Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Siduri over-centre spring (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2039)
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 04.03.17 16:40 Tsiteeri
Siduri over-centre spring



Tere, kas keegi oskab öelda mis selle nr 17 vedru põhimõte on? Enda autol oli see ära tulnud täna proovisin tagasi panna nagu piduri pedaal täiesti alla vajutada hüppab see uuesti oma pesast lahti.

http://imagizer.imageshack.us/a/img922/181/TWecay.png


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 04.03.17 17:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pokerpig
mis selle nr 17 vedru põhimõte on? enda autol oli see ära tulnud täna proovisin tagasi panna, nagu piduri pedaal täiesti alla vajutada hüppab see uuesti oma pesast lahti.
http://imagizer.imageshack.us/a/img922/181/TWecay.png


Natuke lugemist.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 04.03.17 17:23 Tsiteeri


Seee vedru teeb siduripedaali vajutamise oluliselt kergemaks.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 04.03.17 18:32 Tsiteeri


Selge, aga nüüd selline küsimus. Hüdro sidurit ei anna reguleerida, aga kas on kuidagi võimalik õhutamisega siduri tühikäiku mõjutada? võtab hirmus ülevalt ja tühikäik on absoluutselt null,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 04.03.17 18:52 Tsiteeri


See peaks olenema ketta paksusest, ehk siis ketas on kulunud kui ülevalt võtab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 04.03.17 19:06 Tsiteeri


Oma a4 2,8 142 quattro, vahetasin siduri kmpl ära, et pedaal võttis liiga ülevalt ja suuremal koormusel kippus libisema, aga lahtivõttes oli üllatuseks sidur nagu uus, kuna uus kmpl oli olemas panin ta ikkagi paika, aga pedaal võtab ikka täitsa ülevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 04.03.17 19:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Madisx
Oma a4 2,8 142 quattro, vahetasin siduri kmpl ära, et pedaal võttis liiga ülevalt ja suuremal koormusel kippus libisema, aga lahtivõttes oli üllatuseks sidur nagu uus, kuna uus kmpl oli olemas panin ta ikkagi paika, aga pedaal võtab ikka täitsa ülevalt.


Mul sama asi põhimõtteliselt, sidur umbes 20tkm vahetatud (komplekt) ja võtab lihtsalt nii ülevalt ja vahepeal libiseb ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 04.03.17 19:41 Tsiteeri


Kui ainult koormusega libiseks siis ütleks, et hooratas ( tööpind kulunud nn sooneline) aga ei tahaks uskuda, et hooratta pind nii kulunud, et tulemus nagu kulunud ketas. Kuid samas, midagi muud ei oska küll pakkuda kui see, et hooratas peetis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 05.03.17 05:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pokerpig
Tere, kas keegi oskab öelda mis selle nr 17 vedru põhimõte on?


Täpselt see põhimõte ongi, nagu nimi tal ütleb: üle keskme vedru.

Kui pedaal on käigu keskkohast pisut ülevalpool, siis aitab pedaali algasendisse tagastada. Kui KA-st allpool, siis pisut aitab vajutamisele kaasa.
Ehk siis sisuliselt on ta pedaali väga kavalasti väljamõeldud tagastusvedru, mis ei tee siduri vajutamist raskemaks.

Tagasi pannakse ta nii, et surutakse spetstööriistaga kokku ja siis külge.

Kui spetsriista pole, siis näiteks üks quattrovend tegi nii:


http://12v.org/urs/ClutchOverCentreSpringWithHomeMadeSpringClips.jpg


Kui nii usin ei viitsi olla, pressi lihtsalt kruustangide vahel kokku ja tõmba nipukaga kinni.
Kui paigas, siis nipukad vahelt ära.

Kui ise ära hüppab, siis on kas 1. vedru valesti paigas, 2. vedru ise või mõni vastus katki.

............

Tsitaat:
Algselt postitas: pokerpig
kas on kuidagi võimalik õhutamisega siduri tühikäiku mõjutada? võtab hirmus ülevalt ja tühikäik on absoluutselt null,


Ei ole.
(noh, on, aga see pole algajale hea mõte)

Tühikäik ju ongi pedaalil null, kui pedaali tagastusvedru sul auto põrandal vedeleb, mitte pedaali küljes on....:D
Alusta sellest.
Kui tolku pole - sidurivahetus.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 07.03.17 21:00 Tsiteeri


Vahepeal sai uus vedru muretsetud, vanal oli paar keered puudu :D

Ühesõnaga sidur nüüd palju kergemalt ja püsib paigal, aga kõrgemal käigul libiseb ikka, proovi pärast panin täna 50 km/h 5 käigu sisse ja vajutasin gaasi järsult põhja, pöörded 3000 ja peale seda oli terve auto siduri kärsakat täis, niiet suve poole katsun sidurikomplekti ära vahetada. Meenus veel see, et suvel kuumade ilmadega oli vahepeal kohapealt minekuga suhteliselt sitt, kuna sidurit 1 käiguga üles tõstes hakkas auto metsikult raputama, võib see hoorattaga seotud olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 07.03.17 21:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pokerpig
Vahepeal sai uus vedru muretsetud, vanal oli paar keered puudu :D

Ühesõnaga sidur nüüd palju kergemalt ja püsib paigal, aga kõrgemal käigul libiseb ikka, proovi pärast panin täna 50 km/h 5 käigu sisse ja vajutasin gaasi järsult põhja, pöörded 3000 ja peale seda oli terve auto siduri kärsakat täis, niiet suve poole katsun sidurikomplekti ära vahetada. Meenus veel see, et suvel kuumade ilmadega oli vahepeal kohapealt minekuga suhteliselt sitt, kuna sidurit 1 käiguga üles tõstes hakkas auto metsikult raputama, võib see hoorattaga seotud olla?


Raputamine ilmselt siduriketta leevendite väsimisest/purunemisest tingitud.


Old Audis never die. They just get faster.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.03.17 05:25 Tsiteeri


Hüdrovedelik vahetada ja korralikult õhk välja saada oleks ilmselt odavam tegevus alustuseks. Piisab ühest lollakast mullist süsteemis, või miljon aastat vanast vedelikust, mis näppude vahel "liivapaberina" tundub. Kas siduri vahetusel ka survelaager vahetati? Hüppamine aga lõhnab küll juba siduri enga lärgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 09.03.17 13:01 Tsiteeri


Väidetavalt sai terve kompletk vahetatud koos survelaagriga.
Koolis tõstsime täna auto üles käigukasti ja mootori ümbert kõik õline ohhhh tuleb hakkata karteri tihendit vahetama kuna tundub, et seal ainult silikoon vahel, käigukasti koha pealt ei oskagi midagi öelda see võib olla roolivõimu õli mis roolilatist lekkis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pokerpig
huviline



Registreerunud 17.01.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 85kw

postitati 02.06.17 10:42 Tsiteeri


Sain uue vedru pandud, aga sidur ikka libises. Probleemiks oli siduriketta kulumine. Sai uus sidur alla pandud, aga jäi siduri höördepinnad puhtaks tegemata,nagu ikka uued sidurid ja pidurikettad on kaetud õliga, et transporti käigus rooste ei lähe. Kas nüüd võib hakkata sidur libisema? saab seda õli sealt vahelt ära põletada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]