Renee95
huviline
Registreerunud 27.05.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.16 17:59
|
|
|
Audi a6 c4 2.6 v6 mure
Tere, mure järgmine. Autoks 1995a sedaan kerega audi a6 2.6 110kw. Auto ei läinud enam peale tankimist käima, ennem seda tundus kõik korras olevat.
Käivitusega polnud varem probleeme. Igatahes käivitasin siis autot mitu korda kuni ta lõpuks käima läks aga suri sekundi pärast jälle välja, ja nii
mitu korda järjest. Vedasin siis auto köie otsas koju ja andsin teiselt autolt voolu ning lõpuks sain ta käima nii et välja ei surnud. Järgmine hommik
siis läksin proovima, ning külmast peast läks suht lihtsalt käima. Ühesõnaga külmalt jääb vahest esimese korraga käima kuid teinekord jääb paar korda
ainult sekundiks käima. Soojalt ei lähe üldse käima. Tuttavad küll soovitavad siin hakata andureid vahetama ja küttesüsteemi üle vaadata jne jne, kuid
uurin siit äkki kellegil on konkreetselt sama jama olnud ning oskab aidata. Küttesüsteemi vaatasin üle, see oli tiptop. Aga autol on KKK tihend vana
ja väsind, ning sealt lekkib toda õli ikka natuke, vb see lekkind õli tekitab kuskil mingeid probleeme? Samas see õlileke oli juba talvel. Aidake
autokauget inimest Suured tänud ette ära.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 27.05.16 18:17
|
|
|
Kui korraks käivitub ja sureb mõne sekundi pärast välja, hakkab lepingut lõpetema tehase immo.
Muidugi võib vabalt ka mingi mu viga olla.
|
|
|
Renee95
huviline
Registreerunud 27.05.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.16 18:19
|
|
|
Kas seda võimalik koduste vahenditega ise eemaldada? Kui palju maksaks see töökojas?
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 27.05.16 18:52
|
|
|
Esmalt vaja ikka konkreetselt asi tuvastada.
Koduste vahenditega immot ei remondi.
Siin foorumis palju juttu immost ja ka kasutajatest siin kes neid parandavad.
Sisesta otsingusse tehase immo ja tuleb.
|
|
|
operax
huviline
Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: a4 b7 3.0tdi
|
postitati 27.05.16 18:55
|
|
|
Immot saab minuteada eemaldada kahte pidi, lihtsam versioon on emulaator vahele panna(kuskil 80€), teine versioon on ajus olev kivi ümber kirjutada.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 27.05.16 19:01
|
|
|
Mina lasin emulaatori vahele panna.
On lihtsam ja saab kiiremini. 45€ ringis maksab see asjake.
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 28.05.16 02:07
|
|
|
Kontrollida võiks andurit mis on vasakul pool mootori ja salongi vahel jahutussüsteemi toru küljes. Võta pistik lahti ja kui käivitub ja jääb ilusti
käima, on selle anduri viga.
|
|
|
Leonid
huviline
Registreerunud 02.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.16 08:02
|
|
|
Mul oli sarnane probleem sama mootoriga 2.6 110kW. Ei läinud kuumana käima. Vaata minu teemat http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=156230
Lahenduseks ostsin kasutatud Hall anduri ja paigutasin ise külge. Peale seda käivitub iga kord juba ca pool aastat.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 28.05.16 08:28
|
|
|
Kui oleks halli anduri viga, siis ei käivituks ka sekundiks, sest rikkis anduri puhul säde puudub.
|
|
|
Leonid
huviline
Registreerunud 02.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.16 08:47
|
|
|
mul paar korda käivitamise ajal midagi isegi läks põlema mootoris (säde), aga käima ei läinud
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 28.05.16 09:56
|
|
|
Temp.andur tegi samamoodi, et sooja ilmaga ei tahtnud käivituda. Uputas üle ja hakkas vaevaliselt silindreid järgi võtma.
|
|
|
Renee95
huviline
Registreerunud 27.05.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.16 17:12
|
|
|
Temp anduri võtsin lahti aga ei läinud ka siis soojast peast käima. Ja tühikäigul sureb välja eriti tankides.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.05.16 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renee95
Temp anduri võtsin lahti aga ei läinud ka siis soojast peast käima. Ja tühikäigul sureb välja eriti tankides. |
Veakoodide otsingu vöi lugemisega vöiks alustada, kui juhtplokid võimaldavad meenutamist.
Huupi asjade vahetamise ja pistikute eemaldamistega teed endale lihtsalt lisatööd.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Margus1983
huviline
Registreerunud 07.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.16 13:13
|
|
|
Minul oli sama mure ja tuli lõpuks välja, et nukkvõlli andur oli õhtal.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 06.10.16 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Margus1983
Minul oli sama mure ja tuli lõpuks välja, et nukkvõlli andur oli õhtal. |
Kui nukkvõlli andur jukerdab, siis kas mootor käivitub kuidas jumal juhatab või ei käivitu üldse, sellist asja küll pole, et käivitub ja sureb välja,
siis viga kuskil mujal. Nukkvõlli andurilt loetakse signaali maha ainult käivitamis hetkel, kui mootor juba töötab, siis võid kasvõi pistiku lahti
võtta see andur enam ei mõjuta midagi.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 07.10.16 05:22
|
|
|
Midagi sarnast toimus kunagi 2,8 mootoriga. Peale immo pistiku kokkujootmist (armatuuri all) pole enam esinenud.
|
|
|