hulkj
huviline
Registreerunud 12.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.17 17:27
|
|
|
Audi a6 3.0 162kw suitsemine sooja mootoriga.
Tervitus,
Probleem selline, et mootor soojast peast hakkab suitsema kui NÖ "pähe"" anda. Normaalse rahuliku sõiduga ei ole mingit pilve taga, aga sooja
mootoriga sinine suits järgi.
Olen veidi uurinud ja erinevate inimestega suhelnud, aga küsimusele konkreetset vastust saanud pole.
Mootor on ~170k sõitnud.
Esimene küsimus kohe minult, kas on võimalik, et veaks võib olla "Lisaõhupump"?
Tänud igasugu abi eest!!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.01.17 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hulkj
Tervitus,
Probleem selline, et mootor soojast peast hakkab suitsema kui NÖ "pähe"" anda. Normaalse rahuliku sõiduga ei ole mingit pilve taga, aga sooja
mootoriga sinine suits järgi.
Olen veidi uurinud ja erinevate inimestega suhelnud, aga küsimusele konkreetset vastust saanud pole.
Mootor on ~170k sõitnud.
Esimene küsimus kohe minult, kas on võimalik, et veaks võib olla "Lisaõhupump"?
Tänud igasugu abi eest!! |
Lisaõhupump töötab vaid külma mootoriga. 170k selle ajastu mootori kohta on vägagi kaheldav. Diagnostikaga saab osad asjad välistada, kuid kui asi
kulunud, siis on kulunud. Palju õli võtab 10k peale?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
hulkj
huviline
Registreerunud 12.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.01.17 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: hulkj
Tervitus,
Probleem selline, et mootor soojast peast hakkab suitsema kui NÖ "pähe"" anda. Normaalse rahuliku sõiduga ei ole mingit pilve taga, aga sooja
mootoriga sinine suits järgi.
Olen veidi uurinud ja erinevate inimestega suhelnud, aga küsimusele konkreetset vastust saanud pole.
Mootor on ~170k sõitnud.
Esimene küsimus kohe minult, kas on võimalik, et veaks võib olla "Lisaõhupump"?
Tänud igasugu abi eest!! |
Lisaõhupump töötab vaid külma mootoriga. 170k selle ajastu mootori kohta on vägagi kaheldav. Diagnostikaga saab osad asjad välistada, kuid kui asi
kulunud, siis on kulunud. Palju õli võtab 10k peale? |
Praegune mootor on tulnud Inglise auto pealt, ehk mitte originaal enam. Vana mootor juba suitses, sai ära vahetatud, kuid ei miskit.. Viskab ikka
sinise välja. Ise kahtlen, et mootori raua poolel kui sellisel miskit viga on..
Vanal mootoril läks õli 10k peale ~5l, samas ka leemendas ta üpriski mitmest kohast.
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.17 14:04
|
|
|
Sinine suits näitab, et õli põleb ja see on halb näitaja. Klapisääre tihendid?
|
|
|
hulkj
huviline
Registreerunud 12.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.17 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: roy
Sinine suits näitab, et õli põleb ja see on halb näitaja. Klapisääre tihendid? |
Klapisäärtega ta tossaks ilmselt ka vaiksema sõiduga.. vähemalt mingilmääral.
Nokin lähipäevil karterituulutuse maha, kontrollin selle üle. Aina rohkem hakkab tunduma selle veana, see seletaks ka põhjuse miks vana mootor
igatepidi leemendama hakkas ja huvitavaid veakoode näitama.. ning samuti ei tööta ta päris puhtalt, lonkab veidi. Täpselt selline asi tundub, nagu
surve lükkaks karterisse kui vähe rohkem peale anda ja hakkab õli silindrisse pressima.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.17 19:21
|
|
|
Õlivarda august tuleb suitsu ka?
|
|
|
|
hulkj
huviline
Registreerunud 12.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.01.17 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Õlivarda august tuleb suitsu ka? |
Vanal mootoril tuli, uuel ei miskit. Tühikäigul siis.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.01.17 21:06
|
|
|
Sellel mootoril võib raua poolel "vägagi palju" viga olla.
Kõige lihtsam põhjus ongi klapi juhtpukside ja klapisääre tihendite kulumine. Mingil hetkel tähendab see kaante remonti.
Hirmutada ju ei tahaks, kuid see on üks võimalustest.
|
|
|
|
hulkj
huviline
Registreerunud 12.03.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.17 18:31
|
|
|
võtsin täna tuulutuse lahti.. Klapp on täiesti otsas ja torud seest õli/kondetsi segu täis. Eks see ole sellest, et mootor niiskes kohas seisis enne
peale panekut. Minu loogika ütleb, kui see klapp niivõrd otsas on.. siis imeb ta endale mootorist õlisegu sisse kollektorisse ja sealt omakorda
silindrisse..??
Hetkel tegin kolle küljes tuulutuse ava pimedaks, vast tühjendab ennast sellest jurast puhtaks sõiduga. Uus klapp tellitud ja torud puhastatud.
Eks ole näha, kas saab lõpuks sellele peavalule piiri pandud.
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.02.17 20:12
|
|
|
Pole elu sees viga nii vähe sõitnud klapi sääres. Ise omasin sellise motoga a4 5a. Karteri tuul on selle asja kurja juur. Puusalt on hea
tulistada aga mul omal kogemused.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 03.02.17 06:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hulkj
Täpselt selline asi tundub, nagu surve lükkaks karterisse kui vähe rohkem peale anda ja hakkab õli silindrisse pressima. |
Kui surve on karteris, siis esimese asjana viskab õlivarda kolaki vastu kapotti.
Kui selle paned jäärapäiselt tagasi ja kinnitad kõvasti, siis hakkab simmeritest välja ajama.
Õlikulu, sisemiselt, muutub vähe.
Ükskõik, milline linnasõidu auto praegu tänavalt kinni püüda ja tuulutust vaadata - absull kõigil on ta s..ta, vett ja löga täis.
Ei võta neist ka sellepärast ükski rohkem õli. Ja niikaua, kui see jama seal troppi ei külmu,ei juhtu ka midagi.
Pigem ma seaks kahtluse alla selle "kirikuskäinu" läbisõidu. 170 ja 570 sõitnud mootorid on ju välimuselt täpselt sarnased.
(Mu naabrimehele toodi hiljuti Rootsist üks Volvo mootor, mille läbisõiduks "öeldi" lausa 36000km. karteri alumises sändvitšis oli pragu ja asi ise
rohkem korrodeerunud, kui vana, 400t sõitnud mootor. Sama kiirelt viidi tagasi ka. )
Ja kahtlustan ka, et kui sellest veast tahta lahti saada, siis peavad kaaned ikkagi remondis käima ning odavad lahendused foorumi teel puuduvad.
Puksid tihendid. Ja siis on hästi, kui sellega pääseb.
MIDA, kui tal iseenesest õlikulu 15000 peale üle poole liitri ei ole, pole sul majanduslikku mõtet ette võtta.
Liitri õli imeb selle maa peale mootor ära, pool L lööb rõngast mööda põlemata kütust asemele ja hullu pole.
Möödasõidul tuleb lihtsalt nii palju vajutada, et kaugele ette ära kaod ja sinist pole enam näha...
.
|
|
|
Kägu
huviline
Registreerunud 28.11.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.02.17 09:36
|
|
|
Vist aeti ühikud sassi kui öeldi 36000. Rootsis ju mõõdetakse läbisõitu oma miilides, 1 rootsi miil = 10km.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 03.02.17 12:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kägu
Vist aeti ühikud sassi kui öeldi 36000. Rootsis ju mõõdetakse läbisõitu oma miilides, 1 rootsi miil = 10km. |
Kle, täitsa tõenäoline. Siis vähemalt oli aus ja katkine mootor.
Järgmine, mis toodi, selle läbisõit oli teadmata, aga ilus nägi välja ja vanames sõidab rõõmsalt ringi.
|
|
|
|