Mure lahendatud.
Probleemiks oli metalli puru pumba peas. Kuna seal peas on elektromagnet ja sellest juhitakse mööda kogu pumba tagasivool siis ta korjab ära kõik
metalli puru mis aastate (minu autol 20a) jooksul pumba töös tekib.
Olles uurinud vahepeal ka uut pumpa sain hinnaks 150-200 euri
Võin öelda et otepääl saab lasta pumba täis tihendite vahetuse teha koos pingis käiguga ja paigaldusega kusagil 120 euri eest ja aega kulub umbes päev
Ise istusin ja vaatasin seda pumba pead ja jäi mulje, nagu oleks tehases tahetudki seda elektromagnetit seal metalli filtrina kasutada, võib ka
täiesti loll jutt olla
Aga minu soovitus, kui tekivad mingid kahtlased jamad mootoriga ja pead puhastatud ei ole siis see oleks esimene asi millest alustada.
Samas võib seda teha ka ennetavalt hoolduse mõttes, pumba töös tekib ikka kulumisest metallipuru.
minul oli selleks vaja ainult ühte torx võtit ja veneaegset tinutuskolbi.
Soovitan teha märgid peale mis kus täpselt on, teha pilte enne millegi küljest ära võtmist ja kõik poldid mutrid oma kohale tagasi panna.
Aega kulus minul (laupäeva õhtul rahulikult :d) 3-4 tundi. Puhaastamiseks kasutasin suruõhku ja karpa puhastus ainet.
Elektris rohkem kodus olev sõber soovitas aga kasutada midagi leebemat kuna see võib, aga ei pruugi, kahjustada mähise traadil olevat lakki.
Minu auto eelnevalt ei tahtnud käivituda isegi soojalt, tühikäigu pöörded olid kõrged või lainetasid. Autol polnud jõudu ja tõmbles sõites,
käiguvahetusel jooksid pöörded kõigepealt üless ja siis alles alla.
Nüüd käivitub poolest pöördest soojalt ja külmalt, jõudu küllalt ja sõit on sujuv. Tegelikult peaks nüüd asja veel arvutiga üle käima aga juba praegu
olen tulemusega ülimalt rahul. Kaane asend sai valitud selline et külmalt käivituks ja käiks ilusti.
Igaljuhul soovitan ära teha, ei ole ju mõtet osta 20a vana pumpa mis varsti sama jama teeb.
Endiselt olen huvitatud sarnase veaga pumbapeast mis EI OLE tingitud metalli purust.
|