krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 23.05.05 08:36
|
|
|
Aeglusti Quattrole?
Täpsemalt siis aeglusti C3 Quattrole? Omal ei teki küll peas ühtki asjalikku mõtet, kuidas seda võiks tehniliselt lahendada. Aga üsna tõenäoline, et
keegi muu on kusagil sellise asja siiski valmisehitanud... on äkki kellelgi midagi kusagil netis silmajäänud? Asi hakkas huvitama, kuna sai omal
ümberehituse käigus väga suured rattad allatopitud, ning ülekanded on linnasõiduauto jaoks ideaalsed, ja saab veel hädapärast hakkama ka raskemal
maastikul, aga kui auto jagu kaaluv haagissuvila, paat vms konksu otsas, siis ülesmäge liikumasaamine liivas, poris vm on võimalik tänu diisli heale
väändele, kuid sidur kipub end sageli meenutama sel puhul huvitavate aroomidega... Päris tõsiselt hakkan varsti kaaluma juba Audist loobumist
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.05 15:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Täpsemalt siis aeglusti C3 Quattrole? Omal ei teki küll peas ühtki asjalikku mõtet, kuidas seda võiks tehniliselt lahendada. Aga üsna tõenäoline, et
keegi muu on kusagil sellise asja siiski valmisehitanud... on äkki kellelgi midagi kusagil netis silmajäänud? Asi hakkas huvitama, kuna sai omal
ümberehituse käigus väga suured rattad allatopitud, ning ülekanded on linnasõiduauto jaoks ideaalsed, ja saab veel hädapärast hakkama ka raskemal
maastikul, aga kui auto jagu kaaluv haagissuvila, paat vms konksu otsas, siis ülesmäge liikumasaamine liivas, poris vm on võimalik tänu diisli heale
väändele, kuid sidur kipub end sageli meenutama sel puhul huvitavate aroomidega... Päris tõsiselt hakkan varsti kaaluma juba Audist loobumist | Siis parem juba miski ameerika üüratu mootoriga turbodisla või
UAZ Oma UAZ sikutab välja õunapuid, veab kive, liiva ja puid ning sidur
ei ütle selle peale midagi Vabandan OT pärast
|
|
|
alar Q
huviline
Registreerunud 16.12.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.05 07:41
|
|
|
Ega Quattro ei olegi ju mõeldud traktori asemele kuhugi tallu. Sellisteks rasketeks vedudeks kasuta ikka mastureid.
|
|
|
|
mati200
huviline
Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant
|
postitati 05.06.05 17:23
|
|
|
Piisab sellestki,kui juba diisli peale üle läksid. Sa peaksid tõesti kaasuma mõnda sihukest URAL või KRAZ tüüpi autot - linnasõidul ideaalne,sest
keegi ei sega ja suvila võid selga virutada ning paadigi jaoks jääb kohta üle...
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 06.06.05 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Täpsemalt siis aeglusti C3 Quattrole? Omal ei teki küll peas ühtki asjalikku mõtet, kuidas seda võiks tehniliselt lahendada. Aga üsna tõenäoline, et
keegi muu on kusagil sellise asja siiski valmisehitanud... on äkki kellelgi midagi kusagil netis silmajäänud? Asi hakkas huvitama, kuna sai omal
ümberehituse käigus väga suured rattad allatopitud, ning ülekanded on linnasõiduauto jaoks ideaalsed, ja saab veel hädapärast hakkama ka raskemal
maastikul, aga kui auto jagu kaaluv haagissuvila, paat vms konksu otsas, siis ülesmäge liikumasaamine liivas, poris vm on võimalik tänu diisli heale
väändele, kuid sidur kipub end sageli meenutama sel puhul huvitavate aroomidega... Päris tõsiselt hakkan varsti kaaluma juba Audist loobumist |
sa oled imelik inimene - küll tahad sa oma Audile lumesahka monteerida (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=12379#pid95404), küll mõtled aeglustist... miks sa traktorit ei osta?
www.auto24ring.ee
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 06.06.05 14:36
|
|
|
Võtan omaks, olen imelik. Aga audi meeldib, ja maasturit hästi ei tahaks (ja ega tegelikult ei vaja kah). Kuna universaalkerega Subarutel on aeglusti
(st 2x5 käiku) standardvarustuses, siis raske uskuda, et Audile keegi midagi sarnast varem poleks aretanud. Subaru juures on palju asju mis meeldivad,
aga Eestis hästi Subarut kah omada ei tahaks. Ning ma ei vaja ju tegelikult seda kümmet käiku, vaid ainult ühte, mis ulataks veel allapoole praegusest
esimesest käigust, oleks näiteks ülekannete poolest sama mis kaubikute esimene käik... Tegelikult on paljude autode mootorid ja käigukastid üsna
meelevaldselt ümbervahetatavad (mu Audi 80 kast läks näiteks ühele rallisõiduks tehtud Ford Escortile) ja kindlasti läheks midagi muud ka sinna Audi
mootori taha või siis saaks mingi muu sisu sinna aretada (mida kindlasti keegi kusagil teinud). Paljud on soovitanud mulle vahetada peaülekanne (minu
jaoks on praegune lõppkiirus, vähemalt 150km/h, nagunii täiesti piisav), kuid siis tekiks selle aeglusti järele juba lausa karjuv vajadus...
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 06.06.05 15:45
|
|
|
Kui tahad ühte veel madalamat käiku, kas siis ei anna näiteks esimest ümber teha? Nagu aru saan, on Su diislil piisavalt momenti, et teist käiku
kohalt äraminekuks kasutada. Sellega pääseksid väga suurtest ümberehitustest.
Ja kas mitte Audi 5k kaste erinevate käikudega ei ole (st samadel käikudel erinevad ülekanded erinevat tüüpi kastis). Uuri neid arve täpsemalt
www.elcats.ru aadressilt. Seal olid minuteada ka hammasrataste hambad kirjas. Võibolla annab kombineerida midagi erinevatest peaülekannetest ja
käigukastidest.
Antud lahendused ei küündi küll vahekasti poolt saadavale aeglustusele, aga ehk said abi natuke.
EDIT: veel on võimalus panna küll aeglasem peaülekanne kuid muuta viiendat käiku. Nii jääb maanteesõit endiseks aga linnas kaotad mugavuses ilmselt.
|
|
|
rulle.
huviline
Registreerunud 25.10.04
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI B4 1,9 TD
|
postitati 04.08.05 20:42
|
|
|
VW Transporterit on ka valmistatud 4*4 ja aeglustiga , võibolla saaksid sealt ideid.Jõudu aretamisel.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 04.08.05 20:55
|
|
|
Mootor käis vahepeal jälle lahti ja kokku (+veel väike tuuning), ning nüüd on nullpöörete moment üsna hirmuäratav. Seda, kas aeglustit ikka veel
"vaja" oleks, näitab see, kuidas nüüd tulevikus sidur vastu peab
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
r0mmi
huviline
Registreerunud 14.10.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.10.05 07:00
|
|
|
Pane siis oma audile veidi sportlikum sidur...
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 14.10.05 10:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: r0mmi
Pane siis oma audile veidi sportlikum sidur... |
Diislile kahjuks ei tehta sportlikku sidurit, ja minu auto oma on paratamatult kombinatsioon bensuka ja diisli omadest (siiski uute juppidega tehtud)
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|