad puhtaks
tegemata,nagu ikka uued sidurid ja pidurikettad on kaetud õliga, et transporti käigus rooste ei lähe. Kas nüüd võib hakkata sidur libisema? saab seda
õli sealt vahelt ära põletada?
|
|
|