Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a6 c4 2.6 v6 mure (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 1774)
Renee95
huviline



Registreerunud 27.05.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.16 17:59 Tsiteeri
Audi a6 c4 2.6 v6 mure



Tere, mure järgmine. Autoks 1995a sedaan kerega audi a6 2.6 110kw. Auto ei läinud enam peale tankimist käima, ennem seda tundus kõik korras olevat. Käivitusega polnud varem probleeme. Igatahes käivitasin siis autot mitu korda kuni ta lõpuks käima läks aga suri sekundi pärast jälle välja, ja nii mitu korda järjest. Vedasin siis auto köie otsas koju ja andsin teiselt autolt voolu ning lõpuks sain ta käima nii et välja ei surnud. Järgmine hommik siis läksin proovima, ning külmast peast läks suht lihtsalt käima. Ühesõnaga külmalt jääb vahest esimese korraga käima kuid teinekord jääb paar korda ainult sekundiks käima. Soojalt ei lähe üldse käima. Tuttavad küll soovitavad siin hakata andureid vahetama ja küttesüsteemi üle vaadata jne jne, kuid uurin siit äkki kellegil on konkreetselt sama jama olnud ning oskab aidata. Küttesüsteemi vaatasin üle, see oli tiptop. Aga autol on KKK tihend vana ja väsind, ning sealt lekkib toda õli ikka natuke, vb see lekkind õli tekitab kuskil mingeid probleeme? Samas see õlileke oli juba talvel. Aidake autokauget inimest :D Suured tänud ette ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 27.05.16 18:17 Tsiteeri


Kui korraks käivitub ja sureb mõne sekundi pärast välja, hakkab lepingut lõpetema tehase immo.

Muidugi võib vabalt ka mingi mu viga olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renee95
huviline



Registreerunud 27.05.16
Kasutaja on eemal


postitati 27.05.16 18:19 Tsiteeri


Kas seda võimalik koduste vahenditega ise eemaldada? Kui palju maksaks see töökojas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 27.05.16 18:52 Tsiteeri


Esmalt vaja ikka konkreetselt asi tuvastada.
Koduste vahenditega immot ei remondi.
Siin foorumis palju juttu immost ja ka kasutajatest siin kes neid parandavad.
Sisesta otsingusse tehase immo ja tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
operax
huviline



Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b7 3.0tdi

postitati 27.05.16 18:55 Tsiteeri


Immot saab minuteada eemaldada kahte pidi, lihtsam versioon on emulaator vahele panna(kuskil 80€), teine versioon on ajus olev kivi ümber kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 27.05.16 19:01 Tsiteeri


Mina lasin emulaatori vahele panna.
On lihtsam ja saab kiiremini. 45€ ringis maksab see asjake.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 28.05.16 02:07 Tsiteeri


Kontrollida võiks andurit mis on vasakul pool mootori ja salongi vahel jahutussüsteemi toru küljes. Võta pistik lahti ja kui käivitub ja jääb ilusti käima, on selle anduri viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leonid
huviline



Registreerunud 02.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.16 08:02 Tsiteeri


Mul oli sarnane probleem sama mootoriga 2.6 110kW. Ei läinud kuumana käima. Vaata minu teemat http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=156230

Lahenduseks ostsin kasutatud Hall anduri ja paigutasin ise külge. Peale seda käivitub iga kord juba ca pool aastat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 28.05.16 08:28 Tsiteeri


Kui oleks halli anduri viga, siis ei käivituks ka sekundiks, sest rikkis anduri puhul säde puudub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Leonid
huviline



Registreerunud 02.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.16 08:47 Tsiteeri


mul paar korda käivitamise ajal midagi isegi läks põlema mootoris (säde), aga käima ei läinud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 28.05.16 09:56 Tsiteeri


Temp.andur tegi samamoodi, et sooja ilmaga ei tahtnud käivituda. Uputas üle ja hakkas vaevaliselt silindreid järgi võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renee95
huviline



Registreerunud 27.05.16
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.16 17:12 Tsiteeri


Temp anduri võtsin lahti aga ei läinud ka siis soojast peast käima. Ja tühikäigul sureb välja eriti tankides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 28.05.16 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Renee95
Temp anduri võtsin lahti aga ei läinud ka siis soojast peast käima. Ja tühikäigul sureb välja eriti tankides.


Veakoodide otsingu vöi lugemisega vöiks alustada, kui juhtplokid võimaldavad meenutamist.
Huupi asjade vahetamise ja pistikute eemaldamistega teed endale lihtsalt lisatööd.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Margus1983
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.10.16 13:13 Tsiteeri


Minul oli sama mure ja tuli lõpuks välja, et nukkvõlli andur oli õhtal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 06.10.16 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Margus1983
Minul oli sama mure ja tuli lõpuks välja, et nukkvõlli andur oli õhtal.


Kui nukkvõlli andur jukerdab, siis kas mootor käivitub kuidas jumal juhatab või ei käivitu üldse, sellist asja küll pole, et käivitub ja sureb välja, siis viga kuskil mujal. Nukkvõlli andurilt loetakse signaali maha ainult käivitamis hetkel, kui mootor juba töötab, siis võid kasvõi pistiku lahti võtta see andur enam ei mõjuta midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 07.10.16 05:22 Tsiteeri


Midagi sarnast toimus kunagi 2,8 mootoriga. Peale immo pistiku kokkujootmist (armatuuri all) pole enam esinenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]