poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 01.12.16 20:30
|
|
|
B3 laadimine - kaob krt
Tablett vahetatud, õnnelikult sõidetud nii 120 km, ja taas samad sümptomid - tahhokas nullis, tuled tuhmid ja garaazis mõõtes ei mingit laadimist.
Anomaalia ilmnes peale poeskäiku elik stop and go reziimil.
1991 1.8/66kW
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 01.12.16 20:51
|
|
|
Juhtmed katki või mass mädanenud?
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 01.12.16 20:57
|
|
|
Kui nii oleks, siis ju uus tablett poleks toiminud,
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 01.12.16 21:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: poison
Kui nii oleks, siis ju uus tablett poleks toiminud, |
Sa proovi vana uuesti.
Ega see vanakooli generaator eriti keeruline ole. Jalgrattal sama.
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 01.12.16 21:29
|
|
|
No geneka ühel jooksurajal on kulumine, vanal tabletil harjad üsna lühikesed.
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 02.12.16 04:33
|
|
|
Siis on genekal mingi muu, mitte tabletiviga. Külmjooted dioodplokis, rootori mähise katkestus, staatori mähise katkestus, mõni diood maha põlenud
vms.
Anomaaliad on Nevadas, Area 51-s ja ühtlasi ka nende inimeste peades, kes autoremondiga just väga sina peal ei ole.
(loomulikult, ei peagi kõik inimesed lukksepad olema; häid IT mehi, ehitajaid, pagareid jne jne on isegi rohkem eluks vaja)
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 02.12.16 07:47
|
|
|
Kunagi tekkis midagi sarnast ühe tehnikaga, kõik seierid armatuuris liikusid vastavalt oma tahtele. Peale mootori ja kere massi kinni pingutamist oli
kõik OK.
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 03.12.16 12:43
|
|
|
Hommikul katsetades, käivitus (vahepeal akut laadimatagi) ja laadimine olemas ja tahhokas näitab...kas tõesti mingi massivärk?
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 03.12.16 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Siis on genekal mingi muu, mitte tabletiviga. Külmjooted dioodplokis, rootori mähise katkestus, staatori mähise katkestus, mõni diood maha põlenud
vms.
Anomaaliad on Nevadas, Area 51-s ja ühtlasi ka nende inimeste peades, kes autoremondiga just väga sina peal ei ole.
(loomulikult, ei peagi kõik inimesed lukksepad olema; häid IT mehi, ehitajaid, pagareid jne jne on isegi rohkem eluks vaja) |
Tänud!
|
|
|
deicide
huviline
Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: 92' Audi V8 4,2 Quattro, 01' Audi S8 4,2 Quattro
|
postitati 06.12.16 18:38
|
|
|
Kas asi lahenes? Kui, siis mismoodi?
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 13.12.16 22:46
|
|
|
Pole veel lahenenud, sõidutan pagasnikus täis akut ja krokusid...hakkas kartma vist Aga kui tõsiselt, siis selleks peab vaba päeva ja sooja ruumi leidma, hetkel pole kas seda või teist. Kindlasti annan teada.
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 15.02.17 22:14
|
|
|
Ostsin uue aku külmaperiood üle elatud, soojema ja niiske ilmaga
näis...Arvata on et vana aku oli vigane, sest targa laadijaga ühendades näitas kohe täisolekut. Korraks 21w pirniga koormamisel "laadis" terve
päeva...hetkel uus aku peal ja pole probleemi enam tõusnud laadimise osas. Boonuseks ülekäidud juhtmed
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 16.02.17 19:41
|
|
|
Vara hõiskasin. Täna hommikul trikitas jälle. Mõni hetk peale liikuma hakkamist täheldasin, et tahhokas näitab ca poole vähem pöördeid. Kuna aeg togis
tagant, ei hakanud süvenema. Kiirust näitas arvatavasti õigesti ja laadimistuli ei põlenud. Sõitsin 56 km. Lõpuks kukkus tahhokas puhta nulli. Kohale
jõudes mõõtsin ilmselget olematut laadimist - 12,3 V. Suretasin. Käivitasin. Sama. Läksin vahetasin tsiviilid tööriiete vastu, kohmitsesin veel veidi.
Mõtlesin korra veel proovida. Kõik töötas nagu peab - tahhokas 900 pööret, tuledeta 14,5 V, kaugtuledega 14,2 V (seda siis tühikäigul). Nüüd õhtul
sõitsin samuti mingite probleemideta koju. Müstika.
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.17 20:03
|
|
|
Pistik ei või näidikute taga jamada?
Vanematel autodel jooksis generaatori ergutus läbi näidikuploki (näidikutuluke). Kui seal halb kontakt, siis ergutus generaatoril puudub ja tuli ka ei
sütti. Suurematel pööretel peaks generaator ise suutma ergutada ennast. Kas alati laadimise tuli põleb, kui süüte keerad sisse? Süütelukust
saadakse positiivne ja generaatorist negatiivne, et see tuluke põlema läheks näidikus. Kui nüüd generaator pöörlema hakkab, teki ka generaatori otsal
positiivne ja tuli peab kustuma näidikuplokis. ---teooria on laialt selline. Ehk aitab veaotsingule kaasa.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 16.02.17 20:23
|
|
|
Kui ikkagi vahepeal olematut laadimist näitas aku peal, siis järelikult on viga generaatoris või võibolla isegi veelgi tõenäolisemalt
pingergulaatoris. Sellise auto pingeregulaator niikuinii annab tänapäevases mõttes üsna madalat pinget ja tasuks välja vahetada (ei oska öelda kui
lihtne töö see on). Ma oma 100-l pole üle 14 V laadimist näinud. Samas
uutel autodel on isegi 14,5 V.
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 16.02.17 23:19
|
|
|
Tablett vahetatud, kui laeb (no ikka enamasti ) siis ikka pingega 14,3 -
14,5 V.
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 16.02.17 23:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kert85
Pistik ei või näidikute taga jamada?
Vanematel autodel jooksis generaatori ergutus läbi näidikuploki (näidikutuluke). Kui seal halb kontakt, siis ergutus generaatoril puudub ja tuli ka ei
sütti. Suurematel pööretel peaks generaator ise suutma ergutada ennast. Kas alati laadimise tuli põleb, kui süüte keerad sisse? Süütelukust
saadakse positiivne ja generaatorist negatiivne, et see tuluke põlema läheks näidikus. Kui nüüd generaator pöörlema hakkab, teki ka generaatori otsal
positiivne ja tuli peab kustuma näidikuplokis. ---teooria on laialt selline. Ehk aitab veaotsingule kaasa. |
Tänud. Katsetame.
|
|
|
zack
|
postitati 17.02.17 13:33
|
|
|
Jep, kunagi ühel Opelil oli sama, et laadimine kadund, kuid peale laadimis tule pirni vahetust armatuuris oli kõik korras.
|
|
|
poison
huviline
Registreerunud 21.09.05
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80
|
postitati 18.02.17 11:53
|
|
|
Pirn on terve, iga kord kui süüte sisse keeran, hakkab põlema...samas ma hakkan juba tõesti arvama, et viga kellades, sest anomaalia olemasolu puhul
tõesti kõik märgutuled alati ei läinud põlema, kuigi käivitus...lambist
|
|
|