pp3tz
huviline
Registreerunud 10.12.15
Kasutaja on eemal
Auto: A6c4 2.5 TDI 85kw Chip 6käiku
|
postitati 12.10.16 11:25
|
|
|
80 b4 1.9TDI 66kw kõrgsurvepump
Tervist.
Küsimus selline, kas audi 80b4 1.9TDI 66kw kõrgsurvepumba asemele sobib mõni teine ksp ka? Näiteks audi a4 1.9tdi 81kw mootor üsna identne. Või mõne
passati pump sobiks? Endal ümmarguse pistikuga(vajadusel saan millalgi pumba lõpu numbreid ka vaadata). Mis juhtuda võib(kahjustada), kui panna
võimsam pump peale?
Aitäh kõikidele asjalikele vastustele.
Ainult pool.. Kolm ja pool..
Nuta ja kalla.. Naera ja talla..
|
|
|
|
Hawy
huviline
Registreerunud 01.06.05
Asukoht: kanepi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 TDI
|
postitati 12.10.16 15:58
|
|
|
Aga miks teist pumpa vaja sellel ju peaks jaksu kõvasti olema? Kui siis vist piusteid või otsasid vaja vahetada aga enne peaks saama ka chip´ide ja
värkidega minekut juurde. Oleneb muidugi põhjusest ja eesmärgist.
Aga ümarpistik oli vist vanematel 66kw ja seal elektrooniliset mingi teine lahendus sees kui uuematel. Targemad parandavad aga kas neile mitte ei saa
ka püsikat paigaldada? Kas auto alla 1994a.?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 12.10.16 16:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pp3tz
vajadusel saan millalgi pumba lõpu numbreid ka vaadata |
Sul endal on ju see vajadus.
Pane see number googlisse ja vaata, mis selgub. Nii vana auto puhul on alati seppasid, kes selle triki juba ammu ära on teinud, kui see võimalik
oleks.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 12.10.16 18:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hawy
Aga miks teist pumpa vaja sellel ju peaks jaksu kõvasti olema? | Pigem on küsimus selles, et "Milline" pump pole enam korras ja
hakkab jamama. Ise vaikselt mõtlen ühel samamootorilisel isendil teisele pumbale, kuna vanaga pole enam eriti naljakas sõita, aga siiani pole veel
olnud mahti selle härja sarvi korralikult haarata.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
pp3tz
huviline
Registreerunud 10.12.15
Kasutaja on eemal
Auto: A6c4 2.5 TDI 85kw Chip 6käiku
|
postitati 12.10.16 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hawy
Aga miks teist pumpa vaja sellel ju peaks jaksu kõvasti olema? Kui siis vist piusteid või otsasid vaja vahetada aga enne peaks saama ka chip´ide ja
värkidega minekut juurde. Oleneb muidugi põhjusest ja eesmärgist. |
Auto saades töötas see juba pooletoobiselt. Kõikidele pihustitele ei tulnud korralikult, ning lõpuks sain sitta kütust, millega pidi paagi alt
kruvima, läbi pesema koos torustikega jnejne. Seega pump peetis nüüd, ainult teisele pihustile laseb midagi peale, ja sinna ka tibutab, kuid liiga
vähe ja masin ei lähe käimgi enam
Tsitaat: | Aga ümarpistik oli vist vanematel 66kw ja seal elektrooniliset mingi teine lahendus sees kui uuematel. Targemad parandavad
aga kas neile mitte ei saa ka püsikat paigaldada? Kas auto alla 1994a.? |
B4 keresi toodeti jep 94 aastani, avante toodeti 96ni.. Endal 95 aasta oma ja ka avant. Ja vanakooli Z1 mootor jep. Millel oli 55 ja 66kw variandid
diislitel ainult :p püsika kohta ei oska rääkida.. Endal puudub..
Ainult pool.. Kolm ja pool..
Nuta ja kalla.. Naera ja talla..
|
|
|
|
pp3tz
huviline
Registreerunud 10.12.15
Kasutaja on eemal
Auto: A6c4 2.5 TDI 85kw Chip 6käiku
|
postitati 12.10.16 19:42
|
|
|
Point polegi jõudu juurde hankida, vaid masin korrektselt liikuma saada, sellest ka mu küsimus..
Nt: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=58&t=138054
Kas istub jms.
Ise uurinud ja 66kw liigub üsna vähe..
Ainult pool.. Kolm ja pool..
Nuta ja kalla.. Naera ja talla..
|
|
|
|
Hawy
huviline
Registreerunud 01.06.05
Asukoht: kanepi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 TDI
|
|
pp3tz
huviline
Registreerunud 10.12.15
Kasutaja on eemal
Auto: A6c4 2.5 TDI 85kw Chip 6käiku
|
|