Lehekülgi: 1 2 |
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 29.01.19 09:59
|
|
|
Vahepeal siis kokku kolmel võistlusel osalenud ning konkurentsi pole veel leidnud omale. Sõidetud ligi 400km, mis sellele autole sugugi kerged pole
olnud. Laupäeval peale võistlust sai jääle harjutama mindud, kuid juba teisel ringil otsustas kast saba anda. Pikas lauges kurvis kadus teisega vedu,
ragina saatel. Nüüdseks uus kast olemas, mis paigaldamist ootab. Palju aega pole, kuna laupäeval vaja jälle stardis olla. Ehk jääb nüüd tehnika ka
kestma. Talvel veel lõppu õnneks ei paista.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
Xpander
huviline
Registreerunud 14.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 20vt
|
postitati 29.01.19 17:23
|
|
|
See miski hiina gt2871r?
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 31.01.19 11:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Xpander
See miski hiina gt2871r? |
Jap.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 02.02.19 14:10
|
|
|
Vanal kastil oli sõna otseses mõttes 2. Käik kaduma läinud, väljus too tükkhaaval läbi torseni korpuse. Eile õhtul sai kast vahetatud, torsen laiali,
4:1 seibid sisse, kokku tagasi. Proovisõit, kõik ilus tore, toimib. Täna hommikul läksin siis lumerada sõitma. Kõik 3 katset pidas auto kenasti vatu.
Peale ürituse lõppemist mõtlesin, et lasen 1 ringi niisama lustiks ka, kuid sellega lõppes ka järgmine kast. Kõigepealt teine, ning esimene järgi. Ei
teagi nüüd kuidas edasi talitada. 01e jaoks vaba raha enne suve ei teki ning 01a kastide poole vaatan juba viltuse kulmuga. Viimane kast sai siis 27km
sõitu, kui laiali läks. Seekord vähemalt korpus terve ja õlid sees. Võtan homme esimesena all olnud kasti lahti ja vaatan, kas sealt saab vajalikud
jupid quattro kasti remontimiseks. Kui ei, siis peab ilmselt auto osadeks tegema ning b5 kere poole vaatama, kuna 01e vajalikud jupid b4 peal maksavad
rohkem kui asi väärt on. Kui kellelgi siodsa hinnaga 4.111 difriga quattro korralikku kasti pakkuda, võib priva kirjutada.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 02.02.19 17:00
|
|
|
Huvitav.... Lääne foorumites söidetakse 01a kastidega 500hp rattast. Ja peab vastu.Ei taha uskuda,et jäärajal peavöll väändest paindub ja hammasrattai
ilusti hambumisse ei lase
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 02.02.19 18:14
|
|
|
Siin peaks äkki flatshifti installile mõtlema. Ei lähe nii kiiresti möödapandud käiguvahetused € maksma.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
|
|
|
|
extreme327
huviline
Registreerunud 17.05.12
Asukoht: Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 quattro 20v
|
postitati 02.02.19 21:51
|
|
|
Huvitav et nii vähe kestavad sul nad. Mul on ka üks 4.111 kast üle aga ka ilma 2 käiguta
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 03.02.19 13:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Siin peaks äkki flatshifti installile mõtlema. Ei lähe nii kiiresti möödapandud käiguvahetused € maksma. |
Kumbki kast ei surnud käiguvahetuse ajal. Mõlemad said pika lauge kurvi peal otsa. Poole kurvi peal korra lasin gaasi maha ja uuesti peale andes korra
kõrises ja kõik. Ja nii mõlema kastiga.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 03.02.19 15:21
|
|
|
Kas siin ei mängi rolli kasti nii öelda vedel töllamine? Vöibolla peaks kasti patjasid jäigemaks tegema. Et siis ei saa hoovastik käigu lülitust ja
sees olekut jebidacool:
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 10.02.19 15:13
|
|
|
Kast remonditud, alla pandud ja toimib. Teisel kastil oli lülituskahvlil krae murdunud, jälje järgi oli juba ammu praoga olnud. Doonoriks olnud
esiveduse kastist jäid kahvlid üle, saab teise kasti ka varuks korda teha. Kahju ainult et tali otsa sai. Kui muru juba roheliseks läheb, teen tagasi
tagaveoks ning saab suvel ka funnida.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 10.02.19 19:41
|
|
|
Esiveolise kast on sama sisuga??
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 11.02.19 11:40
|
|
|
Sisendvõll 1:1 sama, väljundvõll erinev, korpused erinevad. Käiguhammakaid saab esiveduse kastist neliku kasti panna. Võllidel olevad laagrid ja
hammakad samad, kui käikude ülekanded samad. Ma otsisin varudest esiveduse kasti, millel esimesed kolm käiku täpselt samade ülekannetega olid ning
tõstsin lihtsalt 4 hammasratast ühest kastist teise.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 21.04.19 07:48
|
|
|
Autol mootor, kast ja sillad maha võetud. Läheb kogu tehnika b5 quattro kerele. Selle teema võib siin lukku panna ja uut ootama jääda, kuni b5 kohta
juba miskit kirjutamist tekib.
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |