Reims86
huviline
Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a
|
postitati 11.12.15 16:35
|
|
|
Motorisoojendus Diislile 3,0 TDI 171kw
Tere, minul oleks küsimus targematele, et kas keegi siinsetest olijatest paigaldanud oma masuudipressile (v6 3,0TDI 171kw) mootorisoojenduse? Leidsin
netist sellise 1500w oleks sobiv. http://alvadi.ee/varuosad/mootorisoojendus/?utm_source=email_ee&utm_medium=link_body&utm_campaign=Soojendus&aid=339
Kuid Defa ja Calix ei paku mittemidagi sobivat, kui siis ainult õlivanni ja pole neidki väga valikus. Saatsin päringu Alvadi ja vastuseks sain Soome
keelse lingi, kuid ise seda juttu ei mõista ja Google tõlge ei tee kah elu kergemaks oluliselt.Link
Põhimõtteliselt on see Soomes teostatud, kuid täpsemalt kuidas ja mida ei suuda mina välja lugeda. Mõni saaks selles võibolla aidata
Miks ma sooviksin mootorisoojendust, sellepärast, et auto seisab suhteliselt palju, tööl olekuajal ja, et vältida erinevaid niiskuse tegemisi ja üldse
oleks soe salongis talvel või niiskel ajal.
|
|
|
Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
postitati 12.12.15 00:39
|
|
|
Motorisoojendus Diislile 3,0 TDI 171kw
Eelmisel nädalal paigaldasin just sellise soojendi mille soetasin Soomest neti kaudu.www.tt-thermo.fi Autoks A4 3,0 TDI 176 kw ja paigaldasin
tuuleklaasi alla kaussi.Ühendasin salongi ahjust tulevasse lõdvikusse ja suunaga mootori poole.Sellest on juttu olnud ka Soome audifoorumis http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=116289&page=4 Lisan ka mõned pildid.
http://1drv.ms/1lC9aCf
Kolm hommikut olen ka proovinud ja soojendus oli taga 1,5 kuni 2 tundi ja auto käima pannes temperatuur armatuuris oli 60c ja koheselt hakkas ka
salongi sooja puhuma.Kui soovid et salong soe oleks pead eraldi soojendi ostma,see on mõeldud siiski mootori soojenduseks.
|
|
|
Reims86
huviline
Registreerunud 12.08.13
Asukoht: Pärnu / Norra (Hitra)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 171kw 3,0TDI Quattro / Audi A4 110kw 2,5TDI / Opel Corsa E 2015a
|
postitati 12.12.15 11:43
|
|
|
Kas sa paigaldasid ise või lasid paigaldada? Lõdviku lõikasid lihtsalt pooleks sobiva kohapealt või muretsesid uue/uued sobivamad?
|
|
|
Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 12.12.15 19:36
|
|
|
Muidu ehk teemasse, hinnas aga juba hoopis teine tera, aga eelmine talv tahtsin A8 sõidusoojendit lasta ümber ehitada. Millegipärast tundus,et keegi
ei taha tegemist teha audi (eriti 8 puhul pidi el-skeeme olema võimatu leida) soojenditega ning nende ümberehitamisega ning versioone mida ja mis
mahus peab tegema jne, sai suht mitu ja üks segasem kui teine
Aga konkreetseima pakkumise sain lõpuks VKM-st, milleks oli siis paigaldus koos ahjuga 1750.- valikus oli kas gsm moodul või taimer kell.
Kuna just samal hetkel ikaldus saatuse tahtel ära ka käigukast, mis sai ''Hõbenooles'' kapitaalremonti maitsta, siis hakkas rahast gramm kahju ja
jäi paraku proovimata see lahendus ...
|
|
|
Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
postitati 13.12.15 11:19
|
|
|
Motorisoojendus Diislile 3,0 TDI 171kw
Defa juhtme paigaldamisel ei raatsinud stangesse auku puurima hakata,panin iluvõre väiksemasse auku ja teiselt poolt fikseerisin plastikmutriga.Edasi
õhufiltriavause alt läbi ja sisse kaussi sai pandud lõdvikute kõrvalt vabasse auku.[url=http://http://1drv.ms/1IMRbDg]http://1drv.ms/1IMRbDg[/url]
|
|
|
myff
huviline
Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 4F 3.0Tdi
|
|
Leopold661
huviline
Registreerunud 17.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.12.15 14:00
|
|
|
Juhtme peab ikkagi autole järgi voolvõrgust ühendama.
Enda kogemusest võin öelda,et kes sõidab väikeseid otsi nendel auto aku pealt töötab soojendi elu lihtsaks ei tee. Kui just akut iga nädal laadida ei
taha.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 30.12.15 14:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Leopold661
Juhtme peab ikkagi autole järgi voolvõrgust ühendama.
Enda kogemusest võin öelda,et kes sõidab väikeseid otsi nendel auto aku pealt töötab soojendi elu lihtsaks ei tee. Kui just akut iga nädal laadida ei
taha. |
Osad laevad akut ka, nagu ülemisel lingil on...
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 30.12.15 15:51
|
|
|
Minu autol http://www.tt-thermo.fi/tt-thermo-1500kld-defa-yhteensopiva-malli +voolikud (190.eur), Defa 4A nutilaadija(40.-eur), Defa
1200/1800W soojapuhur (55.-eur)+juhtmed (50.-eur) ja paigaldus umbes kaks tundi. Uuri veel millist mootorisoojendit pakuvad, see mis pildil on, pole
neil kuhugile panna. Peaks ikka selline pump olema, mis liigutab vedelikku piisavalt ringi ja ikka 1500W. Kui vool saadaval, siis minu lahendusega
autol salong- ja mootor soe, ning aku laetud.
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 04.01.16 15:04
|
|
|
Mul on kahel autol see defa komplekt (mõlemad 2,0 TDI) aga seda automaatset taimerit ja akulaadijat ei ole. Neil ei näe mõtet.
Taimeriks kasutan kõige lihtsamat ehituspoes müüdavat 6 eurost mehhaanilist taimerit. See elektrooniline taimer maksab vähemalt 100 euri koos
paigaldusega ja suurt pointi sellel pole. Koos defa komplektiga antakse kaasa ka graafik kus kirjas kui palju aega peaks soojenema vastava
välistemperatuuri juures. Keskeltläbi võib öelda et sätid taimerile ca 2 tundi soojendusaega ja asi ants. 2,0 tdi l on see 600w võimsusega ja ilma
igasuguse pumbata. Paigaldatakse jahutustorustiku kõige madalamasse punkti. Tsirk toimub loomulikul teel, soe jahutusvedelik hakkab ülespoole liikuma.
Ise olin ka alguses pessimistlik aga kui 2 hsoojenenud mootorit erinevatest kohtadest katsuda, siis on täitsa ühtlaselt soe. Nii kuskil 30-40 kraadi,
mis mootori jaoks hommiku käevitamiseks ja kiiremini sooja õhu saamiseks on täiesti ok. Esimesele autole paigaldasin selle salongi soojenduse puhuri
ka. Tegemist põhimõtteliselt soojapuhuriga, töötab sama häälega nagu juustekuivatusföön. Kui auto seisab väljas, siis on selle paigaldusel suurem
mõte-saab aknad ka puhtaks. Minul aga on mitte köetavas garaazis. Aga jäätumise ja lume probleemi seal ei ole. Sellepärast läkisn teise autoga
lihtsamat teed ja panin ainult plokisoojenduse ja kasutan nagu öeldud lihtsat mehhannilist termostaati pikendusjuhtme ees. Salongist hakkab suht ruttu
sooja puhuma ja sellest salongi "föönist" puudust ei tunne.
|
|
|
myff
huviline
Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 4F 3.0Tdi
|
postitati 13.01.16 09:43
|
|
|
Lasin panna CarHoldingus sellise Defa, kus on ka timer ja laadija. Muidu kõik toimib hästi, hommikul on mootor soojem ja salong soe, aga millegipärast
signa hakkab piuksuma päris tihti kui puhur töötab. Autos mingeid lendlevaid asju ei tohiks olla. Kas lihtsalt õhuvoolu peale reageerib salongiandur?
|
|
|
kuzmits
huviline
Registreerunud 28.01.13
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat alltrack 2,0 TDI 130KW 4 MOTION
|
postitati 27.01.16 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: myff
Lasin panna CarHoldingus sellise Defa, kus on ka timer ja laadija. Muidu kõik toimib hästi, hommikul on mootor soojem ja salong soe, aga millegipärast
signa hakkab piuksuma päris tihti kui puhur töötab. Autos mingeid lendlevaid asju ei tohiks olla. Kas lihtsalt õhuvoolu peale reageerib salongiandur?
|
Mul sama teema Passatiga, kus ka Defa salongipuhur, mõnikord hakkab pasundama mõnikord mitte. Ei oskagi öelda milles põhjus. Mahuandurid ilmselt
reageerivad kuidagi õhu liikumisele, õnneks nüüd hoian autot garaazis ja signa peale ei pane, siis polel ka probleemi. Lülita mahuandurid välja.
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 27.01.16 13:26
|
|
|
VCDS -is muuda mahuanduri tundlikus 100-lt 50-neks, ja piuksumine kaob .
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 27.01.16 17:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuzmits
Mul on kahel autol see defa komplekt (mõlemad 2,0 TDI) aga seda automaatset taimerit ja akulaadijat ei ole. Neil ei näe mõtet.
Taimeriks kasutan kõige lihtsamat ehituspoes müüdavat 6 eurost mehhaanilist taimerit. See elektrooniline taimer maksab vähemalt 100 euri koos
paigaldusega ja suurt pointi sellel pole. Koos defa komplektiga antakse kaasa ka graafik kus kirjas kui palju aega peaks soojenema vastava
välistemperatuuri juures. Keskeltläbi võib öelda et sätid taimerile ca 2 tundi soojendusaega ja asi ants. 2,0 tdi l on see 600w võimsusega ja ilma
igasuguse pumbata. Paigaldatakse jahutustorustiku kõige madalamasse punkti. Tsirk toimub loomulikul teel, soe jahutusvedelik hakkab ülespoole liikuma.
Ise olin ka alguses pessimistlik aga kui 2 hsoojenenud mootorit erinevatest kohtadest katsuda, siis on täitsa ühtlaselt soe. Nii kuskil 30-40 kraadi,
mis mootori jaoks hommiku käevitamiseks ja kiiremini sooja õhu saamiseks on täiesti ok. Esimesele autole paigaldasin selle salongi soojenduse puhuri
ka. Tegemist põhimõtteliselt soojapuhuriga, töötab sama häälega nagu juustekuivatusföön. Kui auto seisab väljas, siis on selle paigaldusel suurem
mõte-saab aknad ka puhtaks. Minul aga on mitte köetavas garaazis. Aga jäätumise ja lume probleemi seal ei ole. Sellepärast läkisn teise autoga
lihtsamat teed ja panin ainult plokisoojenduse ja kasutan nagu öeldud lihtsat mehhannilist termostaati pikendusjuhtme ees. Salongist hakkab suht ruttu
sooja puhuma ja sellest salongi "föönist" puudust ei tunne. |
Kas mootoril tehase poolt lisa el kütet peal ei ole? Mul on see nö lisa kütte element tehase poolt olemas ja MMI-st saab sisse/välja lülitada. Tänu
sellele soojeneb külmaga salong väga ruttu üles. Minu arust ütlemata mugav lahendus.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
myff
huviline
Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 4F 3.0Tdi
|
postitati 31.01.16 19:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audisell
VCDS -is muuda mahuanduri tundlikus 100-lt 50-neks, ja piuksumine kaob .
|
On seda võimalik ise kodus ilma arvutita ka teha?
Siiamaani olnud mersud ja pole väga aimu sellistest asjadest...
|
|
|