JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 30.12.16 07:06
|
|
|
A6 C5 näitab välis temp -30c kõikuvalt. Ka uue anduriga.
Tere
Jama selline, et välis temp koguaeg kõigub. Küll näitab, et on +5 ja siis minut hiljem -30 ja rohkem...
Panin uue originaal anduri ja viga täpselt sama!
Ehk keegi teab kus on ühendus pistik vms? Mingi halb kontakt seal?
Auto on A6 C5 99a. 2,5tdi 110kw
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.12.16 08:14
|
|
|
Juhtmed lähevad vasaku esitiiva alt. Aga vähemalt üks vahepistik on salongis A-piilari jalamil. Peaks olema punast värvi, kus on pruun valge triibuga
ja pruun kollase triibuga juhe.
|
|
|
|
occab
huviline
Registreerunud 26.11.10
Asukoht: Tartu-Jõgeva
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.16 14:49
|
|
|
Kas ei peaks olema teine andur veel,salongi ventilaatori kopsiku küljes.Kunagi vw oli see pekkis ja lampi olid ka miinused
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 30.12.16 15:01
|
|
|
Välistemperatuuri andureid on A6'l üks.
Ülejäänud andurid vähemalt spido displeil kuvatavat numbrit ei mõjuta.
|
|
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 02.01.17 13:46
|
|
|
Aga mis see võiks olla vea põhjustajaks siis?
|
|
|
moora772
huviline
Registreerunud 14.05.08
Asukoht: Paldiski / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90Q 2.3 100kw 1990
|
postitati 02.01.17 13:52
|
|
|
Mina arvan, et viga on massis.
Vanal B3 oli sama jama, et kord oli miinus 45, siis pluss 5 jne. Massi ühendus anduri juhtmes oli puudulik.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.01.17 14:04
|
|
|
Mõõda testriga kellaploki tagant anduri näivat takistust. 0 kraadiga see peaks olema umbes 3300 ohmi.
Kui ühendad kellaploki taha 1000 ohmise takisti (vastu massi), siis peaks näitama umbes +25 kraadi. Kui ikka kõigub, on viga kellaplokis endas.
Kui liiga keeruline tundub, soovitan elektriku poole pöörduda.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 02.01.17 14:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: moora772
Mina arvan, et viga on massis.
|
Sel juhul on kontrolliks kõige lihtsam ülalmainitud punases pistikus täiendav mass peale ühendada.
Samas kui juhe höördunud/murdunud on, siis kõige tõenäolisemalt kuskil stange või radiaatori juures.
|
|
|
|
JaanK
huviline
Registreerunud 15.03.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Allroad 3.0 176kw 2009; A6 Allroad 3.0 171kw 2007
|
postitati 23.01.17 12:59
|
|
|
Aitas juhtme remont. Oli vastu keret end katki nühkinud. Nüüd õnneks jälle tiptop.
|
|
|