90b3
huviline
Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.16 12:44
|
|
|
Kõrgsageduslik pinin originaalmakis bose
Kui makk sisse lülitada, tuleb kõlaritest pininat, vahepeal kõvemini, vahepeal peaaegu et ei kuule. Kui heli peale või maha keerata, siis pinina
tugevus sellest ei muutu. Kui mootor ei käi, siis pininat pole.
On keegi varem kokku puutunud sellise nähtusega? mida kontrollida-mõõta?
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 19.10.16 12:48
|
|
|
Kontrolli kõlarite juhtmestik üle, tõenäoliselt on miinus juhe vastu keret lühises.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.16 12:59
|
|
|
Generaator lööb sisse. Toitesüsteemile filter peale.
|
|
|
|
90b3
huviline
Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.16 13:38
|
|
|
Arvan ka et pigem mingi halva voolu teema, kuna seisva mootoriga on kõik korras.
Kuhu täpsemalt filter vahele panna? Vahetult enne makki jõudmist või kuhu?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 19.10.16 13:44
|
|
|
Teadmata mis mudeli/aastakäiguga ning mis makiga tegemist läheb juba huupi tulistamiseks.
Tuntud häiretekitaja on ka näiteks isepaigaldatud suvahiina xenon.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.16 14:47
|
|
|
Puusalt muidugi, sest xenon müra on ka mitte töötava mootoriga.
|
|
|
|
90b3
huviline
Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.16 09:26
|
|
|
Autoks 97a a8
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
postitati 20.10.16 11:36
|
|
|
Tekkis hiljuti või on see sul värske auto?
A8'l on kuskil parem-esimese ratta koopa sees massijuhe mis mingis vanuses läbi mädaneb.
Siis algavad igasugused muutlikud anomaaliad, sest maandusvoolud käivad sealt kust nad ei peaks minema.
|
|
|
90b3
huviline
Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.16 11:44
|
|
|
Pinin kogu aja olnud, mil auto minu all sõitnud.
Toda juhtmestiku kohta seal parema rattakoopa juures on juba timmitud kellegi poolt, et see üle vaadata uuesti?
Xenonites asi ei ole.
Oskab keegi suunata kus ja mida teha?
|
|
|
david.hvatov
huviline
Registreerunud 29.10.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.16 15:09
|
|
|
Minul sama probleem. S8 D2. Pinin siis kui generaator töötab ja pinina kõrgus muutub gaasipedaali vajutusel. Ise arvan samuti, et kuskil massijuhtme
viga. Või geneka dioodides? Proovin hiljem mõõta lekkevoolu multimeetriga.. Hetkel ei saa kinni jäätunud pagasiruumi pärast akule ligi. Teise auto peal makk töötas ilusti.
Kui asi lekkevoolus, siis hakkan ükshaaval kaitsmeid maha kakkuma, et tuvastada kust see lekke tuleb. Aku kuidagi kahtlaselt kiiresti tühjeneb ka,
samas kasutan tihti webasto't.
|
|
|
david.hvatov
huviline
Registreerunud 29.10.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.16 15:29
|
|
|
Tsitaat: | A8'l on kuskil parem-esimese ratta koopa sees massijuhe mis mingis vanuses läbi mädaneb. |
Äkki kellegil on pilti või keegi oskaks täpsemalt öelda kus see massijuhe on?
|
|
|
david.hvatov
huviline
Registreerunud 29.10.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.16 17:28
|
|
|
Ja probleem leitud! Lekkevool 0,23A (kõik tarbijad välja lülitatud ja signalisatsioon peal). Max lubatud oli 0,05A kui ma ei eksi. Nüüd hakkan
süüdlast otsima.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.16 21:22
|
|
|
Mis signa? See 230mA võib ju vabalt suuremas osas ka signa tarbimine olla.
|
|
|
|
david.hvatov
huviline
Registreerunud 29.10.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.16 12:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Mis signa? See 230mA võib ju vabalt suuremas osas ka signa tarbimine olla. |
Ilma signata 160mA.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.12.16 12:55
|
|
|
Generaator ühenda lahti ja vaata siis tarbimist. See rikkega tarbija võibki generaator ise olla, mis "läbi lööb" ehk sealt ka need varjestuse
vaegused.
|
|
|
|