lacokanostra
huviline
Registreerunud 10.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant quattro 3.0TDI 171kW '08
|
postitati 01.11.16 12:30
|
|
|
Quattrole lamellid või naastud?
Loodame et teema sai õigesse kohta pandud kuid küsimus siis suurele ringile kellel varasemat kogemust quattrotega rohkem, nimelt siis kumba eelistada
kas lamelle või naelrehve ning kas hinna poolest peaks lamellide eest rohkem tasuma et korralikud saada? Hetkel olemas Maxxise R18 245/45 rehvid ning
autoks A6 C6 quattro
|
|
|
Arno
huviline
Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 103Kw
|
postitati 01.11.16 12:46
|
|
|
Endal olid eelmine talv lamellid all quattrol ning näiteks libedaks sõidetud ristmikel/kurvides rehv ei pea. Nagu reegel peaks olema siis pehmes lumes
lamell parem, jääl ja kinnisõidetud teel naast. Kõige kindlam variant usun et on lamell/naast. See aasta ka endal selline kooslus. Enam lamelliga ei
julge sõita. Endal on palju maanteed, linna kui ka maal sõitu kus teed suht kinni sadanud alailma.
Kus liigub võim? Kus liigub edu?
Ikka mööda Laagna teed, madal Audi, nelikvedu.
S4 2.7Bit
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 01.11.16 12:59
|
|
|
Quattro ei ole mingi imeloom - rehv tuleb valida vastavalt sellele kus sõidad. Nelikveoga saab minema hästi, aga pidama saad ikka nagu iga teisegi
autoga. Kui sõidad 99% Tallinnas võta lamell, kui käid jäätunud maanteel ja külateedel võta naast.
Mina sõidan >90% linnas ja viimased 15 aastat lamelliga, alati 4WD. Jäärajal käisin naastuga ilmselgelt, aga sinna pole ammu sattunud.
|
|
|
|
lacokanostra
huviline
Registreerunud 10.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant quattro 3.0TDI 171kW '08
|
postitati 01.11.16 13:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Quattro ei ole mingi imeloom - rehv tuleb valida vastavalt sellele kus sõidad. Nelikveoga saab minema hästi, aga pidama saad ikka nagu iga teisegi
autoga. Kui sõidad 99% Tallinnas võta lamell, kui käid jäätunud maanteel ja külateedel võta naast.
Mina sõidan >90% linnas ja viimased 15 aastat lamelliga, alati 4WD. Jäärajal käisin naastuga ilmselgelt, aga sinna pole ammu sattunud.
|
Saan aru ja et ei ole, lihtsalt olen kuulnud et kui quattroga talverõõme nautida on naelad kiired kaduma :-D
|
|
|
lacokanostra
huviline
Registreerunud 10.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant quattro 3.0TDI 171kW '08
|
postitati 01.11.16 13:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Arno
Endal olid eelmine talv lamellid all quattrol ning näiteks libedaks sõidetud ristmikel/kurvides rehv ei pea. Nagu reegel peaks olema siis pehmes lumes
lamell parem, jääl ja kinnisõidetud teel naast. Kõige kindlam variant usun et on lamell/naast. See aasta ka endal selline kooslus. Enam lamelliga ei
julge sõita. Endal on palju maanteed, linna kui ka maal sõitu kus teed suht kinni sadanud alailma. |
Selge, tänan vastuse eest, pole ennem lamelli ja naela segust otseselt kuulnud aga hakkan asja uurima ;-)
Endal on samuti sõitu nii linnas, maanteel kui küla/metsateedel
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.11.16 14:46
|
|
|
Minul näiteks on mõlematsorti veidraid kogemusi ja nelikveolised viimased 15 aastat. Sõitsin pikki aastaid ainult korralike lamellidega ringi. Ainsana
kurtsin kiilasjääl pidamise üle. Seda ohtu polnud, et väga julgeks ära kätte oleks läinud (tsiviliseeris kõvasti sõidustiili). Liikluses andis see
pigem tunda mõistliku pikivahe hoidmisega, vähe viisakama liiklemisega jne. Lisaks puudusid intsidendid, kus liiga kiiresti pidama oleks saanud ja
keegi selga prantsatanud.
Nüüd kasutan juba aastaid pigem naaste. Kõik on küll tore, endal hea kindlam ja mugavam liigelda, aga kahel korral on mingite sussidega tegelased
tagant kärukonsu otsa lohisenud sõltumata sellest, et ma ise pikivahet hoian ja järsult pidurdamisega väga pistmist pole. Aga kuna ka endal selliseid
kaheldava hooldusega teedel liiklemisi ja paljudel juhtudel seal ainult vesine peeglis jää, siis lamelliga pole seal kahjuks midagi teha, millest ka
otsus pigem naastu kasutada ja peeglisse vaatamise järel hoiatuseks piduritulesid varem vilgutada .
PS! Jääradadel on muidugi naastuga põnevam, lamell on nagu ka eespool mainitud selline pigem lumega pinnasel liikelmiseks.
Kindlasti on üheks teguriks veel masina müraisolatsioon vastavalt siis kere mudelile. Kui see on ikka väga puudulik ja tegemist on korralikuma
naastuga, siis mina eelistan pigem müravabat masinat lamelliga kui see, et maanteel peab müraklappidega ringi sõitma (mul on hetkel üks selline
liigelda kilikili päritolu ja see on sõna otseses mõttes kohutav - tagaistujaga peab röökima, mitte rääkima ja tegemist on keskklassi kuuluva tutika
sedaaniga).
|
|
|
Arno
huviline
Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 103Kw
|
postitati 01.11.16 14:49
|
|
|
Kui naast korralikult sisse sõita siis ega need naastud vist kohe jooksu ei pane peale quattroga "hullamist"?
Kus liigub võim? Kus liigub edu?
Ikka mööda Laagna teed, madal Audi, nelikvedu.
S4 2.7Bit
|
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 01.11.16 15:53
|
|
|
Sõitsin eelmise talve C6 3.0 TDIQ-ga lamelliga (Michelin X-ice). Polnud häda midagi - sai minema, sai pidama. Ja üldiselt olen selline natuke kurjema
sõidustiiliga. Lamelliga oluline asi, mida arvestada, on see, et ta toimib uuest peast hästi - kui juba 1/3 mustrit läinud on, siis enamasti edasi
enam nii head pidamist ei paku. Viimased 6 aastat olen ka muude autodega (FWD) lamelliga sõitnud. Mõnda aega oli pere teiseks autoks RWD E-klass,
Nokiani naastud all. Kui ikka väga jubedad teeolud olid, siis viskas ESP tuld põlema ka naastuga.
Jää ja lume koha pealt on eelnevad postitajad juba kõik öelnud.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 01.11.16 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Arno
Endal olid eelmine talv lamellid all quattrol ning näiteks libedaks sõidetud ristmikel/kurvides rehv ei pea. Nagu reegel peaks olema siis pehmes lumes
lamell parem, jääl ja kinnisõidetud teel naast. Kõige kindlam variant usun et on lamell/naast. See aasta ka endal selline kooslus. Enam lamelliga ei
julge sõita. Endal on palju maanteed, linna kui ka maal sõitu kus teed suht kinni sadanud alailma. |
Pole nagu kuulnud sellist kooslust- lamell/naast. Sisuliselt on iga naastrehv algselt lamellrehv. Kui sa süveneksid lamellrehvi protektori vaatamisse,
siis ehk märkaksid, et lamellrehvi protektoris on näha naastude jaoks kohad, kuhu soovi korral saad ise naastud lisada, kui viitsimist on ja vastav
tehnika olemas. Nagu vanasti, aastat 20-25 tagasi, kui ´´naelrehv´´ oli vääääga kõva sõna- igaüks tagus naelu sisse nagu oskas, kes 6, 7, 8 v 10 isegi
rida. Ühesõnaga- nii palju kui rehvi laius vastu võttis.
Aga olgu lamell v naast- ükski rehv ei hoia autot teel (ainult aitab seda teha), põhitegija on ikka vindi taga.
Ohutut talve kõigile!
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 02.11.16 22:05
|
|
|
naastud.
Ei püüa reklaami teha, lihtsalt info mõttes - Michelini X-Ice North on hämmastavalt vaikne naastu kohta.
Muidu, eelista tehases paigaldatud naaste. Kohapealsete seppade liimitud naastud lendavad kohe minema, tehasest tulnud peavad. Ja kui mõni
"viisakas" rehvi firma üritab sulle seletada, et tehasest tulevadki vaid lamellid ja kõik panevad kohapeal naelu sisse, siis vali teine firma.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 02.11.16 22:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wimms
Kohapealsete seppade liimitud naastud lendavad kohe minema, tehasest tulnud peavad. | Ilmselt on probleem "tihendis". Mul juba
mitmendat aastat sama komplekt Masteri protte käigus kuhu on naastud liimitud, enam kohapealsemaks ei saa minna. Kui ikka puhta hullu kasutamisega ei
pane, siis enne kuluvad need naelad ära kui nad vabatahtlikult oma kohalt kaovad.
Et oleks raskem!
|
|
|
|