Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Motorisoojendus Diislile 3,0 TDI 171kw (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4100)
Reims86
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a

postitati 11.12.15 17:35 Tsiteeri
Motorisoojendus Diislile 3,0 TDI 171kw



Tere, minul oleks küsimus targematele, et kas keegi siinsetest olijatest paigaldanud oma masuudipressile (v6 3,0TDI 171kw) mootorisoojenduse? Leidsin netist sellise 1500w oleks sobiv. http://alvadi.ee/varuosad/mootorisoojendus/?utm_source=email_ee&utm_medium=link_body&utm_campaign=Soojendus&aid=339
Kuid Defa ja Calix ei paku mittemidagi sobivat, kui siis ainult õlivanni ja pole neidki väga valikus. Saatsin päringu Alvadi ja vastuseks sain Soome keelse lingi, kuid ise seda juttu ei mõista ja Google tõlge ei tee kah elu kergemaks oluliselt.Link
Põhimõtteliselt on see Soomes teostatud, kuid täpsemalt kuidas ja mida ei suuda mina välja lugeda. Mõni saaks selles võibolla aidata :)

Miks ma sooviksin mootorisoojendust, sellepärast, et auto seisab suhteliselt palju, tööl olekuajal ja, et vältida erinevaid niiskuse tegemisi ja üldse oleks soe salongis talvel või niiskel ajal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Comic
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw

postitati 12.12.15 01:39 Tsiteeri
Motorisoojendus Diislile 3,0 TDI 171kw



Eelmisel nädalal paigaldasin just sellise soojendi mille soetasin Soomest neti kaudu.www.tt-thermo.fi Autoks A4 3,0 TDI 176 kw ja paigaldasin tuuleklaasi alla kaussi.Ühendasin salongi ahjust tulevasse lõdvikusse ja suunaga mootori poole.Sellest on juttu olnud ka Soome audifoorumis http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=116289&page=4 Lisan ka mõned pildid.
http://1drv.ms/1lC9aCf
Kolm hommikut olen ka proovinud ja soojendus oli taga 1,5 kuni 2 tundi ja auto käima pannes temperatuur armatuuris oli 60c ja koheselt hakkas ka salongi sooja puhuma.Kui soovid et salong soe oleks pead eraldi soojendi ostma,see on mõeldud siiski mootori soojenduseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reims86
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a

postitati 12.12.15 12:43 Tsiteeri


Kas sa paigaldasid ise või lasid paigaldada? Lõdviku lõikasid lihtsalt pooleks sobiva kohapealt või muretsesid uue/uued sobivamad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Comic
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw

postitati 12.12.15 13:37 Tsiteeri
Motorisoojendus Diislile 3,0 TDI 171kw



Paigaldasin ise,Biltemast ostsin 2 nurgaga vooliku [url=http://http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Jaahdytysjarjestelmatuuletus/Letkut/Muut-letkut/Moottorilammitysletku-esitaivute ttu-2000031728/]http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autonvaraosat/Jaahdytysjarjestelmatuuletus/Letkut/Muut-letkut/Moottorilammitysletku-esitaivu tettu-2000031728/[/url] ja kaks üleminekut ja 4 klambrit.Sisendi panin otse ahjust ja väljundisse (ülevalt)kombineerisin nurkvoolikutega 16´ tolli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 12.12.15 20:36 Tsiteeri


Muidu ehk teemasse, hinnas aga juba hoopis teine tera, aga eelmine talv tahtsin A8 sõidusoojendit lasta ümber ehitada. Millegipärast tundus,et keegi ei taha tegemist teha audi (eriti 8 puhul pidi el-skeeme olema võimatu leida) soojenditega ning nende ümberehitamisega ning versioone mida ja mis mahus peab tegema jne, sai suht mitu ja üks segasem kui teine :)
Aga konkreetseima pakkumise sain lõpuks VKM-st, milleks oli siis paigaldus koos ahjuga 1750.- valikus oli kas gsm moodul või taimer kell.
Kuna just samal hetkel ikaldus saatuse tahtel ära ka käigukast, mis sai ''Hõbenooles'' kapitaalremonti maitsta, siis hakkas rahast gramm kahju ja jäi paraku proovimata see lahendus ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Comic
huviline

Avatar


Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw

postitati 13.12.15 12:19 Tsiteeri
Motorisoojendus Diislile 3,0 TDI 171kw



Defa juhtme paigaldamisel ei raatsinud stangesse auku puurima hakata,panin iluvõre väiksemasse auku ja teiselt poolt fikseerisin plastikmutriga.Edasi õhufiltriavause alt läbi ja sisse kaussi sai pandud lõdvikute kõrvalt vabasse auku.[url=http://http://1drv.ms/1IMRbDg]http://1drv.ms/1IMRbDg[/url]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
myff
huviline



Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 4F 3.0Tdi

postitati 30.12.15 13:29 Tsiteeri


Kas kellelgi sellega kogemusi on? Hind minuarust suht mõislik. Autoks minul ka 3.0tdi 171kw.
http://ravolar.ee/et/mugavus/defa_eelsoojendus/?cat_id=42
Soojendab see mõlemat - mootorit ja salongi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Leopold661
huviline



Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 30.12.15 15:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: myff
Kas kellelgi sellega kogemusi on? Hind minuarust suht mõislik. Autoks minul ka 3.0tdi 171kw.
http://ravolar.ee/et/mugavus/defa_eelsoojendus/?cat_id=42
Soojendab see mõlemat - mootorit ja salongi?

Juhtme peab ikkagi autole järgi voolvõrgust ühendama.
Enda kogemusest võin öelda,et kes sõidab väikeseid otsi nendel auto aku pealt töötab soojendi elu lihtsaks ei tee. Kui just akut iga nädal laadida ei taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 30.12.15 15:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661

Juhtme peab ikkagi autole järgi voolvõrgust ühendama.
Enda kogemusest võin öelda,et kes sõidab väikeseid otsi nendel auto aku pealt töötab soojendi elu lihtsaks ei tee. Kui just akut iga nädal laadida ei taha.

Osad laevad akut ka, nagu ülemisel lingil on...


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audisell
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion

postitati 30.12.15 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: myff
Kas kellelgi sellega kogemusi on? Hind minuarust suht mõislik. Autoks minul ka 3.0tdi 171kw.
http://ravolar.ee/et/mugavus/defa_eelsoojendus/?cat_id=42
Soojendab see mõlemat - mootorit ja salongi?

Minu autol http://www.tt-thermo.fi/tt-thermo-1500kld-defa-yhteensopiva-malli +voolikud (190.eur), Defa 4A nutilaadija(40.-eur), Defa 1200/1800W soojapuhur (55.-eur)+juhtmed (50.-eur) ja paigaldus umbes kaks tundi. Uuri veel millist mootorisoojendit pakuvad, see mis pildil on, pole neil kuhugile panna. Peaks ikka selline pump olema, mis liigutab vedelikku piisavalt ringi ja ikka 1500W. Kui vool saadaval, siis minu lahendusega autol salong- ja mootor soe, ning aku laetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kuzmits
huviline



Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION

postitati 04.01.16 16:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: myff
Kas kellelgi sellega kogemusi on? Hind minuarust suht mõislik. Autoks minul ka 3.0tdi 171kw.
http://ravolar.ee/et/mugavus/defa_eelsoojendus/?cat_id=42
Soojendab see mõlemat - mootorit ja salongi?


Mul on kahel autol see defa komplekt (mõlemad 2,0 TDI) aga seda automaatset taimerit ja akulaadijat ei ole. Neil ei näe mõtet.
Taimeriks kasutan kõige lihtsamat ehituspoes müüdavat 6 eurost mehhaanilist taimerit. See elektrooniline taimer maksab vähemalt 100 euri koos paigaldusega ja suurt pointi sellel pole. Koos defa komplektiga antakse kaasa ka graafik kus kirjas kui palju aega peaks soojenema vastava välistemperatuuri juures. Keskeltläbi võib öelda et sätid taimerile ca 2 tundi soojendusaega ja asi ants. 2,0 tdi l on see 600w võimsusega ja ilma igasuguse pumbata. Paigaldatakse jahutustorustiku kõige madalamasse punkti. Tsirk toimub loomulikul teel, soe jahutusvedelik hakkab ülespoole liikuma. Ise olin ka alguses pessimistlik aga kui 2 hsoojenenud mootorit erinevatest kohtadest katsuda, siis on täitsa ühtlaselt soe. Nii kuskil 30-40 kraadi, mis mootori jaoks hommiku käevitamiseks ja kiiremini sooja õhu saamiseks on täiesti ok. Esimesele autole paigaldasin selle salongi soojenduse puhuri ka. Tegemist põhimõtteliselt soojapuhuriga, töötab sama häälega nagu juustekuivatusföön. Kui auto seisab väljas, siis on selle paigaldusel suurem mõte-saab aknad ka puhtaks. Minul aga on mitte köetavas garaazis. Aga jäätumise ja lume probleemi seal ei ole. Sellepärast läkisn teise autoga lihtsamat teed ja panin ainult plokisoojenduse ja kasutan nagu öeldud lihtsat mehhannilist termostaati pikendusjuhtme ees. Salongist hakkab suht ruttu sooja puhuma ja sellest salongi "föönist" puudust ei tunne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
myff
huviline



Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 4F 3.0Tdi

postitati 13.01.16 10:43 Tsiteeri


Lasin panna CarHoldingus sellise Defa, kus on ka timer ja laadija. Muidu kõik toimib hästi, hommikul on mootor soojem ja salong soe, aga millegipärast signa hakkab piuksuma päris tihti kui puhur töötab. Autos mingeid lendlevaid asju ei tohiks olla. Kas lihtsalt õhuvoolu peale reageerib salongiandur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuzmits
huviline



Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION

postitati 27.01.16 07:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: myff
Lasin panna CarHoldingus sellise Defa, kus on ka timer ja laadija. Muidu kõik toimib hästi, hommikul on mootor soojem ja salong soe, aga millegipärast signa hakkab piuksuma päris tihti kui puhur töötab. Autos mingeid lendlevaid asju ei tohiks olla. Kas lihtsalt õhuvoolu peale reageerib salongiandur?


Mul sama teema Passatiga, kus ka Defa salongipuhur, mõnikord hakkab pasundama mõnikord mitte. Ei oskagi öelda milles põhjus. Mahuandurid ilmselt reageerivad kuidagi õhu liikumisele, õnneks nüüd hoian autot garaazis ja signa peale ei pane, siis polel ka probleemi. Lülita mahuandurid välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audisell
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion

postitati 27.01.16 14:26 Tsiteeri


VCDS -is muuda mahuanduri tundlikus 100-lt 50-neks, ja piuksumine kaob :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 27.01.16 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuzmits
Tsitaat:
Algselt postitas: myff
Kas kellelgi sellega kogemusi on? Hind minuarust suht mõislik. Autoks minul ka 3.0tdi 171kw.
http://ravolar.ee/et/mugavus/defa_eelsoojendus/?cat_id=42
Soojendab see mõlemat - mootorit ja salongi?


Mul on kahel autol see defa komplekt (mõlemad 2,0 TDI) aga seda automaatset taimerit ja akulaadijat ei ole. Neil ei näe mõtet.
Taimeriks kasutan kõige lihtsamat ehituspoes müüdavat 6 eurost mehhaanilist taimerit. See elektrooniline taimer maksab vähemalt 100 euri koos paigaldusega ja suurt pointi sellel pole. Koos defa komplektiga antakse kaasa ka graafik kus kirjas kui palju aega peaks soojenema vastava välistemperatuuri juures. Keskeltläbi võib öelda et sätid taimerile ca 2 tundi soojendusaega ja asi ants. 2,0 tdi l on see 600w võimsusega ja ilma igasuguse pumbata. Paigaldatakse jahutustorustiku kõige madalamasse punkti. Tsirk toimub loomulikul teel, soe jahutusvedelik hakkab ülespoole liikuma. Ise olin ka alguses pessimistlik aga kui 2 hsoojenenud mootorit erinevatest kohtadest katsuda, siis on täitsa ühtlaselt soe. Nii kuskil 30-40 kraadi, mis mootori jaoks hommiku käevitamiseks ja kiiremini sooja õhu saamiseks on täiesti ok. Esimesele autole paigaldasin selle salongi soojenduse puhuri ka. Tegemist põhimõtteliselt soojapuhuriga, töötab sama häälega nagu juustekuivatusföön. Kui auto seisab väljas, siis on selle paigaldusel suurem mõte-saab aknad ka puhtaks. Minul aga on mitte köetavas garaazis. Aga jäätumise ja lume probleemi seal ei ole. Sellepärast läkisn teise autoga lihtsamat teed ja panin ainult plokisoojenduse ja kasutan nagu öeldud lihtsat mehhannilist termostaati pikendusjuhtme ees. Salongist hakkab suht ruttu sooja puhuma ja sellest salongi "föönist" puudust ei tunne.


Kas mootoril tehase poolt lisa el kütet peal ei ole? Mul on see nö lisa kütte element tehase poolt olemas ja MMI-st saab sisse/välja lülitada. Tänu sellele soojeneb külmaga salong väga ruttu üles. Minu arust ütlemata mugav lahendus.


„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
myff
huviline



Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 4F 3.0Tdi

postitati 31.01.16 20:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
VCDS -is muuda mahuanduri tundlikus 100-lt 50-neks, ja piuksumine kaob :).


On seda võimalik ise kodus ilma arvutita ka teha?
Siiamaani olnud mersud ja pole väga aimu sellistest asjadest...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.9% - SQL: 35.1%]