rauno922
huviline
Registreerunud 03.04.13
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.16 18:41
|
|
|
Audi a3 kliima,armatuur vilguvad, ei tööta.
Kas on keegi, kes jagab Can-Busist/kliimast Audi (a3 2006 1.9tdi) elektrist midagi? Nimelt jamab igatpidi.
1. Armatuur vilgub, seierid lähevad nulli, tuled kustu. Kui see juhtub, siis ei tööta ka suunatuled. Samal ajal tavaliselt hakkab vahest vilkuma ka
kliimapaneel. Kaitsmed/releed kontrollitud. ainult relee nr 449 on metsikult kuum, asendades teisega läheb ikka kuumaks.
2. Sööb akut. Ööpäev auto seisab ja aku tühi. Laadimine ok. Algul arvasime, et aku vana (2a) kuid asendades teise akuga sama pull.
3. Kliimal põleb econ tuli, (veakoodi järgi ülerõhk), õhku ei puhu üldse kuigi välisõhku võiks tuimalt sisse uhada.. Soojendusmootor ok, kliimal
lekkeid pole ja rõhk ok. Kliimapump korras, rõhuandur vahetatud. Reaalajas oli näha, kuidas rõhk ok ja siis viskab vahel lampi vimkasid sisse
sekundiks.
4. Hulgaliselt on can-bus veakoode. Niipalju kui viitsimist, siis oleme juhtmeid vaadanud. Auto aju pistikud kõik ok.
Kellegil ideesid milles asi? Mida veel kontrollida?
Käisin oü jaadis, otsis 1,5h viga, ütles et see vajab rohkem süvenemist ja läheb päev-pool. Vaadates veaotsimise tunnihinda, siis tunnistan, et
rahakott puuga seljas pole ja teeks lihtsamad kontrolltööd ise ära..
Veakoodide hulgas nt
P1635 - CAN, engine/AC communication; missing or faulty signal
- Permanent
P1637 - CAN; fault message from central electronics control unit
- Intermittent
01336 - CAN bus, comfort
- No communication
- Permanent
00457 - Control module network
- No communication
- Permanent
00819 - A/C pressure sensor
- Above upper regulation limit threshold
- Permanent
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.16 19:31
|
|
|
Miskit asja pole CAN'i otsas, a'la raadio, handsfree, alarm jne?
Kas sellel comfort'i aju jalge all? Kui seal, kas see kuiv, pistik pole roheline või muud ühendused?
Üles otsida, mis selle aku tühjaks sööb, ehk see seotud sellega.
Kas auto "magama" läheb? Ehk miskine asi CAN'i otsas jätab auto üles ja aku süüakse tühjaks.
On miskit, peale mida see jama algas?
|
|
|
rauno922
huviline
Registreerunud 03.04.13
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.16 19:47
|
|
|
Juhiistme all oli comfort aju, see täiesti kuiv, juhtmed piida seest sinnani ok ja pistikud samuti väga heas seisus...
Alarmi vist isegi pole, signa kujul küll mitte. Ainus korralikult töötav asi on makk rns-e, see käib edasi olenemata armatuuritööst. Kui jätta süüde
väljas käima, siis läheb ise iga 30min tagant kinni.
Pole märganud küll, et midagi tööle jääks, samas saan mõõta ainult volte, mitte ampreid. Kui sõita iga päev, siis pole probleemi kuid nii kui
ööpäevaks seisma jääb on kutu.
Jamad tulid u poolteist-kaks kuud tagasi lampi, kui hakkasid kuumad ilmad. Kõigepealt lõi kliima econ reziimi ja pärast seda ka armatuuri ja
kliimapaneeli vilkumised. Juhiukse juures oli katkine mass, kuid see parandatud ja teised juhtmed sealt ok.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.16 05:48
|
|
|
Hea oleks kui leiaks kõigepealt tarbija üles ja arvatavasti sellest tarbijast kogu see lugu alguse on saanudki.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 28.06.16 07:05
|
|
|
Juhiistme all võib sellel autol olla bluetooth/telefoni plokk.
Sellist matialust comfort aju nagu B6/B7/C5'l seal pole.
Comfort aju asub pagasiruumis paremal.
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 28.06.16 07:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rauno922
Käisin oü jaadis, otsis 1,5h viga, ütles et see vajab rohkem süvenemist ja läheb päev-pool. Vaadates veaotsimise tunnihinda, siis tunnistan, et
rahakott puuga seljas pole ja teeks lihtsamad kontrolltööd ise ära..
|
Kuna viga (või ka mitmed vead) ei ole esmapilgul lihtne, siis pigem lepi mõnes tehasetoega töökojas diagnostika aeg kokku. (aasta auto, reval,
minupärast kasvõi möllerauto tallinn (kus diagnostikas on ka suht teravad noad sahtlis), kui audimehed ise hakkama ei saa...).
Sest kui tehasetoe, kogemuste, info ja kaasaegsete diagnostikaseadmetega varustatud töökoda otsib 10a vanal autol mingit nende jaoks elementaarset
kliimaviga KÜMME TUNDI (s. o. terve päev), siis see oleks ajuvaba.
Ok, mingi A3 e-troni Siemensi peetis muunduri viga otsida pikemalt - see veel on mõistetav, sest vastav kogemus puudub...
Nemad suudavad mitte ainult tühipaljaid veakoode lugeda, vaid ka GFF-i teha. (guided fault finding ja need on sipsa erinevad asjad)
Pigem käib nendega suhtlemine nii, et lepitakse kokku mingi aeg (ntx. 2h) ja ja kui nad pärast selle aja möödumist ei suuda hinnapakkumist remondiks
teha (s.o. viga pole leitud), siis ei maksagi midagi, sest teenust sa pole ju saanud.
Ja viid auto minema.
Kui 2h peale mingi pakkumine tuleb: a`la mingi X plokk vahetada 2000€, saad auto samuti minema viia (siis maksad diagnostika muidugi kinni, sest
inimene on tulemuslikku tööd teinud) ja uurid nendelt, kas ja mis raha eest nad on nõus paigaldama kasutatud plokki. (mille ostad burksiraha eest
romulast). Sellisel juhul on tähtsaim, kas auto võtab teise, kasutatud asja omaks.
(Land Rover Discovery III mootoriaju; uuemate Polode el. roolivõimu aju jne ntx ei saa kasutatuna ilma häkkimata kasutada, aga seda nad ei tee...)
Sel teemal foorumis jahumine ning huupi juppide vahetamine + odavas töökojas veaotsing võib siinsel juhul päeva lõpuks palju kallimaks osutuda.
Mingi 45€ oled ju juba nagunii tühja kulutanud, sest väiksem kontor ei suuda mittetulemuslikku töömehe tööd omale korstnasse kirjutada.
Minu 5 senti arvamus.
P.S. Autoriseeritud töökojaga suheldes on ka valediagnoosi juhtumid lihtsamad lahendada - kui nad on vahetanud SINU KULUL mingi vale jupi ja asi ikka
tööle ei hakka, siis vahetavad selle sinu terve osa oma kuludega sama siva uuesti tagasi ja panevad enda oma omale lattu. Või saadavad saksa tagasi.
Kanakaka vahel happens.
|
|
|
|
rauno922
huviline
Registreerunud 03.04.13
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.16 13:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Juhiistme all võib sellel autol olla bluetooth/telefoni plokk.
Sellist matialust comfort aju nagu B6/B7/C5'l seal pole.
Comfort aju asub pagasiruumis paremal. |
Jep, eksisin. Juhiistme all oli tõesti bluetooth märkidega vidin. Comfort aju pole veel leidnud.
Tegelen hetkel uste seest juhtmete üle vaatamisega, juhiuksel parandasin massi, kuid sellest ei muutund midagi.
Kõrvalistuja pool on mingi peenika lilla juhe oksüdeerunud..
Teen sellised lihtsamad asjad ära, siis pöördun kuhugi targemasse kohta.
Edit: Homme läheb naine autoga Aasta Autosse, aega pandi kirja 4h ja maksumuse kohta öeldi al 140€. Eks näis mis seal selgub. vahepeal teinud veel
trikke, mida enne näinud pole.. https://www.youtube.com/watch?v=_NquT8PCwes
Edit2: Aasta Autos käidud. Arve peal siis diagnoos selline: "Esmalt vajab vahetamist kliimapaneel. See võib põhjustada ka teised vead." Kokku läks
2h, maksin 72€, saime 25% soodust. Tehti ka hinnapakkumine paneelile 845€, varuosapäringu kaudu sain juba kasutatule pakkumisi 135 ja 220, kätte saaks
alates 19.07. Peale seda vaja käia uuesti Aasta Autos ja lukust lahti võtta, see pidi minema 25€.
|
|
|
|