AloL
klubiliige
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Rakvere, Luha 12-1
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TFSI
|
postitati 28.11.16 08:21
|
|
|
A6 C6 esitule mootor
Audi A6 (C6) Avant 2005a. autoga mure selline, et parempoolne esituli vahepeal ei toimi nii nagu vaja. Nimelt käivitades parempoolne esituli ei
reguleeri ennast õigele kõrgusele tagasi. Käivitushetkel on näha, et vasak esituli suunab luubi alla ja siis üles tagasi, parempoolne suunab luubi
alla, ning jääbki alla erinevalt vasakpoolsest. Seda teeb kuidas kunagi, jätad seisu auto ja taas-käivitad, siis teinekord reguleerib siiski mõlemad
tuled ilusti ära. Tegemist Bi-xenon (D2S) tulega, kurvitule funktsiooniga. Diagnostikas väidetavalt silla anduri viga sees ei ole ja väidetavalt tuli
ise vaja välja vahetada. Kas kellelgi on kokkupuudet sarnase probleemiga? Ehk on siiski võimalik kuskil esitule mootorit
kontrollida/remontida/vahetada? Või on siiski ainus variant tuli terves tükis välja vahetada?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 28.11.16 17:39
|
|
|
Kui nivooandur oleks vigane, siis jääks mõlemad tuled alla näitama, sellega võib anduri vea niiehknaa välistada.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.11.16 17:59
|
|
|
Mitmed inimesed on nende kurvituledega hädas olnud. Tõenäoliselt leiad ka siit foorumist selle kohta mõne teema!
|
|
|
|
AllarS3
huviline
Registreerunud 21.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.11.16 19:15
|
|
|
See jutt, et ei ole remonditav ja kogu tuli vaja välja vahetada tundub üsnagi BS. Tulede sees on vist pea kõik detailid vahetatavad. Pigem kontrolliks
reguleervardaid ja reguleerimis mootorit ennast.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.11.16 03:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AllarS3
See jutt, et ei ole remonditav ja kogu tuli vaja välja vahetada tundub üsnagi BS. Tulede sees on vist pea kõik detailid vahetatavad. Pigem kontrolliks
reguleervardaid ja reguleerimis mootorit ennast. |
Oled reaalselt teinud? Kurvitulega variandil tuleb klaas eest sulatada, enne kui midagi hargnema hakkab. Enne muidugi stange eest jne. Ja kui ei
õnnestu, tuleb otsast alata.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
AllarS3
huviline
Registreerunud 21.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.16 06:18
|
|
|
Konkreetse mudeliga ei ole tegelenud, aga näppude vahelt on läbi käinud mitmete teiste saksa päritolu premium markide kurvituled. Ehituses on neil
väga väiksed erinevused, detailid tule sees praktiliselt identsed. Sulatada pole seal midagi, sest kõigil eelnimetatutel ja ka teemaks oleval sõidukil
on tuledeklaasid klaasiliimiga kinnitatud.
Teemasse ka - veel võiks proovida pistikute kinnituse korrektsust ning silmaga vaadata, kas mõni pin ei tundu vigane. Kehv kontakt on varemgi
anomaaliaid põhjustanud.
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 29.11.16 06:28
|
|
|
Tere.Oleks vaja ka üks tuli algosadeks teha,oskad äkki rääkida,kuidas lihtsamalt klaasi eest kätte saaks?
|
|
|
AllarS3
huviline
Registreerunud 21.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.16 06:40
|
|
|
Lihtne see tegemine paraku ei ole. Kodus põlveotsas tehes on ilmselt parim lasta korpus soojaks ja erinevate lapikute kruvikatega klaas lahti
kangutada vaikselt, aga see nõuab kannatust, kohati väga palju. Minul on selleks erinevaid tööriistu, aga need on aegade jooksul kogemustele tuginedes
ise valmistatud ning kuskilt jaekaubandusest neid ei leia.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.11.16 08:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AllarS3
Lihtne see tegemine paraku ei ole. Kodus põlveotsas tehes on ilmselt parim lasta korpus soojaks ja erinevate lapikute kruvikatega klaas lahti
kangutada vaikselt, aga see nõuab kannatust, kohati väga palju. Minul on selleks erinevaid tööriistu, aga need on aegade jooksul kogemustele tuginedes
ise valmistatud ning kuskilt jaekaubandusest neid ei leia. |
Vot see on juba teine jutt. Eelmise posti järgi oleks hädaline arvanud, et kolm polti lahti, tuli välja, kaas maha ja ongi käes. Tavaliselt pole
kellegil aega autot kuskil laialivõetuna hoida, kuni tuli kuhugi reisib, korda saab ja tagasi reisib. Vahetusega läheb paar tundi ja asi korras. Eks
igaüks teeb nagu sobib muidugi. Adaptsioon tuleks kah teha peale remonti või vahetust.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
AllarS3
huviline
Registreerunud 21.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.16 08:52
|
|
|
Tõsi ta on, et tule vahetus on oluliselt kiirem tegevus, kui remonti saatmine. Kuid remont reeglina kordi odavam, kui uue tule ostmine. Seda enam, et
kasutatud tulesid ostes ei tea kunagi täpselt, mis seisus need on ning kaua kestavad. Tulede "nullimine" peaks olema üsna elementaarne pärast
igasugu remonti või vahetamist.
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 29.11.16 20:58
|
|
|
Kõrguse reguleerimise mootor käib ka kurvitulel sealt suht lihtsalt tahapoole välja. Eelmine nädal just võtsin enda oma korraks küljest ära. Kui
õhufiltri korpuse ära võtad siis äkki saad isegi ilma tuld eemaldamata selle kätte... Näiteks alvadi.ee lehel on neid isegi müüa, kindlasti ka mujal
|
|
|
AloL
klubiliige
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Rakvere, Luha 12-1
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TFSI
|
postitati 30.11.16 13:41
|
|
|
Olen siin vaikselt valmistunud ja uurinud, mis mootor maksta võib. TYC tootja mootor ise maksab 18.-, rohkem B-osa tootjaid ei leidnud, järgmine
variant vast oleks originaal. Huvi pärast helistasin ka kodulinnas Rakveres olevale diagnostikafirmale Jaama puiesteel Pintlex. Räägivad, et on varem
tegelenud ja on nõus lähemalt vaatama antud tuld. Kokkulepitud aeg meil on 9 detsember.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.16 14:07
|
|
|
Vaadake enne klaasi eemaldamist ka kaabliga vead üle, kui ala "open circut-short to plus" jne, siis peaks viga olema tulede sees olevas juhtmestikus
ja saab üldjuhul ligi ka nö tagant poolt!
Kliki pildil:
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 30.11.16 17:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AloL
Audi A6 (C6) Avant 2005a. autoga mure selline, et parempoolne esituli vahepeal ei toimi nii nagu vaja. Nimelt käivitades parempoolne esituli ei
reguleeri ennast õigele kõrgusele tagasi. |
Juhin tähelepanu sõnale "kõrgusele". Gunnark, Sinu posti pildil viide kurvitule juhtmetele. Antud pildil kõrguse reguleerimis mootor eemaldatud.
Kuna mul sama mure vasaku poolega kuhu ei saa niisama lihtsalt ligi ei saa ka teha lihtsat asja, et eemaldada korraks pistik, puhastada ja panna
tagasi. Parema poole tulel peaks peale õhupuhasti eemaldamist olema see võimalik nagu siim1314 eespool mainis.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.16 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
Juhin tähelepanu sõnale "kõrgusele". Gunnark, Sinu posti pildil viide kurvitule juhtmetele. Antud pildil kõrguse reguleerimis mootor eemaldatud.
Kuna mul sama mure vasaku poolega kuhu ei saa niisama lihtsalt ligi ei saa ka teha lihtsat asja, et eemaldada korraks pistik, puhastada ja panna
tagasi. Parema poole tulel peaks peale õhupuhasti eemaldamist olema see võimalik nagu siim1314 eespool mainis. |
Ringi sees jah kurvitule juhtmestik, "tagantpoolt" oli mõeldud ikka tuli eemaldatud auto küljest nagu pildil, muidu ei saaks ju asendada-parandada
ühtegi tule sees olevat juhet inimese moodi!
|
|
|
|
AloL
klubiliige
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Rakvere, Luha 12-1
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TFSI
|
postitati 09.12.16 10:37
|
|
|
Rakveres diagnostikud kes alguses arvasid, et oskavad vea üles otsida, jäi siiski viga kindlaks tegemata, küll aga soovitasid mõlemal tulel kõrguse
reguleerimise mootor omavahel ringi tõsta, siis peaks näha olema, kas antud viga hakkab olema teisel tulel. Tundub olema selline plaan, et tasub
proovida
|
|
|
AloL
klubiliige
Registreerunud 13.12.10
Asukoht: Rakvere, Luha 12-1
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 TFSI
|
postitati 06.01.17 20:33
|
|
|
Sai siis vahetatud omavahel vasaku ja parema tule kõrguse reguleerimise mootor. Kui ennem oli viga parempoolses tules, siis nüüd probleem kandus
mootorite vahetusega vasakule tulele. Vähemalt on viga teada, et probleem on kõrguse reguleerimise mootoris endas. B varuosana leidsin mootori ainult
TYC tootja poolt hinnaga vaid 18.-, ei tea kas selline asi sellise tootja poolt ka ennast õigustab?
|
|
|