Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Norm pill (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3954)
riivz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro

thumbup.gif postitati 28.05.05 09:50 Tsiteeri
Norm pill



http://www.aegmaha.com/?id=535


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 28.05.05 17:30 Tsiteeri


Pläää... :o Päris hea laks aga kas auto tyhikäik on selline või oli tegemist tuuritamisega??? Kohapealt läks ära maru vaikselt....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nöpz
huviline



Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 2.8 q avant, b2 q, vw passat, mõned põkad

postitati 30.05.05 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: john
Pläää... :o Päris hea laks aga kas auto tyhikäik on selline või oli tegemist tuuritamisega??? Kohapealt läks ära maru vaikselt....

mingi kompressori jama või miskit taolist mitte mootor ei käi nii seal peab ikka miskit muud olema kui sul põlemine väljalaskes toimub siis ei saa ju asi minna ilma turbota aga arvamus et kutte kulu bole väike


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 30.05.05 12:00 Tsiteeri


Mulle isiklikult tundub, et tüüp hoiab enne starti mootorit pöörete piirajas ja sellest see paukumine, kui vedu taga siis asi ok. Karmi ülelaadimisega suht loogiline, et kui piiraja süüte ära katkestab, siis põlemata segu väljalaskesse jõuab ja seal põleb. Seda siis kui mootori pöörded langevad ja piiraja taas süüdet lubab mootorile. IRW seal taga saaks suitsu ikka põlema kui vaja, aga kõrva troppidega peaks seda üritust tegema. Nägu oleks jah suht tahmane arvatavasti hiljem:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nöpz
huviline



Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 2.8 q avant, b2 q, vw passat, mõned põkad

postitati 30.05.05 12:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: madjs
Mulle isiklikult tundub, et tüüp hoiab enne starti mootorit pöörete piirajas ja sellest see paukumine, kui vedu taga siis asi ok. Karmi ülelaadimisega suht loogiline, et kui piiraja süüte ära katkestab, siis põlemata segu väljalaskesse jõuab ja seal põleb. Seda siis kui mootori pöörded langevad ja piiraja taas süüdet lubab mootorile. IRW seal taga saaks suitsu ikka põlema kui vaja, aga kõrva troppidega peaks seda üritust tegema. Nägu oleks jah suht tahmane arvatavasti hiljem:D

ei vaidle vastu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
master003
huviline



Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.05 14:43 Tsiteeri


valus püss:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]