Pealkiri: Audi BMK mootori jahutusvedeliku eelsoojendus.
(Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1013)
marek1980
huviline
Registreerunud 21.11.16
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 4F 3.0DTI
postitati 21.11.16 12:27
Audi BMK mootori jahutusvedeliku eelsoojendus.
Küsimus selline, et kuhu kannataks ühendada elekriline mootori soojendus antud autole? Audi 3.0 mootor BMK
Defa Calix ei pakku muud kui õlikarteri soojendust.
Samas VW Touranile saab ühendada radiaatori tagasivoolu mootori poolsesse otsa.
Hetkel on ühendatud 1500w pumbaga varustatud element salongi radjaatori lõdviku vahele. Mingil põhjusel ei toimi vedeliku ringlus.
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
postitati 21.11.16 13:58
Mootori seisukohast võttes on see õlisoojendus kasulikum ja mõistlikum lahendus kui jahutusvedeliku soojendamine.
Oma mugavuse tõstmiseks pigem salongi puhur ja selle ajapeale kui salong jahtuma hakkab suudab mootor juba toota.
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
postitati 22.11.16 08:57
Tsitaat:
Algselt postitas: marek1980
Küsimus selline, et kuhu kannataks ühendada elekriline mootori soojendus antud autole? Audi 3.0 mootor BMK
Defa Calix ei pakku muud kui õlikarteri soojendust.
Samas VW Touranile saab ühendada radiaatori tagasivoolu mootori poolsesse otsa.
Hetkel on ühendatud 1500w pumbaga varustatud element salongi radjaatori lõdviku vahele. Mingil põhjusel ei toimi vedeliku ringlus.
Registreerunud 21.11.16
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 4F 3.0DTI
postitati 24.11.16 12:52
Tänud, siit oli palju abi.
Nädalavahetusel paigaldan selle õigesse kohta. Panen siis info ka.
Soome foorumis olid kõik antud aparaadiga rahul, mille mina aga ise tellisin ebayst. Vene varjandil ei ole Hiinakaga muud erinevust, kui Hiinakal
jääb spiraali kuumenedes pump tööle ja vesi ringlema. Vene omal aga hakkab pump uuesti tööle, kui jahtub ning koos spiraaliga.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]