loomad22
huviline
Registreerunud 25.10.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.16 08:07
|
|
|
A6 c4 2.5 103kw quattro vs A4 b5 1.9 81kw quattro
Soov oleks talveks soetada endale quattro, aga olen kahe vahel kumba osta. Kindalsti peaks olema universaal, aga kas keegi oskaks välja tuua, miks üht
teisele eelistada. Kumb töökindlam on ja maastikul võimekam. 1.9 peaks ökonoomsem olema, peab kindalsti 81kw olema, 85kw ma ei soovi, enda oli
81kw-ga golf 4 ja olin igati rahul sellega, 2.5 mootoriga mul kogemust pole.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 25.10.16 08:16
|
|
|
B5 kindlasti maastikumasin ei ole. Kui inimesed või last peal, lõikub põhi (esiotsal) juba tavalise rohtunud põllu- või metsatee roopavahesse.
Võib-olla siis esimese asjana uued vedrud või ka lisaks amordid panna.
|
|
|
|
altsu00
huviline
Registreerunud 31.07.08
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 2013 3.0 TDI
|
postitati 25.10.16 08:21
|
|
|
Maastikusuutlikus mõlemal suhteliselt sama. B5-s istudes on natukene uuema auto tunne. Töökindluse poolest on kindlasti C4 parem ja lollikindlam, kuid
see sõltub suuresti ka sellest kuidas eelnevad omanikud teda hoidnud on. Pigem ei eelistaks ühte mudelit teisele ja valiks mõlema seast võimalikult
korraliku mudeli endale välja.
Kütusekulus küll olulist vahet pole, 2.5 Quattroga saab maanteel 5-ga hakkama.
|
|
|
loomad22
huviline
Registreerunud 25.10.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.16 08:33
|
|
|
Plaan polegi kuskil rööbaste vahel ukerdada, kuna liiklen vahel ka väiksema liiklusega teedel, siis talvel ja sügisel oleks hea liigelda nelik
veolisega, vähe kindlam ikka kui esiveolisega. Juhitavuse kohta oskab keegi midagi öelda ja vedrustuse?
|
|
|
adr3naline
huviline
Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600
|
postitati 25.10.16 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: loomad22 talvel ja sügisel oleks hea liigelda nelik veolisega, vähe kindlam ikka kui
esiveolisega |
Paljudel inimestel on arvamus, et kui nad istuvad nelikveolisse autosse, siis on nad talvel võitmatud, sest siiski 4 ratast veavad. Selle kohta oli mu
isal hea lause: "quattro'ga peab OSKAMA sõita."
Kui varem pole nelikut omanud, siis soovitan soojalt peale ostu käia kuskil jäärajal - saad korraliku tunnetuse kätte kuidas ta mis olukordades
käitub.
Aga autode poolest vali see mis rohkem välimuse ja sisu poolest meeldib. Kui sisse istud, siis peab ikka hea tunne olema. See selgeks tehtud, siis
hakka otsima väljavalltust korralikku isendit.
|
|
|
MB1
huviline
Registreerunud 18.04.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C3 2,5td 88kw 1990a.
|
postitati 25.10.16 12:51
|
|
|
Alles sõitsin ise a6 c4jaga ja vahetasin selle a4 vastu. A6 seest palju suurem ja mahukam kui a4. A4 vist madalam ka kui a6. Alles sõtsin a4jal ära
esimese stange alumise osa mis jäi äärekivi taha kinni tagurdades. Ma sõidan enamusest ajast üksi või kaksi siis pole suurus hetkel määrav. Aga kui
inimesi rohkme enamusajast peal siis jääb a4 tiba väikseks. Juttu siis a4 b5.
|
|
|
loomad22
huviline
Registreerunud 25.10.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.16 13:03
|
|
|
Seda ma ei arvagi et nelikuga talvel "võitmatu" olen, off roadi jaoks ja sügava lume jaoks on mul maastur. Lihtsalt tahtsin teada, kas kellelgi on
kogemusi nende kahe autoga ja oskaks natuke nõu anda. Praegu olen siiamaale kahe vahel.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.16 13:12
|
|
|
Korralik c4 maksab rohkem kui eestlane tahaks maksta, vana kah. Nüüd juba fänni masin pigem. A4 B5 valik hetkel suurem, ehk leiab mõistliku summa
eest. Millegipärast soovitaks b5 passat syncro mitte 4 motikas. Ruumikas ja mugav.
|
|
|
|
loomad22
huviline
Registreerunud 25.10.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.16 14:24
|
|
|
Kui küsida tohib, miks te syncrot 4motionile eelistate? Endal on bora 1.9 110kw 4motion ja olen siiamaale igati rahul.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 25.10.16 14:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: loomad22
Kui küsida tohib, miks te syncrot 4motionile eelistate? | Torsen vs Haldex, B5 Passat on veel Torseniga.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 25.10.16 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Korralik c4 maksab rohkem kui eestlane tahaks maksta, vana kah. Nüüd juba fänni masin pigem. A4 B5 valik hetkel suurem, ehk leiab mõistliku summa
eest. Millegipärast soovitaks b5 passat syncro mitte 4 motikas. Ruumikas ja mugav. |
Mille poolest erineb 4 motioni nelivedu syncro neliveost B5 passati puhul? Tagasild mõlemil täpselt sama nagu c5 a6-l.
Audiinimesena võiks seda ikka teada et veoskeem oleneb puhtalt mootori asetusest. Mark ja mudel ei oma tähtsust.
Ise olen sõitnud c4 tdi q, c5 tdi Q-manu. B5 passat 1.9tdi 4motion, a4 puhul kogemus vaid bentsukaga q puhul ja esivedu diisel.
Esimene neist oli mul c4 ja miskipärast sõidan ja tahan sõita siiana vaid c4-ga. Passat oli pea aegu sama ruumikas ja 1-1,5 liitrit ökom kui c4, aga
ta oli vw, see tähendab, et mürarikkam ja minu jaoks mitte nii käepärane. C5 oli uskumatult mugav ja samuti käepärane aga igasugu hädasid oli palju,
samuti see v6 neelas kütet julmalt, samas oli palju rohkme lisasid. B5 kere on häirivalt kitsas, alati kui vead rahvast tõmba esiistmeid ette poole,
ise 180cm pikk. B5 diisli puhul on ta kindlasti vaiksem kui passat. C4 on robustsem aga töökindlam, sõita on mugav aga juhitavus libedal on b5 kerel
oluliselt täpsem ja aimatavam. C4 juhitavust parandab talve oludes muidugi väga hea rehv, jutt käib siis enamasti nina libisemisest.
Kui võrrelda r5 ja r4 tdi-d siis 1.9 on minu seisukohalt parem, esiteks on lihtsam, odavam hooldada ja ökkom, just linnas ja lühikestel otstel. Samuti
on 1.9 jõud palju madalamalt saadaval ja teeb sõidu oluliselt mugavamaks aga võiks olla 6 käik, eriti kui on chipitud. Hooratad mõlemil kehvad ja kui
juba poolpidune siis äkilisema sõidustiiligi saab kindlasti otsa.
Kui auto vanus sind ei häiri ja tahad ikkagi suuremat autot ja veermiku ka ei taha iga paari kuu tagant togida siis on c4 tdi q sinu auto.
|
|
|
etsihel
huviline
Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.16 15:15
|
|
|
Omanud mõlemat. B5 quattrona.
A4 B5 FL Uuem välimus ja salong
Turul väga lai valik(mitte FL) ja odavamad kui korralikud C4'd aga enamus paraku rondid.
Pidurid paremad(C4 peab rohkem vajutama)
Märjal asfaltil ei kostu nii palju vee müra sisse kuid muus osas C4 vaiksem ning kaasa arvatud tuulemüra isegi väiksem C4 puhul.
81kw väga öko ehk siis reaalselt 5.5 sajale Pärnus igapäevaselt(ka talvel alla 6) ning maanteel alla 5(kompu järgi 4.3). 2.5 võtab vähemalt 2 liitrit
rohkem(kompu järgi, paagimeetodil pole proovinud).
C4'l mootor üle esisilla ehk siis väga alajuhitav. Märjal asfaltil lamelliga kipub ringteel otse minema kui liiga kiiresti minna.
B4/B5 puhul Quattrod on tehasest tulnud madaldusega. See ei kehti 100% kõigi kohta kuna kindlasti sai valida ka kõrgemaid vedrusid ning võimalik, et
keegi on selle ajajooksul ära vahetanud juba.
C4 tunduvalt ruumikam. Jalgadel on väga palju laiuselt ruumi rohkem(sama oli ka B4 puhul). Uuemad autod on lihtsalt kitsamad. Näiteks C6 on sul väga
ümber. C4 tagaistmel rohkem ruumi.
2.5 läheb tunduvalt ... ikka väga tunduvalt aeglasemalt soojemaks kui 81kw. Lisaks on 81kw mootoritel lisaks jahutusvedeliku soojendusküünlad.
Täna 18km linna ja ei saanud üle 80kraadi kui õues 3 kraadi sooja. -5 kraadiga oli umbes 60-70 kandis. Aga salongi tuleb sooja ikkagi normaalselt. B4
1.9TDI 66kw käitus täpselt samamoodi nagu C4... B5 saavutas 90 kraadi u 10km'ga.
Paljud väidavad, et C4 tuled on väga kehvad... mina veetsin 4 tundi aega ja kulutasin 2€(relee) ning sain C4 esituled palju paremini näitama kui B5
xenonid. Ehk siis pesed tuled seest puhtaks ning paned relee vahele.
C4 kere on uimasem. Esimest korda kui C4 rooli istusin B5'lt tulles siis rooli pöörates nagu mitte midagi ei juhtu ...B5 tunduvalt teravama pööramisega ehk siis reageerib tunduvalt väiksemale
roolipööramisele.
Aga enamus mu teksti ei puuduta üldse quattro teemat sest seal pole väga midagi võrrelda... B5 puhul on diffrilukk nö suunamine ABS pidurite näol. Kui
üks ratas hakkab tühja käima siis pidurdab seda ja suunab jõu sellele kus on rohkem pidamist. C4 puhul peaks olema nupuga tagasilla diffrilukk.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.16 15:59
|
|
|
A6 c4 ka edl. C4 juhitavuse kohta otseselt halba küll öelda ei ole, minu oma suht jäik ja ei neela tee ebatasasusi absull, eks veermik on 80 algusest
kah. Peaks vaatama mis sisuga autod on, c4 mehaaniline recaro ei ole mugav, sorry audimehed. C4 kostab tuulemüra liiga palju, püstine esiklaas.
Võibolla diislil ei pane tähele, sest mootor müriseb omajagu. Igapäevaseks on c5 ikka kõvasti mugavam kui audit ihaleda. Võtaks c5 fl kõikide lisadega
ligi küll.
|
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 25.10.16 16:52
|
|
|
C4-le saad panna tagadifri lukku audi 100-lt, sobib S-i diff, võimalik et ka 2.8 diff.
Quattro käitub oluliselt paremini kui esiveoline C4, ka täiesti kuival teekatel. Juhitavust parandab c4-l suvel suurem ja laiem velg ja madalam
profiil, 225/45 r17 peaks päris ok olema, isegi 18 ei põruta minul originaal kõrge vedrustusega, jube näeb välja aga hea on sõita . Talvel peab olema hea rehv ja natuke uljust, et esiosa libisemisest üle
olla
Tuulemüra on tõesti täitsa olemas c4-s aga mitte väga häiriv.
|
|
|
loomad22
huviline
Registreerunud 25.10.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.16 06:41
|
|
|
Praegu kaldun a6 poole, eks vaatab turul mõlemaid autosid, mis seisukorras nad on. Üks kollane a4 tuli müüki, suht kena, aga minu jaoks liiga kallis
b5 kohta ja liiga madal
|
|
|
loomad22
huviline
Registreerunud 25.10.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.16 10:32
|
|
|
Kas keegi oskab öelda mis oleks a6 c4 tüüpvead, mida kindlasti vaadata.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.16 11:25
|
|
|
Ajahammas ja Eesti teed kerel. Mäkaivari parandused elektri süsteemis. Tundmatu päritolu kütte kasutamine mootoril. Tüüpveaks loeksin keskluku pumba,
mille grafiit rõngas kulub ära ja uksed ei lukustu. Seda ei saa parandada kah. Ülejäänud kõik vead on hooldamise küsimus. Just tuli müüki suht ok
hinnaga qtdi.
|
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 26.10.16 14:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: loomad22
Kas keegi oskab öelda mis oleks a6 c4 tüüpvead, mida kindlasti vaadata. |
Käivitumine poolsooja mootoriga
käginad ja vilinad käivitamise ja seiskamisel-ei toihks olla korras rihmamajandusega
et mootor ei tossaks, eelkõige must suits
pidurid-ehk vaakumpumba töö, et võimendi töötaks ja ei tiksuks võimendi
hooratas ei koliseks põhjakaasiga madalatel pööretel
kliimaplokki funktsioonid töötaks
rooste esitiibadel, usteäärtel seestpoolt, aku all(aku asub tagaistme all)
karbid üle vaadata-quatrodel need teine kord viga saanud
|
|
|
loomad22
huviline
Registreerunud 25.10.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.16 15:12
|
|
|
Tsitaat: | Just tuli müüki suht ok hinnaga qtdi. |
Kui te mõtlete seda 2300euroga, siis tõesti hea soodne, aga läbisõit 471 000km liiga suur minu jaoks.
|
|
|
JanP
huviline
Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 240, 300
|
postitati 26.10.16 15:34
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: loomad22
Just tuli müüki suht ok hinnaga qtdi. |
Kui te mõtlete seda 2300euroga, siis tõesti hea soodne, aga läbisõit 471 000km liiga suur minu jaoks. | Võid ju lasta müüjal osa maha
kerida, et parem tunne ostes oleks.
|
|
|
loomad22
huviline
Registreerunud 25.10.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.16 15:40
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: JanP
Tsitaat: | Algselt postitas: loomad22
Just tuli müüki suht ok hinnaga qtdi. |
Kui te mõtlete seda 2300euroga, siis tõesti hea soodne, aga läbisõit 471 000km liiga suur minu jaoks. | Võid ju lasta müüjal osa maha
kerida, et parem tunne ostes oleks. |
Maha võin lasta kerida, aga see ei muuda midagi. Läbisõit sellest ikkagi ei muutu ja enesetunne ka paremaks ei lähe.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 26.10.16 18:24
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: loomad22
Tsitaat: | Algselt postitas: JanP
Tsitaat: | Algselt postitas: loomad22
Just tuli müüki suht ok hinnaga qtdi. |
Kui te mõtlete seda 2300euroga, siis tõesti hea soodne, aga läbisõit 471 000km liiga suur minu jaoks. | Võid ju lasta müüjal osa maha
kerida, et parem tunne ostes oleks. |
Maha võin lasta kerida, aga see ei muuda midagi. Läbisõit sellest ikkagi ei muutu ja enesetunne ka paremaks ei lähe. |
Loodad leida 220 000km ausa läbisõiduga autot? Saad aga saksast ja 5-6000 euro eest. Sellise läbisõidu juures on C4-le enamvähem sissesõit tehtud.
Võimalik, et on iluvigu ja iste ära kulunud aga see on ka kõik.
Enamus 10-15 aasta vanused preemium autod, mis on keritud on reaalselt 5-600 tuhat sõitnud ja sõidavad edasi.
Soovitus, mine autot vaatama ja siis tee järeldusi. Kõik ju oleneb kas auto on hooldatud ja sõitnud maanteeotsi mööda ilma või on ta sõitnud juba meil
viimased 200 000 iga aasta soola sees ja mööda "häid" teid.
|
|
|
loomad22
huviline
Registreerunud 25.10.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.16 19:26
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Kui te mõtlete seda 2300euroga, siis tõesti hea soodne, aga läbisõit 471 000km liiga suur minu jaoks. | Võid ju
lasta müüjal osa maha kerida, et parem tunne ostes oleks. |
Maha võin lasta kerida, aga see ei muuda midagi. Läbisõit sellest ikkagi ei muutu ja enesetunne ka paremaks ei lähe. |
Loodad leida 220 000km ausa läbisõiduga autot? Saad aga saksast ja 5-6000 euro eest. Sellise läbisõidu juures on C4-le enamvähem sissesõit tehtud.
Võimalik, et on iluvigu ja iste ära kulunud aga see on ka kõik.
Enamus 10-15 aasta vanused preemium autod, mis on keritud on reaalselt 5-600 tuhat sõitnud ja sõidavad edasi.
Soovitus, mine autot vaatama ja siis tee järeldusi. Kõik ju oleneb kas auto on hooldatud ja sõitnud maanteeotsi mööda ilma või on ta sõitnud juba meil
viimased 200 000 iga aasta soola sees ja mööda "häid" teid.
|
Selle vastu ma ei vaidle, et auto kohta saab alles siis järeldusi teha kui oled oma silmaga auto üle vaatanud. Mõned aastad vana auto võib kordades
hullemas seisus olla kui 20 aastat igapäeva kasutuses olev masin, muidugi oleneb auto seisukord omanikust, selle väite poolt olen ma 100%. Seda tean
ka et paljudel c4-del on tegelik läbisõit suurem kui see number mis tahhomeetril on.
|
|
|
etsihel
huviline
Registreerunud 26.01.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.10.16 19:39
|
|
|
Läbisõidu number on sul lihtsalt selleks, et teaks millal õli või rihmavahetust teha... muuks asjaks on see täiesti mõttetu numbrijada mis ei väljenda
kuidagi auto korrasolekut
Vaata turgu...uued autod sõidavad aastaga üle 100k. Paari aastaga üle 200k... ja sa loodad 20 aastat vanat autot leida 200k läbisõiduga? Ning kõik
täpselt 200 või 250k kandis sõitnud mida eestis müüakse ja kirikuõpetaja auto olnud
|
|
|