erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 05.09.16 20:44
|
|
|
Genekas ei lae ja käigukast averiireziimis...
Kindlasti on keegi selle probleemiga maadelnud, kuid otsing mis minu sümptomitega sarnaneb, seda ei andnud. Ei viitsinud ka eriti kaevata foorumis
.
Seega alustan uuesti. Audi a6 Avant 110kw 2.5 TDI 199 AKN
Nimelt täna õhtul töölt tulles autot käivitades lõi põlema aku tule. Ennem seda täheldanud polnud. Sai sõidetud 5-6 km linnast välja tuttava juurde,
kellel kanal, et autut alt poolt vaadata. Teel hakkas laadimine taas toimima. Vahetult enne kohale jõudmist suretasin auto välja ... ning laadima ei
hakanud. Kanalis mõõdeti testriga et genekas ei lae. Tuvastati et ergutusvoolu ei tule peale. Okei ... Armatuuris lamp vilgub kaootiliselt vahel ...
Sai liigutatud erinevaid juhtmeid rooli all ning korraga lõi kohapeal seistes automaatkasti avariireziimi... Kõik tuled põlevad ja kui süüde sees
siis näitab et uks lahti ... Varem tegi seda Drive peal ainult. Kaitsmed testriga kontrollitud -terved ... Milllst alustada ... Tavaliselt olen enne
geneka laadimist kuulnud rooli alt relee plõksatust seega vaikus ... mis relee võiks ergutusvoolu edasi anda või kuidas systeem toimib ...
Millest kast avariisse läks? Need seotud ..
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 06.09.16 08:18
|
|
|
Sellel autol peaks genekast tulema kaks peenemat juhet. Üks läheb mootoriajusse, mis võimaldab jälgida generaatori koormust ja vastavalt juhtida
mootoripöördeid/lisasoojenduselemente.
Teine läheb kellaplokki, mille küljes on armatuuri akutuli.
Selles mõttes eraldi releega generaatorit ei juhita. Sa võid kuulda erinevate releede plõksumist.
Tõenäoliselt vaja generaatoril harjad/regulaator ära vahetada, kui mehhaaniline pool korras.
|
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 08.09.16 05:51
|
|
|
Nüüd siis sai generaator maha kakutud, sest juhtmete ahelad terved .... Maha võtmise käigus avanes aga vaatepilt et 2 juhet puru ... aga ei suuda
tuvastada kuhu lähevad ... jooksevad koos õlivanni anduri juhtmetega 3tk õlivann + 2tk tuvastamata ) Teab keegi ?
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.09.16 07:29
|
|
|
Kõikidel juhtmetel on üks/kaks või harvem ka kolm värvi, mis aitab neid identifitseerida.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.09.16 04:12
|
|
|
Sellest kimbust jooksevad juhtmed mälu järgi generaator, õli nivooandur ja mootoripadi.
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 10.09.16 05:21
|
|
|
selge uurin asja ... mootoripadja küljes juhe pole vist eriti oluline
?
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 10.09.16 09:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erkil
selge uurin asja ... mootoripadja küljes juhe pole vist eriti oluline
? |
Ega see genekas ka eriti oluline ei ole - mitu päeva saab ju korraliku akuga sõita, enne kui tühjaks läeb...
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 10.09.16 10:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stihl
Ega see genekas ka eriti oluline ei ole - mitu päeva saab ju korraliku akuga sõita, enne kui tühjaks läeb... |
Oleneb autost, aga pakun, et mitu päeva on selge liialdus. Isegi kui pea kõik tarbijad maha võtta.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 10.09.16 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Oleneb autost, aga pakun, et mitu päeva on selge liialdus. Isegi kui pea kõik tarbijad maha võtta. |
Ehh, eks ma pidasingi silmas normaalset akut, mis suudab miinimum 60ne tunni jooskul 1A voolu välja anda.
Mitte seda käsna, mis sul aiste vahel on.
60Ah aku peal (bensukatel on nii lahjad akud ainult) tähendab 60 tundi 1 amprist voolu, kui sa veel ei teadnud.
Ja 60 tundi kahe päeva jooksul on suht raske läbi lasta...
|
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 10.09.16 12:49
|
|
|
Ei leia ühtegi mootoripatja, kus pistik küljes ...
a6 4b 1999
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.09.16 04:22
|
|
|
Mul tuli kunagi diisel Bora-l geneka pistik lahti ja ikka suht kohe läks käigukast avariisse, mootoriajus oli geneka veakood ja kastiajus mingi "load
signal from engine". Asi peaks olema madalas pinges, mitte selles, et aku täiesti tühjaks saab. Mootoripadja koha pealt ei oska öelda, kas valed
padjad või polegi kõigil seda andurit. See padja anduri viga on muidu enamusel nendel autodel sees, ega ka ta olulist rolli ei mängi.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.09.16 06:28
|
|
|
Pole tõesti võimatu, et elektriliselt juhitava hüdropadja asemele on tavaline pandud.
Samas peaks siis ka teisel pool mootorit lahtine pistik tolknema, kui ühtegi elektrilist patja pole.
Patjade juhtmed on must punase triibuga ja punane valge triibuga.
|
|
|
|