Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Lumesahk Quattrole (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 10442)
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 11.01.05 13:22 Tsiteeri
Lumesahk Quattrole



On keegi seda teinud, või kasvõi eeltöö selle valmistamiseks paberile pannud? Idee ei ole mitte hakata pakkuma konkurentsi ainult soolamisega tegelevatele lume"koristus"firmadele (st ei plaani pagasnikusse soolapuisturit ehitada:D), vaid hoida lihtsalt oma häärberi sissesõiduteed läbitavad ka "poolikuveolistele" autodele. St eesmärk pole mitte kõik lumi ärakoristada, vaid suurem osa lumest kõrvale lükata, seega pääseks ka hüdraulika jms ehitamisest. Idee poolest sobiks ka metallist servaga madal (või madalamaks lastav) esispoiler, mis kaitseks ühtlasi ka kõrgemate kivide/kändude eest, ja mille äraväändumist saab lihtsalt parandada (sirgeks tagasi peksta). Audi orig spoiler on aga eriliselt õrnakene ja õhuke, väändub kergesti. Ühel tuttaval Saabifanaatikul on Soomes tehtud selline sahk ühe enda monstrumi ette, samuti esiveoline, millel mootor kaugele üle esisilla ripub (nagu Audidelgi), kuid kõigest esiveoline, aga tema hoiab kogu talve jooksul lumest puhtana ikka väga suurt pinda. Pilt tema lumesahaga Saabist on siin http://cc.joensuu.fi/~orava/aura.jpg (oleks tore, kui keegi saaks selle pildi väiksemaks teha ning kuhugi hot-i üles panna, kuhu mina ei saa, et teised kah näeks). Eestis on võibolla piisavalt palju traktoreid maal, ja ka lund oluliselt vähem, mistõttu pole keegi sellist asja viitsinud valmis ehitada, aga maameeste käes on ka piisavalt palju Quattrosid, ning kindlasti nii mõnelgi on see lumesahk vähemalt idee tasandil valmis mõeldud, et kuhu ja kuidas kinnitada (isiklikult huvitab just C3 puhul), mis kujuga, et kivisse sõites autol keret ära ei väänaks jne. Ehk jagate oma ideesid?


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
anomaalia
huviline



Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant

postitati 13.01.05 08:13 Tsiteeri


Saabi keresse on seda rauda ikka tükkmaad rohkem pandud, seega on see tunduvalt kõvem. Arvan et Audi kere ei peaks seda mahvi vastu, hakkaks varsti deformeeruma. Meie teed on pole ju tasased ja sahk hakkaks aukude ja muhkude taha kinni jääma. Vanale odavale rondile ( nagu Saab näiteks) võib sellise asja katsetuseks ehitada, kui midagi peesse läheb kutsud EMEXi auto järgi. Audist hakkab kahju pealegi 4WD pole nigu eriti odav kah.


Ei kandideeri oma arvamusega absoluutsele tõele....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 13.01.05 08:22 Tsiteeri


Issanda loomaaed on suur :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 13.01.05 09:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anomaalia
Saabi keresse on seda rauda ikka tükkmaad rohkem pandud, seega on see tunduvalt kõvem. Arvan et Audi kere ei peaks seda mahvi vastu, hakkaks varsti deformeeruma. Meie teed on pole ju tasased ja sahk hakkaks aukude ja muhkude taha kinni jääma. Vanale odavale rondile ( nagu Saab näiteks) võib sellise asja katsetuseks ehitada, kui midagi peesse läheb kutsud EMEXi auto järgi. Audist hakkab kahju pealegi 4WD pole nigu eriti odav kah.

Isegi suurtel sahkadel on alumine äär vahetatavast kummist (sobib ka veoauto rehv) ja kui sahk talade külge kinnitada, siis annaks teha küll.
Osta parem saab selleks tööks- Audi liiga hea ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 13.01.05 13:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
kui sahk talade külge kinnitada, siis annaks teha küll.
Osta parem saab selleks tööks- Audi liiga hea ju.

Ise mõtlen kah seda kinnituse asja peamiselt, et kui väänaks midagi ära, siis midagi muud kui kere. Nagu ütlesin, tänavaid puhastada ei kavatse, kuid maal õuepealse ja sissesõiduteed tahaks küll lahti lükata. Hetkel on 3 Saabi ja ühe plaanin veel osta. Need Saabid, mis "ei ole liiga head", on paraku Soomes (ei saa riigist välja viia), kuid sahka tahaks kasutada just Eestis... Oma peas on üks idee kah olemas, aga hetkel veel liiga toores avalikustamiseks:)


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 13.01.05 18:12 Tsiteeri


Miks see sahk üldse auto ees peab olema? Sul ju konks taga - võta mingi vana käru ja areta sellest mingi Titanicu nina moodi sahk mis lume kahte lehte laiali lükkab. Sellega sõidad ühe otsa oma teejupi läbi ja teise otsa fine tuningu mõttes tagasi ja ongi lumi läinud. Või pane sahk konksu süsteemi külge ja sõida tagurpidi - tagumine ots ikka tugevam kui esimene...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 13.01.05 19:01 Tsiteeri


Keevita kronsad sillatala külge.


http://www.hot.ee/quattromees/kronsa.jpg

Saha tõstmiseks hüdraulika, mis saab energia roolivõimu pumbalt. Põrandale kang saha juhtimiseks, suured peeglid, kollane vilkur...:P;)


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erkis71
huviline



Registreerunud 22.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro typ 85 20V turbo

postitati 13.01.05 19:04 Tsiteeri


Kui seadistad saha auto ette, pead kinnituse tõenäoliselt tegema poolraamide külge aga seda liigendit ei tohi kindlasti jäika teha.Soovitan kasutada vahetükina spiraalvedrusid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 13.01.05 19:06 Tsiteeri


Kuna avariides kõverduvad poolraamid väga kergelt, siis äkki ei pea nad sellelegi survele vastu? Eriti veel, kui miskit kõvemat lume all ette juhtub jääma.

EDIT: Ei mõelnud mitte poolraami vaid nn lonzerooni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.01.05 19:29 Tsiteeri


Kui paned selle kronsa poolraami külge siis läheb sul poolraami pukse(polte) ca 5 komplekti talvega.
Vähemalt meil Eestis ei kesta need intensiivse sõiduga üle kahe aasta mitte kuidagi.Või on äkki viga minus.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 31.01.05 17:37 Tsiteeri


pildil on sul sigar
Sigarile (quattro) pole sahka vaja tõukab ilma sahata ninaga sellise lumevaali ette et pead lae alla ajades ei näe üle lume valli minul on ja tõukan veoautole talvel teed lahti.

Ees kaitserauast all pool on (paigalda) audi-200-jalt tuule ilu plast (sinna sobib täpselt ka vana suure volvo kaitseraua alus)
Kaitserauast allapoole keneka ette ja tuulepõlle taha pane nelikant toru (mina viitsisin lõikuda ja keevitada tuulepõlle ala serva kaar kujuga karteri kõrgusele ) kaitserauast allpool teine kaitseraud 2x4cm ja nina laiune . RAMMIN KÄNDE TÄITSA KARTMATULT.
Ja kinnitus 2 nelikant toru L kujuga piki poolraami. Otsa peksin lapikuks eest kinnitus kaitseraua alla poolraami otsa 13 võtme poldid (toru vaatab alla suunda) siis 90 graadi paine (auto kõhu aala) ja tene lapikuks pekstud toru ots poolraami esimese 19 võtme poldi alla.
kui kaks L kujuga lisa poolraami kinnitatud keevitasin paika madala lisa kaitseraua.
Sellises varustuses ei tõuse quattro lumele ja ei jää kõhuli lumele kinni. Lisaks muutub väiksemaks tuule mühin ja auto ei hekka üle 160-ga sõites üles/alla hüppavalt lainetama (tuule mõjul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 31.01.05 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kui paned selle kronsa poolraami külge siis läheb sul poolraami pukse(polte) ca 5 komplekti talvega.
Vähemalt meil Eestis ei kesta need intensiivse sõiduga üle kahe aasta mitte kuidagi.Või on äkki viga minus.:(


Paigalda esi silla tala kõigi 4 puksi peale vastu raami 1cm paksud kummi seibid mis lõika välja kaubiku kuumi kulgedest (sest seal on niidi kihid )
Ja naudid pehmemat sõitu aukudes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

thumbup.gif postitati 01.02.05 07:32 Tsiteeri
V:



Ma pooldan arvamust et taha meisterdaks ennem midagi välja kui ette, Ega siis Audist ikka puldoosrit ei saa.
Aga noh jõudu jaksu, Kui ikka väga tahta saab ju kõik tehtud http://forum.honda-club.ee/images/smiles/motosmile.gif :P


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marko2100
huviline



Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant TDI

postitati 01.02.05 07:57 Tsiteeri


Kas vähe lihtsam ei oleks osta kasutatud T16 või T25 ja sinna sahk ette või taha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

wink.gif postitati 01.02.05 08:05 Tsiteeri
Hehhh...



Kõige lihtsam on ju kevadet ootama jääda http://forum.honda-club.ee/images/smiles/sleep.gif :P


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 26.02.05 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
On keegi seda teinud,

John doe
Saatsin pildid ära.
aga see ei ole päris sahk see tõukab kliirentsi körguselt puhtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 28.02.05 07:34 Tsiteeri


aga aretage siis juba jõuvõtuvõll ka autole külge - hea puulõhkujat, kartulivõtmismasinat, niidukit jms külge panna. samuti tasub mõelda tagumise otsa külge tõstemehhanismide aretamise üle - saab ka atra, kultivaatorit, randaali ja teisi põllutöömasinaid kasutada!


www.auto24ring.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 16.08.05 09:04 Tsiteeri


Illustratsiooni mõttes :D
http://audiclubna.org/chapters/potomac/newsletter/potm/potm_0203_03.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lauzy
huviline



Registreerunud 14.07.05
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 24.08.05 17:36 Tsiteeri


Ega jah kui ikka autost kahju pole siis võib ju seda teha! Kuid kauaks seda kere ma arvan et ei jätku. Parem võta yks raudtee liiper keevita konksud kylge,pane erineva pikkusega trossid et veaks viltu,kinnita konksu ja head aerutamist;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
daqqer
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.03
Asukoht: [ Tallinn ]
Kasutaja on eemal

Auto: minu masinad

postitati 24.08.05 21:51 Tsiteeri


appi, lõpetage naljad

võta parem mingi käru ja jäta ainult tiisel ja esimene sein alles, ja küta ringi nii mis kole sellega :D, mudugi juhitavuse mõttes võid oopis käru terveks jätta ja talle ette panna mingi raudplaadi+pakust kummist kuluva ääre

kui juhuslikult eesoleva sahaga kändu-kivi tabad, siis on ju nalja kui palju mudu - sellest saab suht lihtsalt üks kallimatest lumelükkamistest saada. odavam oleks mingeid läti stangesid hunnikus osta, ja neid üle päeva ette keerata.


d | ehitustehnika, suruõhk
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 24.08.05 23:46 Tsiteeri


Seni tundub kõige asjalikuma ideena jah konksu külge jäigalt kinnitatud sahk, mis oleks tugeva vedruga vastu maad surutud (st mitte auto enda raskusega). Sellise asjaga küll õuepealset ei puhasta, kuid sissesõidutee saab hädisemate autode jaoks siiski lahti hoida. Idee sai alguse tegelikult sellest, et muidu lükkan nagunii stangega seda lund ja auto põhi tasandab selle tee lõpuks ära - et pigem võiks seal olla siis juba midagi metallist. Kännud jms pole probleemiks, nii äraeksida ma oma koduõues kah ei suudaks:D. Küll aga võib pakkuda väiksemaid üllatusi kõvaks külmunud porised roopad seal lume all, sellepärast natukene kardan ja küsima hakkasingi


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sada1000
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.05 16:06 Tsiteeri


krt ma lükkan maja eest labidaga lund ära talviti ja pole häda midagi!!! ei hakka midagi aretama auto külge :P olgu siis uus või vana masin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 06.11.05 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sada1000
krt ma lükkan maja eest labidaga lund ära talviti ja pole häda midagi!!! ei hakka midagi aretama auto külge :P olgu siis uus või vana masin

Ega töö kellelgi konti murra, aga 100m tee lahtihoidmine poolikuveoliste jaoks ainult labida abil on juba päris korralik ajakulu. Praeguseks on muretsetud lumepuhuriga pisike traktor, aga see tuleb kõigepealt mingil moel tööle saada, enne kui selle quattro-saha mõtte lõplikult maha matan


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 20.08.06 00:39 Tsiteeri


Mingi valemiga (uus ketas aitas?) olen oma diisel-Quattro siduri nii tööle saanud, et ei mäletagi, millal viimati siduri kärsakat tundsin. Kusjuures kannatab teha sellega ka päris tõsist TÖÖD, seda kõike lausa nullpööretel:cool:. Lumesaha mõte Audile on nüüdseks täiesti maha maetud, kuna selle tarvis on nüüd teine AUTO.

Edit: selle tavalise maasturi asemel on nüüd juba päris karm maastur


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
porter
huviline



Registreerunud 15.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.07 19:07 Tsiteeri


mul on 400m sissesõidu teed panin kaubaluse tagurbidi sellise 1,8mx1,2m 2 paelaga 1konksu külge ja teise or.tõmbe aasa külge et oleks veits nurga all ja kui mingi 30-40-ga minna anda siis lennutas KERGE lume päris ilusti teepealt ära. muidugi suurema lumega tuleb põkats käima ajada aga alati ei viitsi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]