Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Quattrole lamellid või naastud? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3069)
lacokanostra
huviline



Registreerunud 10.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant quattro 3.0TDI 171kW '08

postitati 01.11.16 12:30 Tsiteeri
Quattrole lamellid või naastud?



Loodame et teema sai õigesse kohta pandud kuid küsimus siis suurele ringile kellel varasemat kogemust quattrotega rohkem, nimelt siis kumba eelistada kas lamelle või naelrehve ning kas hinna poolest peaks lamellide eest rohkem tasuma et korralikud saada? Hetkel olemas Maxxise R18 245/45 rehvid ning autoks A6 C6 quattro


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 01.11.16 12:46 Tsiteeri


Endal olid eelmine talv lamellid all quattrol ning näiteks libedaks sõidetud ristmikel/kurvides rehv ei pea. Nagu reegel peaks olema siis pehmes lumes lamell parem, jääl ja kinnisõidetud teel naast. Kõige kindlam variant usun et on lamell/naast. See aasta ka endal selline kooslus. Enam lamelliga ei julge sõita. Endal on palju maanteed, linna kui ka maal sõitu kus teed suht kinni sadanud alailma.


Kus liigub võim? Kus liigub edu?
Ikka mööda Laagna teed, madal Audi, nelikvedu.
S4 2.7Bit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 01.11.16 12:59 Tsiteeri


Quattro ei ole mingi imeloom - rehv tuleb valida vastavalt sellele kus sõidad. Nelikveoga saab minema hästi, aga pidama saad ikka nagu iga teisegi autoga. Kui sõidad 99% Tallinnas võta lamell, kui käid jäätunud maanteel ja külateedel võta naast.

Mina sõidan >90% linnas ja viimased 15 aastat lamelliga, alati 4WD. Jäärajal käisin naastuga ilmselgelt, aga sinna pole ammu sattunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lacokanostra
huviline



Registreerunud 10.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant quattro 3.0TDI 171kW '08

postitati 01.11.16 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Quattro ei ole mingi imeloom - rehv tuleb valida vastavalt sellele kus sõidad. Nelikveoga saab minema hästi, aga pidama saad ikka nagu iga teisegi autoga. Kui sõidad 99% Tallinnas võta lamell, kui käid jäätunud maanteel ja külateedel võta naast.

Mina sõidan >90% linnas ja viimased 15 aastat lamelliga, alati 4WD. Jäärajal käisin naastuga ilmselgelt, aga sinna pole ammu sattunud.


Saan aru ja et ei ole, lihtsalt olen kuulnud et kui quattroga talverõõme nautida on naelad kiired kaduma :-D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lacokanostra
huviline



Registreerunud 10.07.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant quattro 3.0TDI 171kW '08

postitati 01.11.16 13:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Arno
Endal olid eelmine talv lamellid all quattrol ning näiteks libedaks sõidetud ristmikel/kurvides rehv ei pea. Nagu reegel peaks olema siis pehmes lumes lamell parem, jääl ja kinnisõidetud teel naast. Kõige kindlam variant usun et on lamell/naast. See aasta ka endal selline kooslus. Enam lamelliga ei julge sõita. Endal on palju maanteed, linna kui ka maal sõitu kus teed suht kinni sadanud alailma.


Selge, tänan vastuse eest, pole ennem lamelli ja naela segust otseselt kuulnud aga hakkan asja uurima ;-)
Endal on samuti sõitu nii linnas, maanteel kui küla/metsateedel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.11.16 14:46 Tsiteeri


Minul näiteks on mõlematsorti veidraid kogemusi ja nelikveolised viimased 15 aastat. Sõitsin pikki aastaid ainult korralike lamellidega ringi. Ainsana kurtsin kiilasjääl pidamise üle. Seda ohtu polnud, et väga julgeks ära kätte oleks läinud (tsiviliseeris kõvasti sõidustiili). Liikluses andis see pigem tunda mõistliku pikivahe hoidmisega, vähe viisakama liiklemisega jne. Lisaks puudusid intsidendid, kus liiga kiiresti pidama oleks saanud ja keegi selga prantsatanud.
Nüüd kasutan juba aastaid pigem naaste. Kõik on küll tore, endal hea kindlam ja mugavam liigelda, aga kahel korral on mingite sussidega tegelased tagant kärukonsu otsa lohisenud sõltumata sellest, et ma ise pikivahet hoian ja järsult pidurdamisega väga pistmist pole. Aga kuna ka endal selliseid kaheldava hooldusega teedel liiklemisi ja paljudel juhtudel seal ainult vesine peeglis jää, siis lamelliga pole seal kahjuks midagi teha, millest ka otsus pigem naastu kasutada ja peeglisse vaatamise järel hoiatuseks piduritulesid varem vilgutada :).

PS! Jääradadel on muidugi naastuga põnevam, lamell on nagu ka eespool mainitud selline pigem lumega pinnasel liikelmiseks.

Kindlasti on üheks teguriks veel masina müraisolatsioon vastavalt siis kere mudelile. Kui see on ikka väga puudulik ja tegemist on korralikuma naastuga, siis mina eelistan pigem müravabat masinat lamelliga kui see, et maanteel peab müraklappidega ringi sõitma (mul on hetkel üks selline liigelda kilikili päritolu ja see on sõna otseses mõttes kohutav - tagaistujaga peab röökima, mitte rääkima ja tegemist on keskklassi kuuluva tutika sedaaniga).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 01.11.16 14:49 Tsiteeri


Kui naast korralikult sisse sõita siis ega need naastud vist kohe jooksu ei pane peale quattroga "hullamist"?


Kus liigub võim? Kus liigub edu?
Ikka mööda Laagna teed, madal Audi, nelikvedu.
S4 2.7Bit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HK89
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q

postitati 01.11.16 15:53 Tsiteeri


Sõitsin eelmise talve C6 3.0 TDIQ-ga lamelliga (Michelin X-ice). Polnud häda midagi - sai minema, sai pidama. Ja üldiselt olen selline natuke kurjema sõidustiiliga. Lamelliga oluline asi, mida arvestada, on see, et ta toimib uuest peast hästi - kui juba 1/3 mustrit läinud on, siis enamasti edasi enam nii head pidamist ei paku. Viimased 6 aastat olen ka muude autodega (FWD) lamelliga sõitnud. Mõnda aega oli pere teiseks autoks RWD E-klass, Nokiani naastud all. Kui ikka väga jubedad teeolud olid, siis viskas ESP tuld põlema ka naastuga.

Jää ja lume koha pealt on eelnevad postitajad juba kõik öelnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 01.11.16 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Arno
Endal olid eelmine talv lamellid all quattrol ning näiteks libedaks sõidetud ristmikel/kurvides rehv ei pea. Nagu reegel peaks olema siis pehmes lumes lamell parem, jääl ja kinnisõidetud teel naast. Kõige kindlam variant usun et on lamell/naast. See aasta ka endal selline kooslus. Enam lamelliga ei julge sõita. Endal on palju maanteed, linna kui ka maal sõitu kus teed suht kinni sadanud alailma.


Pole nagu kuulnud sellist kooslust- lamell/naast. Sisuliselt on iga naastrehv algselt lamellrehv. Kui sa süveneksid lamellrehvi protektori vaatamisse, siis ehk märkaksid, et lamellrehvi protektoris on näha naastude jaoks kohad, kuhu soovi korral saad ise naastud lisada, kui viitsimist on ja vastav tehnika olemas. Nagu vanasti, aastat 20-25 tagasi, kui ´´naelrehv´´ oli vääääga kõva sõna- igaüks tagus naelu sisse nagu oskas, kes 6, 7, 8 v 10 isegi rida. Ühesõnaga- nii palju kui rehvi laius vastu võttis.
Aga olgu lamell v naast- ükski rehv ei hoia autot teel (ainult aitab seda teha), põhitegija on ikka vindi taga.
Ohutut talve kõigile!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wimms
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 02.11.16 22:05 Tsiteeri


naastud.

Ei püüa reklaami teha, lihtsalt info mõttes - Michelini X-Ice North on hämmastavalt vaikne naastu kohta.

Muidu, eelista tehases paigaldatud naaste. Kohapealsete seppade liimitud naastud lendavad kohe minema, tehasest tulnud peavad. Ja kui mõni "viisakas" rehvi firma üritab sulle seletada, et tehasest tulevadki vaid lamellid ja kõik panevad kohapeal naelu sisse, siis vali teine firma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 02.11.16 22:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wimms
Kohapealsete seppade liimitud naastud lendavad kohe minema, tehasest tulnud peavad.
Ilmselt on probleem "tihendis". Mul juba mitmendat aastat sama komplekt Masteri protte käigus kuhu on naastud liimitud, enam kohapealsemaks ei saa minna. Kui ikka puhta hullu kasutamisega ei pane, siis enne kuluvad need naelad ära kui nad vabatahtlikult oma kohalt kaovad.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.8% - SQL: 56.2%]