Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe GT 2.2 - 1986 - MaV (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3760)
MaV
huviline



Registreerunud 26.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.17 12:48 Tsiteeri
Audi Coupe GT 2.2 - 1986 - MaV



Tere kõigile kuubiku omanikele.
Eelmine suvi sai soetatud siis endale kuubik. Autoks on siis Audi Coupe GT mis toodetud 1986, mootoriks 2,2 ja 100kw.Plaaniks on siis auto täielikult taastada. Asjaga olen teinud algust ja tänaseks on auto algosadeks võetud ja kere ootab liivapritsi.

Lisan varsti ka pildid autost.

http://www.snap.ee/user/Maitz/album/audi_coupe?oid=5926910


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 06.02.17 13:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaV
kere ootab liivapritsi.



Ma olen kaks korda sellesse ämbrisse astunud, enne, kui aru sain, et liivaprits ei ole hea.
Kõik plekid on pärast kõverad ja maaler tahtis kallale tulla.

Pritsida kannatab, aga ainult põhja, koopaservi jne kõvasid kohti.

Aga ootame pilte...:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaV
huviline



Registreerunud 26.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.17 13:44 Tsiteeri


Ega plaanis oligi põhi,mootoriruum ja koopad liivapritsitada ja plekipind puutumatta jätta.
Aga tänud sellegi poolest tähelepanu juhtimisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 06.02.17 14:27 Tsiteeri


Ülejäänu puhul on ilmselt mõistlik soodapritsi kasutada. Igatahes, kena projekt ja teema nüüd õiges kohas jooksmas.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 06.02.17 14:30 Tsiteeri


Tubli ettevõtmine.
Seoses abrasiivpritsimistega - liivast pisut leebem on klaaskuul. Kui kasutada kombo - pritsianum + ca 400...500L/min kompressor, siis jäävad plekid hulga sirgemad. Hinna poolest klaaskuul liivast kallim kuid soodast kordi soodsam.
Ise kasutasin sellist riista

Liiv + 5m3 kompressor tegi kere küll imelihtsalt puhtaks isegi nätskest mastiksist, roostest ja vanast värvist rääkimata, aga pahteldades kulus see-eest hulga kallimat tööaega usinalt rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaV
huviline



Registreerunud 26.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.17 17:35 Tsiteeri


Kui aus olla siis eelmine nv sai ühte kodukootud liivapritsi proovitud kuid see jäi lahjaks põhja alt pigi eemaldamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 06.02.17 17:48 Tsiteeri


Väga lahe ettevõtmine, mulle ka kuubikud meeldinud alati. :)
Jään progressi jälgima, edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 06.02.17 19:46 Tsiteeri


Kui mälu ei peta, siis see auto toodi ca 3 aastat tagasi Rootsist ja peale seda oli mingi aeg müügis, tundub et sattus õige omaniku otsa ;)
Aga suur ettevõtmine sul, soovin edu! Kas põhja alt auke ka leidsid? Keregrilliga kindlasti väga mugav toimetada, ei pea kuskil all küürakil roomama :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaV
huviline



Registreerunud 26.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.17 05:37 Tsiteeri


Auto on jah toodud rootsist ca 3 aastat tagasi.Mina ostsin eelmine suvi pärnust kellegi kodaniku käest 1850€.
Auto põhjast rääkides siis pagaasniku põhi on nagu sõela põhi ja vahetust vajaksid küljekarbid.
Esmapilgul tundus põhi väga korralik kuna oli mastisiga kaetud aga rooste oli seespoolt väljapoole roninud just pagassis.
Kui mastisks aga sai maha lõigatud siis hakkasid augud tulema.

Siinkohal küsiks kas keegi teab soovitada kust saaks tellida/osta küljekarbid ja pagassi põhja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 07.02.17 17:17 Tsiteeri


Ise võtsin põhjamastiksi gaasipõleti ja pahtlilabida ning peitliga puhtaks, tehase roostekaitse jäi alles, pritsi kavatsen kasutada minimaalselt ainult roostes kohtadel.

Tsitaat:
Algselt postitas: MaV
Kui aus olla siis eelmine nv sai ühte kodukootud liivapritsi proovitud kuid see jäi lahjaks põhja alt pigi eemaldamiseks.



Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bob
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31

postitati 07.02.17 17:58 Tsiteeri


Kuivjää võiks ka toimida. Ma oma kuubikul salongipoolse originaal pigimati sain sellega väga hõlpsasti kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaV
huviline



Registreerunud 26.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.17 09:30 Tsiteeri


Pritsida kavatsen põhja seest ja väljast liivaga ja väljast poolt ainult need kohad mis vajavad soodaga või klaasipuruga.

Mõned pildid eeltööst.


http://www.snap.ee/user/Maitz/album/eeltood__4_02_2017


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 12.02.17 09:53 Tsiteeri


Maru hea teha sellist tööd, kui selline pukk on olemas. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaV
huviline



Registreerunud 26.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.17 05:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zack
Maru hea teha sellist tööd, kui selline pukk on olemas. ;)


Kui selline töö ette võtta siis tasub kindlasti selline pukk endale teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.02.17 15:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaV


Kui selline töö ette võtta siis tasub kindlasti selline pukk endale teha.


Ühe auto pärast ei tasu küll.

Kunagi tegin endale ka sellise puki:

https://www.upload.ee/thumb/1251389/IMGP6416.jpg

auto läks isegi maalri juurde samas grillis:

https://www.upload.ee/thumb/1383996/IMGP6467.jpg

Mõtlesin ka, et jube hea teha ja kõik edasi bla-bla.

Nüüd olen aru saanud, et taastada tuleb ikka heas korras vanu autosid...:D

Kuigi, see konkreetne Alfa Romeo GT valmis kujul video sai ka lõpuni valmis tehtud ja uunikumi musta numbri sai ja kõik nagu on ok, aga energia, mis sinna läks oli ikka liialt suur...
Oleks ka parema algmaterjali leidnud, kui oleks otsinud.

Aga teemaalgatajale väike inspiratsioon ehk SIIT, kuidas see kolgata tee kõik läbi sai tehtud...


.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaV
huviline



Registreerunud 26.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.02.17 05:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: MaV


Kui selline töö ette võtta siis tasub kindlasti selline pukk endale teha.


Ühe auto pärast ei tasu küll.

Kunagi tegin endale ka sellise puki:

https://www.upload.ee/thumb/1251389/IMGP6416.jpg

auto läks isegi maalri juurde samas grillis:

https://www.upload.ee/thumb/1383996/IMGP6467.jpg

Mõtlesin ka, et jube hea teha ja kõik edasi bla-bla.

Nüüd olen aru saanud, et taastada tuleb ikka heas korras vanu autosid...:D

Kuigi, see konkreetne Alfa Romeo GT valmis kujul video sai ka lõpuni valmis tehtud ja uunikumi musta numbri sai ja kõik nagu on ok, aga energia, mis sinna läks oli ikka liialt suur...
Oleks ka parema algmaterjali leidnud, kui oleks otsinud.

Aga teemaalgatajale väike inspiratsioon ehk SIIT, kuidas see kolgata tee kõik läbi sai tehtud...


.



Pukil ja pukil on suur vahe. Sinu 30tundi vs. minu 2tundi ehitatud pukk on vahe ikka sees. Aga eks igaüks teeb ise oma otsused. Tubli töö oled Alfa-ga ära teinud.Ära solvu,kuid inspiratsiooni ma sinu autost ei saa kuna mul pole Alfat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 14.02.17 10:21 Tsiteeri


No hard feelings...:D

Pärast kolmanda musta numbriga sõiduki valmimist (+ suur rida lihtsamaid töid) olen aru saanud, et vanatehnika taastamine on haigus, mis ei ole margipõhine.
Ja see on üks väheseid tervisele kasulikke haigusi...:cool:
Õigete autode puhul isegi rahakotile pole kahjulik. Pikemas perspektiivis...

Alfa GT, Audi Coupe GT või kasvõi Mustang 69 Fastback, vahet ei ole. Ühtegi neid juurde enam ei tehta ja kõik on postamendid ühe kuulsa tootja mudelinimekirjas. Ilusad on nad kõik. (Alfa on muiduigi tänaseks tagasi tõmmanud; VAG see - eest maailma üks edukamaid pragu. Ford nii ja naa. See selleks.) Stang praegu juhib hinnaskaalat (kuni 60t€), korralik Audi, vaatsin praegu mobiles (kui ei ole UR) on ligi 12k€ ja ilmselgelt tõusus.
(seega, pead oma eelarvega (oma töö + teenustööd + jupid) 10k€ sisse kindlasti ära mahtuma!)

Aga hoian ka edaspidi Su tegemistel pilku peal.
Tubli töö.

P.S. Audile saab ju juba 4a pärast musta numbrit küsida. Mingit eelist see ei anna (v.a. see, et ülevaatus on 4-ja aasta tagant ja et inimesed tulevad bensukas inglise keelt rääkides uudistama), aga ma ei näe põhjust, miks seda ei peaks sellele autole antama. Kui nii põhjalikult tööd jätkuvad.

.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaV
huviline



Registreerunud 26.08.16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.17 05:22 Tsiteeri


Puhas kuld mis räägid:D
Müts maha sinu tehtud tööde ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]