Lehekülgi: 1 2 |
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 15.10.16 19:27
|
|
|
Lisaks temperatuurile mõõdab see andur tõepoolest ka õlitaset.
|
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 21.10.16 14:34
|
|
|
PILDID
Mõni pilt, kus asub õlirõhu andur. Täielik peavalu oli seda vahetada. Õlifiltri üleval ja sobiva võtme pidi kokku keevitama, et mahuks seal vahel
keerama.
Õnneks nyyd on õlituli armatuurist kadunud.
Lisaks sai tehtud õlivahetus ja sisse laks 7.7l 5w-40 (ls:347200)
Olitemp. andurit ei raatsinud 40-90€ eest hetkel osta. Ostab siis kui järgmine ōlivahetus tuleb.
EDIT: Mitte et ei raatsinud osta, vaid kuna tegin just õlivahetuse ära ja andurit saab ainult koos õlivahetusega vahetada siis ei näinud pointi kohe
poodi joosta.
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 26.10.16 07:02
|
|
|
Kui keegi teadja mees loeb ja viitsib kirjutada siis mis mõtted võiksid olla seoses kojameestega, mis liiguvad siga aeglaselt?
Üks oli soovitanud, et võtaks kojamehed mootori küljest lahti ja puhastaks kinnituskohtasid - võimalik, et sealne ühendus on liigselt kinni
"kuivanud".
Lisaks kundepoolne aknapesur ei tööta - juhipoolne on töökorras. Seega kas viga võiks otsida vigasest voolikust või on sellel eraldi mehhanism?
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 28.10.16 06:30
|
|
|
Paar pilti kah!
Esimesel pildil siis all veel 19" RS6 veljed, mis minu jaoks arvatavasti jäävad liiga suureks - kui kellelgi huvi osta siis võib läbirääkimisi pidada
Teisel pildil siis mu ökopill B7 ja mitte ökopill C5, millel 17" (noname?) all.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.10.16 06:50
|
|
|
Maitse asi aga arvan, et enam paremat velge C5 alla ei ole kui see RS6 velg
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.10.16 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Oudseisy
Kui keegi teadja mees loeb ja viitsib kirjutada siis mis mõtted võiksid olla seoses kojameestega, mis liiguvad siga aeglaselt?
Üks oli soovitanud, et võtaks kojamehed mootori küljest lahti ja puhastaks kinnituskohtasid - võimalik, et sealne ühendus on liigselt kinni
"kuivanud".
Lisaks kundepoolne aknapesur ei tööta - juhipoolne on töökorras. Seega kas viga võiks otsida vigasest voolikust või on sellel eraldi mehhanism?
|
Kõige levinum põhjus, et võllid lähevad rooste ja kiiluvad seetõttu pukside sisse kinni. Aitab lahtivõtmine, puhastamine ja määrimine. Lõppude lõpuks
roostetavad/kuluvad võllid niipalju peenemaks, et isegi täiesti kuivalt enam puksidesse kinni ei jää.
Munaliigendite (või mida iganes sa kinnituskohaks nimetad) puhastamine neid kiiremaks ei tee.
Aknapesuri puhul on üks kontuur. Kui juhipoolne töötab, siis tõenäoliselt on kundepoolne lihtsalt ummistunud.
|
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 16.11.16 21:30
|
|
|
Tervitused taas,
Ei - hetkel otseselt muresid (õnneks) ei olegi. Kojameeste saaga on ka nagu hetkel lahenenud!? Vähemalt mulle endal on mulje, et toimivad hetkel
täitsa viisakalt, kuigi kõrvalistuja oma vett ei pihusta. Veidi sai uuritud ja puuritud juhtmestiku ja üritatud puhastada aga ei midagi - vähe uurisin
vist, sest kuradi külm oli väljas
Kuna kapott ei taha hästi lahti tulla, st et keel ei tule piisavalt kaugele välja ja peab näpitsatega kaasa aitama siis sai soetatud uus mehhanism -
täna sain kätte ja vaatab millal jõuab katsetada, et kas ka sobib. Teise C5 peale see küll tuli.
Lisaks nagu paljudel kindlasti on peegliregulaator nupp ära murdunud - selle sain ka täna kätte ja pärast pikka nikerdamist sain ka selle vahetatud
(sõna otsesesmõttes higi ja pisaratega), kuna oli teise C5 pealt saadud ümbris oli nii sitane siis pidin selle kesta seest välja saama ja enda kesta
sisse tagasi toppima. Igavene õline värk oli.
Mis veel siis? Üks pidurituli andis otsad - vähemalt armatuuris tuluke põleb. Vahelduva eduga põlev ja ei põle. Forssis käisin ostsin 2tk (60c/tk) aga
avastasin et andis valed pirnid - anname andeks, õpilane oli
Hetkel nuriseda ei saa, kalla ja talla reźiim.
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 17.11.16 16:32
|
|
|
Mis aknapesu juhtmestikku sa seal uurisid? Nagu sulle eelnevalt öeldi siis on arvatavasti aknapesu düüs ummistunud. Pumbast läheb mõlemisse düüsi üks
voolik, kui üks töötab siis ongi teine ummistunud.
Huvitav mis seal kapotil viga on et lahti ei saa. Ja see uus mehhanism ei sobi sinna. Kuna sul seal S6e iluvõre siis see keel(avamise mehhanism) tuleb
sul kah S6e oma osta. S6e oma oli vist lühem ja ise saagisin A6e omal jupi vahelt ja keevitasin kinni .
Paremal siis S6e oma.
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 18.11.16 11:20
|
|
|
Selge, kuna see düüs ei maksa suurt miskit siis katsetan vahetust.
Aga esivõrest nii palju, et enam ei ole haisugi mingist S6 võrest ja kuna seda oli tõesti keevitatud siis arvasin, et asi on nahka läinud.
Ehk siis Sa keevitasid lühemaks kuna Sul oli S6 esivõre ja kuna vahepeal on keegi "nahka" teinud siis seepärast enam see keel ei toimigi. Poob
ennast kinni ja jääb liialt lühikeseks.
Ideaalis muidugi tahaks vana välimust tagasi.
https://goo.gl/photos/yfjuCRBsx6cn4T9v9
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 18.11.16 11:41
|
|
|
Siinkohal, et kui kellelgi peaks olema viisakamat iluvõre, mis mulle sobib siis andke aga tuld
Kõiki muid lisavidinad võib ka pakkuda - nt displayd kellaplokki.
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 18.11.16 17:01
|
|
|
Sorry, ei märganud,et sul seda võre enam pole. Ise andsin võre autoga kaasa, ei tea kas Si võre tehti rahaks või siis sai mingis avariis otsa.
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 24.11.16 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: Oudseisy
Ahjaa, kütust võtab ka palju Teadsin, et palju aga et NIII PALJU - võtab
kukalt kratsima, et mingid asjad on paigast ära. Aga mis asjad?
82l paak ja sellega sain sõita suts alla 300km = 28l/100km |
Kas sa tahad öelda, et sõitsid paagi kuivaks? Sa peaks ikka arvutama seda nii, et paak täis, sõidad peaaegu tühjaks, paak uuesti täis ja siis vaatad
mitu km said kahe tankimise vahel sõita ja mitu L kütust teisel tankimisel paaki mahtus. |
Täpsustuseks, et esimene ehmatus oli siiski asjata.
Olen viimased korrad paagi suhteliselt kuivaks sõitnud ja pannud täpselt nii mitu liitrit sisse, kui palju kompuuter näitab 100-le km-le ja pärast
seda näitab range 100km. Olen sedasi 3 korda läbi teinud ja tulemused on samad.
Ilmselgelt, kuna ma sõidan enamasti külma mootoriga 3km tööle ja 3km koju tagasi siis kütuse kulu on tiba suurem, kui tehase poolt aga hetkel on nii
22l/100km, mis on siiski mootorile kohane.
|
|
|
raul55
huviline
Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.11.16 08:29
|
|
|
Samat marki auto ja linnas kulu ~14. Ei saa öelda et sõidustiil penskari oma oleks.
|
|
|
altsu00
huviline
Registreerunud 31.07.08
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 2013 3.0 TDI
|
postitati 25.11.16 08:44
|
|
|
Sama marki autoga on linnas ka 5l sajale saadud. Tahaks näha milline 4.2 V8 normaalsel(mitte öösel Järvevana peal püsikaga sõites) linnasõidul
14l/100km peale teeb.
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 25.11.16 09:32
|
|
|
Ma ka ei saa aru.
Tehase andmetel peaks see auto võtma 19.6l/100km? See on siis, kui auto on just tehasest välja sõitnud ja kõik on uus ja tore ja laboritingimustes.
Ei saa ma aru, et kuidas siis auto nii palju vähem üldse saab võtta?
Aga 16a vanuse auto kohta, mis on päevi (aastaid) näinud ja hetkel ei ole enam pluss kraadid, pidev soojendus jms lisad peal ja lühikesed otsad ja
ummikud ja äkilisemad minekud siis ma ei kujuta ette ka, kuidas see peaks alla 20l võtma
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 25.11.16 09:36
|
|
|
Mu 1.8t võtab hetkel lühikeste otstega 1km tööle ja koju 16.5l sajale. Ei imestaks, kui 4.2 28l sajale tarbib lühikeste otstega
|
|
|
raul55
huviline
Registreerunud 09.12.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 25.11.16 10:28
|
|
|
Sõidud on enamasti Lasnamäe - Mustamäe - Lasnamäe ja enamasti enne tipptunde nii hommikul kui õhtul. Ummikutes tiksudes oleks kulu kindlasti suurem.
Ja keskmiselt saabki 70L sõita ~500 km.
|
|
|
Oudseisy
huviline
Registreerunud 04.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B7 2.0T 2005a
|
postitati 05.12.16 21:36
|
|
|
Nonii.
Oli tore, oli lõbus, sai veidi putitada ja tehniliselt sai kõik kenasti korda.
Plaan oligi hea hinnaga nelivedu soetada ja nautida V8-t aga nüüd oli aeg sellest õgardist loobuda ja hetkel läks loosi
Audi B5 1.8T Q 132kw - vaatab ehk teeb ka selle kohta väikse teema, kui aega on.
Talv on alles ees
Tervisi!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |