Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Elektrilised istmed mehaaniliste asemele (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3021)
raizxc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.16 20:07 Tsiteeri
Elektrilised istmed mehaaniliste asemele



Hei!

Uurin tausta, et kui keeruline on teostada pealkirjas nimetatud toimingut. Autoks on A4 Avant B6. Hetkel isegi ei ole veel reaalselt sõidukit olemas, kuid otsingud käivad. Samas täiselektrilised S4 Recaro istmed on juba ostetud. Kuna elektrilise sisuga B6 suhtkoht võimatu leida, siis võib-olla ei jää muud üle kui ise elektri poole pealt kaasa aidata. On ehk keegi taolise tee juba läbi käinud ja oskab konkreetseid vihjeid, näpunäiteid anda mis mind ees ootab? On Audi poolt juba mingi valmidus istme alla veetud?

Tänud!
Rain


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 26.04.16 06:26 Tsiteeri


Elektrivalmidus on osaliselt ainult siis, kui ennem oli elektriline nimmetugi. Kuid väike ümbertegemine on ka siis vajalik.
Kui mälusid ja istmesoojendusi ei taha/pole, siis on ühendamine suhteliselt lihtne.

Airbagi pistikud võivad samuti kohati erineda.

Need istmed on tavaliselt ka selline kaasavara, mida juba varasemalt seitse korda ringi tõstetud :D


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raizxc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.16 07:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Elektrivalmidus on osaliselt ainult siis, kui ennem oli elektriline nimmetugi. Kuid väike ümbertegemine on ka siis vajalik.
Kui mälusid ja istmesoojendusi ei taha/pole, siis on ühendamine suhteliselt lihtne.

Airbagi pistikud võivad samuti kohati erineda.

Need istmed on tavaliselt ka selline kaasavara, mida juba varasemalt seitse korda ringi tõstetud :D



Tänud! Istmesoojendused peaksid neil Recarodel olemas olema ja sooviks nende funkstsiooni ka säilitada (õnneks on päris paljudel B6 istmesoojendus esiistmetel, nii et sellega ehk probleemi ilmselt poleks). Konkreetsed istmed on pärit otse S4 salongist, seega mingit omaloomingut tehtud ei ole. Ehk siis elektriline nimmetugi juba päästaks pisut vaeva? Mis oleks see väike ümbertegemine? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 26.04.16 07:54 Tsiteeri


Erinevus tekib voolutarbimise erinevustest. Nimmetugi on pisike pumbake.

Kui sa aga kaks täiselektrilist istet samas setup'is näiteks korraga piirajasse lased, siis kuskil sulab midagi ära.

Kui auto ja istmed reaalselt olemas, siis saab täpsustada juba.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri0112
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal

Auto: A5 S-line 3.0tdi

postitati 26.04.16 08:12 Tsiteeri


Ma ei tea kui tõsi see on ( pole elektriga sinapeal ) ja mälu järgi justkui kusagilt välismaa foorumist lugenud:
Kui eelnevalt oli vaid elektriline nimmetugi, siis täiselekter istmete jaoks panna suurem kaitse ja nuppe vaid üks haaval puutuda.
Pole aimugi kas selles on loogikat, aga midagi sellist justkui meeles kusagilt on. :D


Lauri in Audi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 26.04.16 12:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Erinevus tekib voolutarbimise erinevustest. Nimmetugi on pisike pumbake.


Ma ei tea, kuidas Recarodel, aga nendel sportlikumatel riidest istmetel ei ole küll nimmetoe reguleerimiseks mingit pumpa, vaid hoopis mingid mootorid tõmbavad trosse ja trossid tõmbavad omakorda mingi plastikust sõrestiku kaardu, mis siis hakkabki seda istet punnitama väljapoole. Vähemalt nii on minu B6-l.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raizxc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.11.05
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.16 09:28 Tsiteeri


Istmete vahetus tehtud. Ostsin auto, millel olid el. nimmetugedega istmed juba sees ja seetõttu oli ka vahetus kerge. Vaja oli vahetada vaid istmete 10A kaitse 30A vastu. Keerulisem oli vaid tagaistmega, kuna uued istmed olid pärit sedaanist ja mul universaal. Kuid pisut lõikamist ja pusimist ning ruloo klambrid istusid seljatoesse nagu originaalis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]