Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi BMK mootori jahutusvedeliku eelsoojendus. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1013)
marek1980
huviline



Registreerunud 21.11.16
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 4F 3.0DTI

postitati 21.11.16 12:27 Tsiteeri
Audi BMK mootori jahutusvedeliku eelsoojendus.



Küsimus selline, et kuhu kannataks ühendada elekriline mootori soojendus antud autole? Audi 3.0 mootor BMK
Defa Calix ei pakku muud kui õlikarteri soojendust.
Samas VW Touranile saab ühendada radiaatori tagasivoolu mootori poolsesse otsa.
Hetkel on ühendatud 1500w pumbaga varustatud element salongi radjaatori lõdviku vahele. Mingil põhjusel ei toimi vedeliku ringlus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.11.16 13:58 Tsiteeri


Mootori seisukohast võttes on see õlisoojendus kasulikum ja mõistlikum lahendus kui jahutusvedeliku soojendamine.
Oma mugavuse tõstmiseks pigem salongi puhur ja selle ajapeale kui salong jahtuma hakkab suudab mootor juba toota.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audisell
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion

postitati 22.11.16 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marek1980
Küsimus selline, et kuhu kannataks ühendada elekriline mootori soojendus antud autole? Audi 3.0 mootor BMK
Defa Calix ei pakku muud kui õlikarteri soojendust.
Samas VW Touranile saab ühendada radiaatori tagasivoolu mootori poolsesse otsa.
Hetkel on ühendatud 1500w pumbaga varustatud element salongi radjaatori lõdviku vahele. Mingil põhjusel ei toimi vedeliku ringlus.

Kas siit teemast http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=159231, ei saanud vastust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
marek1980
huviline



Registreerunud 21.11.16
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 4F 3.0DTI

postitati 24.11.16 12:52 Tsiteeri


Tänud, siit oli palju abi.
Nädalavahetusel paigaldan selle õigesse kohta. Panen siis info ka.
Soome foorumis olid kõik antud aparaadiga rahul, mille mina aga ise tellisin ebayst. Vene varjandil ei ole Hiinakaga muud erinevust, kui Hiinakal jääb spiraali kuumenedes pump tööle ja vesi ringlema. Vene omal aga hakkab pump uuesti tööle, kui jahtub ning koos spiraaliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]