Lehekülgi: 1 2 3 |
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 15.01.19 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MEEMEES
Sama vea lõi sisse ja ACC ja braking guard ei tõõta, kuigi pole veel pistikut lahti võtnud. Kas tõesti vigane antenn võib seda põhjustada? Soomes on
ka navi kaart segamini.
|
Jah, nii on. Igaks juhuks mainin, et antenne on erinevaid, webastoga autol on 3 pistikut, ilma web. 2.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Chrizz
huviline
Registreerunud 09.02.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6C7
|
postitati 19.02.19 12:29
|
|
|
Tere,
Veidi offtopicut:
Enda A6´l kadus maanteesõidul ACC ja Braking guard täiesti suvalisel momendil ära ja TFS ilmus HUD´i.
HUD:
Spido:
Tarservises käidud, kuid teatud asjaolude tõttu vägapalju targemaks ei saanud, ilmselt esinduse lugu või oskab keegi soovitada alternatiivseid kohti
Tartus kuhu ACC murega pöörduda?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.02.19 14:48
|
|
|
Mida arvuti ütles ACC kohta? Kui vajab kalibreerimist, siis esinduse teema. Aga võib ka muid probleeme olla, asukohta ei näe näiteks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Chrizz
huviline
Registreerunud 09.02.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6C7
|
postitati 19.02.19 18:04
|
|
|
Väidedavalt oli üks radaritest blokeeritud. Sain siin paarilt klubiliselt mõtteid mida kontrollida ja hoian asjade käiguga kursis.
|
|
|
ReimsR
huviline
Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta
|
postitati 24.02.19 15:47
|
|
|
Minul oli samasuguses situatsioonis antenn õhtal.
|
|
|
Chrizz
huviline
Registreerunud 09.02.05
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A6C7
|
postitati 26.02.19 19:20
|
|
|
Antenn vahetatud ja asi taas töökorras.
Tänud kaasamõtlejatele!
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 27.02.19 18:25
|
|
|
Tundub vist tüüpviga.Endalgi oli veaks Navi antenni niiskuse sissepugemine.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 15.06.19 00:42
|
|
|
Võin kinnitada, et MIB2 ei tööta ka Eestis piirkiiruse kuvamine. On ikka küll 17 aasta auto ja ela ikka kiviajas Õnneks waze aitab alati.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
argo12
huviline
Registreerunud 27.01.14
Asukoht: Ida
Kasutaja on eemal
Auto: C7 3.0 TFSI S-line
|
postitati 15.06.19 18:52
|
|
|
Ma nüüd ei saagi aru, kasutaja wtf_ sai selle GPS antenni vahetusega toimima. Või saan ma millestki valesti aru?
|
|
|
wtf_
klubiliige
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Kohila / Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS6 C7
|
postitati 15.06.19 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: argo12
Ma nüüd ei saagi aru, kasutaja wtf_ sai selle GPS antenni vahetusega toimima. Või saan ma millestki valesti aru? |
Said mu teemas asjast valesti aru. Liiklusmärke luges ainult sel ajal, kui GPS antenn jamas.
Peale uue panekut liiklumärgid kadunud.
Aga siin teemas tegelt ju mmi3plus pakkunud lahendust (ainukese asjana viskab korra errorit, aga loeb edasi) - ma ise pole jõudnud seda lasta teha ja
mõtlen, kas üldse lasta. Sest see ei lugenud väga täpselt (Waze info on parem).
|
|
|
argo12
huviline
Registreerunud 27.01.14
Asukoht: Ida
Kasutaja on eemal
Auto: C7 3.0 TFSI S-line
|
postitati 15.06.19 20:37
|
|
|
Aa selge. Tänud täpsustamast!
|
|
|
eestimaa
klubiliige
Registreerunud 06.01.06
Asukoht: Tallinn/Saku
Kasutaja on eemal
Auto: E-tron 55
|
postitati 02.04.20 16:44
|
|
|
Need kellel märkide tuvastus töötab, kas teil näitab peale kiiruspiirangu mõnda teist liiklusmärki ka?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.04.20 15:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eestimaa
Need kellel märkide tuvastus töötab, kas teil näitab peale kiiruspiirangu mõnda teist liiklusmärki ka? |
Viimasel viiel VAG grupi masinal (mitte ükski pole olnud Audi) olnud see peal ja näitab lisaks ka möödasõidu keelu ala ära.
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 03.04.20 17:13
|
|
|
Nii nagu keegi siin kirjutas: seni kuni kohalik esindus pole obrukit maksnud, on süsteemi sisse kodeeritud "lubatud tsoonid". C8 on ka juba TSRiga.
|
|
|
eestimaa
klubiliige
Registreerunud 06.01.06
Asukoht: Tallinn/Saku
Kasutaja on eemal
Auto: E-tron 55
|
postitati 05.04.20 15:51
|
|
|
Enda autol sain TSR-i Eestis tööle ja näitab ainult kiiruspiirangu märke.
Sooviks aga teada kas on võimalik ka rohkem märke näha nagu antud pildil?
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 06.08.20 16:37
|
|
|
Sõidan juba 1-2 aastat toimiva TSR'iga ja selle aktiveerimine ei ole raske. Kui ma endale C7 Allroadi ostsin, siis ma uurisin selle TSR'i hingeelu,
pusisin veidi ja sain ta käima.
Kuna ma mudisin oma autol seda juba ammu siis pole mu mälestus värske, aga mõtlesin, et kirjutan siia teistele milles asja iva on ja kuidas sellele
läheneda, saate ise hakkama.
TSR'i aju ja Navi suhtlevad omavahel selleks, et luua asjakohane tervikpilt. Kui TSR ei näe mingit liiklusmärki, siis saab ta Navi käest teada, mis
piirang kaardi järgi hetkel on. Samuti kui piirang lõpeb ristmikuga, linnapiiriga, või meetritega, st. ilma märgita. Kui on väljas ajutised
kiiruspiirangud või on kaardi info vana/vale/ebatäpne, siis TSR'ilt saadud info parandab kaardiinfot. Seega nad töötavad koos kahepeale.
TSR'i blokeering on Navi softis. Niipea kui nad peale auto käivitamist omavahel ninad kokku saavad, tuvastab Navi et ups, Eestis me TSR'i ei tee ja
tuleb see kuulus loosung out of coverage area. Seepärast ongi nii, et esimesed kilomeetrid peale auto käivitamist TSR justkui töötab, ja kui Navi oma
softi üles laeb, lõpetab töö.
Selleks, et saada tööle nii Navi kui ka TSR on hetkel ainus viis segada nendevahelist suhtlust. Navi suretamine aitab ka, aga see pole soovitud
kõrvalnäht.
Kõigepealt tuleb VCDS'iga vajadusel progeda lubatuks TSR. Siin järgnev eeldab, et TSR on juba aktiveeritud ja Eestis millegipärast ei toimi.
Kui juba on aktiveeritud, siis tuleb üle vaadata kas ta on konfitud "fusiooniks" ning see ära lahutada nii, et TSR oleks sõltumatu, muidu TSR'i
moodul viriseb kui ei saa Naviga ühendust.
Address 8E,4H0 907 107 H,channel IDE04733-Road sign detection fusion mode,adapted from,Road sign fusion ,to,Road sign detection
Seejärel tuleb nende suhtlus ära rikkuda. Selleks piisab kui konfida erinevaks nendevahelise suhtluse protokoll.
Address 5F,4G1 035 021 D,channel IDE03471-ENG125047-Vehicle configuration-PSD_Protocol_Version,adapted from,PSD_1.4 ,to,PSD_1.5
PSD oli vist saksakeelne lühend TSR'i kohta.
Minumeelest nendest kahest asjast piisas. Mul on logides veel muid muutusi, aga ma ei viitsi praegu süveneda, millised neist midagi mõjutasid.
Peamiselt mõjus soodsalt PSD versiooni muutmine ühel pool nii, et nad olid vaikeseadega võrreldes erinevad.
Selle tulemusel TSR ja Navi omavahel enam ei suhtle ega soovigi suhelda, ning töötavad TSR ning Navi liiklusmärginäit sõltumatult. Navi menüüs saab
liiklusmärgid sisse lülitada ja Navi kaardil näitab siis seda infot mis tal kaardibaasis on. TSR näitab ainult seda mida näeb ja see läheb ka HUDi.
Pole päris ideaalne, aga minu jaoks on see piisav ja võõras kohas liigeldes võib Navi lahti võtta ja vaadata aegajalt mõlemat. St. nad võivad aegajalt
näidata erinevaid asju. "Fusioon" tuleb oma peas ise teha.
Panin kirja mälu järgi, nii et võibolla on veel midagi vaja teha. Mul on logid alles, kui keegi proovib ja sellest ei piisa, võin veel vaadata mis
seal tehtud sai.
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 07.08.20 13:49
|
|
|
Ei lase kumbagi muuta millegipärast. Security access peaks olema moodul 8E-l 20103? Ei ütle, et vale kood oleks. Sisestan koodi ja lööb uuesti
koodilahtri ette, kogulugu.
Psd protokollile ei lase üldse ligi, annab errorit.
Paras mänguasi on see obd11.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 07.08.20 14:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sten_K
Ei lase kumbagi muuta millegipärast. Security access peaks olema moodul 8E-l 20103? Ei ütle, et vale kood oleks. Sisestan koodi ja lööb uuesti
koodilahtri ette, kogulugu.
Psd protokollile ei lase üldse ligi, annab errorit.
Paras mänguasi on see obd11. |
Ma ei arvaks, et FL ja preFL need asjad samamoodi on, FL on ju 5F mib2 süsteem ja täielik einevus 10 aknas. 8E laseb muuta orig. kaabliga, kuid
sellest üksi pole kasu.
Sain enda prefl Allroadil süsteemi kaamerapõhiselt tööle, pole küll ideaalne, kuid reaalseid märke teeääres loeb ilusti. Kuvab märgid kelladeplokki ja
esiklaasile HUD-i. Navi, ACC ja muud pudinad töötavad edasi ilusti. Samas see lahendus ühel teisel C7 autol ei toiminud, seega vajab veel
"harjutamist".
A6, A7 C7 FL saan tööle kui varustus on sobiv.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Duckthefck
huviline
Registreerunud 02.12.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.22 13:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sten_K
Ei lase kumbagi muuta millegipärast. Security access peaks olema moodul 8E-l 20103? Ei ütle, et vale kood oleks. Sisestan koodi ja lööb uuesti
koodilahtri ette, kogulugu.
Psd protokollile ei lase üldse ligi, annab errorit.
Paras mänguasi on see obd11. |
Lasi muuta kui koodiks panna S12345
|
|
|
Duckthefck
huviline
Registreerunud 02.12.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.22 13:21
|
|
|
Palun seletage lollile kuidas sellest aru saada:
Seejärel tuleb nende suhtlus ära rikkuda. Selleks piisab kui konfida erinevaks nendevahelise suhtluse protokoll.
Address 5F,4G1 035 021 D,channel IDE03471-ENG125047-Vehicle configuration-PSD_Protocol_Version,adapted from,PSD_1.4 ,to,PSD_1.5
Mul kolmas päev VCDS kasutusega jah saan hakkama menüüdes liikumisega 5F leian aga mida ma selle ülejäänud koodijoruga peale hakkan?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.01.22 14:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Duckthefck
Palun seletage lollile kuidas sellest aru saada:
Seejärel tuleb nende suhtlus ära rikkuda. Selleks piisab kui konfida erinevaks nendevahelise suhtluse protokoll.
Address 5F,4G1 035 021 D,channel IDE03471-ENG125047-Vehicle configuration-PSD_Protocol_Version,adapted from,PSD_1.4 ,to,PSD_1.5
Mul kolmas päev VCDS kasutusega jah saan hakkama menüüdes liikumisega 5F leian aga mida ma selle ülejäänud koodijoruga peale hakkan?
|
Mitte midagi pole sul selle "koodijoruga" teha. Vale auto.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Duckthefck
huviline
Registreerunud 02.12.19
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.22 15:27
|
|
|
Äkki keegi täpsustaks siis kuidas ma VCDS abil Traffic sign recognitioni ja kaardivahelise suhtluse ära keelan. Kõik eelnev on tehtud. Auto on muidu
a7c7 kui see midagi aitab.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.22 17:30
|
|
|
Proovisin ka A8 faceliftil (2015) seda, obd11 (obdeleven)-iga- sarnane saatus nagu Stenil - PSD protokollile ligi ei saa.
On keegi sellele lahenduse leidnud ?
8E mooduli sai korda, security kood oli mingi teine , 6-ga algas vms
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|