Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 2.3E (98kW) ventilaatori/temperatuuri küsimus (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2022)
TartuC4
huviline



Registreerunud 11.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.16 07:18 Tsiteeri
Audi 2.3E (98kW) ventilaatori/temperatuuri küsimus



Tere. Vajan nõu. Nimelt sai vahetatud ventilaatorisidur uue vastu kuid ikka ei hakka vuhisema 90 kraadi juures. Temperatuur on(näitab) kogu aeg 100 (keema pole seni läinud) seda ka maanteel. See on minu arust imelik, sest sidur peaks ventika vuhisema panema juba 88 kraadi juures. Kas kellelgi on mõtteid, mida teha sellises olukorras?
Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 10.07.16 09:10 Tsiteeri


Edasi sõitma:D 88 kraadi juures ei ole veel termostaatgi avanend:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.07.16 07:59 Tsiteeri


Lase kohapeal tühikäigul tiksuda ja jälgi tempi näidikut, kas tõuseb üle 100 kraadi...
(tõenäoliselt näitab ta pisut rohkem)
Mingil hetkel peaks ka vendi termosidur jäigaks muutuma. Kuna siiani keema pole läinud, siis võib eeldada, et termostaat töötab.

Kui palju on tempi näidiku anduri takistus kuumalt?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TartuC4
huviline



Registreerunud 11.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.16 08:17 Tsiteeri


Aitäh vastamast! Kohapeal käies läheb ka 100 kraadi peale, või gramm üle, ja sinna jääbki. Sidur peaks jah jäigaks minema ning siis vuhisema hakkama kuid millegipärast seda ei juhtu. Kuidas seda anduri takistust mõõta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 11.07.16 09:13 Tsiteeri


Kas see suur vent käib mingitel pööretel kogu aeg ringi või lihtsalt seisab kohal? Kas masina seisma jätmisel hakkab elektriline järeljahutusvent tööle ja kui kaua see undamine seal kapoti all sel juhul kestab?

Visco siduri panid ikka uue või mingi kasutatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TartuC4
huviline



Registreerunud 11.01.15
Kasutaja on eemal


postitati 11.07.16 09:33 Tsiteeri


Suur vent käib koguaeg ringi, aga ei hakka vuhisema miskipärast üldse.. Panin uue visco siduri loomulikult. Jah, elektriline vent jääb vahel paariks minutiks tööle pärast mootori seisma jätmist küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.07.16 10:55 Tsiteeri


Ainsad aparaadid milledel see ventikas "vuhisema" hakkab on minuarust vanemad Mersud ja muud loomad milledel käib lülitamine elektomagnetiga.
Teema algatajale, sõida ja ära vaeva oma pead sellega rohkem. Nendel autodel on kuni 110 C* täiesti normaalne pilt seal kellaplokis.
(sõltub suuresti anduri kvaliteedist)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
erki226
huviline



Registreerunud 11.10.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1994

postitati 11.07.16 11:48 Tsiteeri


Kinnitan QUATTRO juttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.07.16 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TartuC4
Kuidas seda anduri takistust mõõta?


Paned testri sooja mootoriga vastu anduri klemme.
Ma ei tea, mis andur sel mootoril täpselt on (erinevaid pandi), aga minu 049919501E on sellise graafikuga:

https://www.upload.ee/thumb/5959926/kella_anduri_049919501E_graafik.jpg

Ehk siis praeguste ilmadega külmalt peab takistus olema 2000 - 3000 oomi ja kuumalt 150 - 200 oomi.
Sul, tõenäoliselt langeb see praegu kuumalt kuhugi 120 oomi kanti, et ta nii palju näitab.

Üldiselt, ära paba. Kui keema ei lähe ja välja ei purska (praegu on ju kuum aeg ka), siis on kõik ok.
Ja nagu graafikult näha, siis ka tehaseandurid juba ei näidanud ülitäpselt seda asja.
See rohkem selline informatiivne värk.
Nagu salongi tahhomeetergi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 11.07.16 17:03 Tsiteeri


Kõrvaga on kuulda ventilaatori töötamist minu arust alles siis kui rohkem pöördeid anda ja ise avatud kapoti juures seista, tühikäigul ja ka kaugemal olles ei saa midagi aru.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 11.07.16 17:47 Tsiteeri


Viskot testida on lihtne: korraliku nahast töökindaga proovid ventikat kuuma mootori töötamise ajal peatada.
Kui lööb kindast hoolimata näpud otsast, siis järelikult on end taha haakinud ja kõik on ok. :P

Kui jääb seisma, siis pole mootor veel piisavalt kuum või ei haagigi end enam kunagi taha, ehk on pekkis.
Lihtne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
käsipidur
huviline



Registreerunud 05.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.17 19:17 Tsiteeri


Kas see on ikka normaalne nähtus selle mootori puhul et pärast sooja mootori välja lülitamist ventilaator vuhiseb umbes 5-10min ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 17.08.17 20:14 Tsiteeri


Elektriline ventilaator tõesti järeljahutab mootoriruumi mõnda aega. Kui on väljas kuum ilm ja/või on mootor korralikult koormust saanud, siis ikka hakkab tööle, enamasti ei hakka mul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 18.08.17 05:54 Tsiteeri


Audi 100 c4-jal on el.vent ja ventika paneb tööle radika all olev andur. Jutt käib ju audi 100 2.3 mootorist?
Mis siduri sa seal ära vahetasid? Või ajad sa sassi mingi anduriga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
käsipidur
huviline



Registreerunud 05.11.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.08.17 08:10 Tsiteeri


100 c4 2.3 on kaks propellerit.Üks on visco siduri pealt ja teine elektri.vähemalt mul on nii


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]