joost
huviline
Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.16 06:12
|
|
|
Magneti Marelli VDO vastu vahetus
Kuna kellaplokk oli omadega läbi, siis ostsin uue, välimuselt täpselt identse kelladeploki.
Algne plokk oli Magneti Marelli ja uus plokk on VDO. Probleem selles, et pinout'is tundub olevat midagi teistmoodi, sest VDO plokk ei näita keskmist
punast kompuutrit enam (pool-kompu).
Proovisin toas laua peal järele ja ekraan iseenesest töötab ilusti, näitab kõiki pilte ja piiksub.
Autos on sedasi, et kui ainult sinine pistik ühendada, siis ekraan töötab (kuigi näitab ainult hüüumärki). Aga kui roheline pistik ka taha lükata,
siis läheb kõik mustaks.
Muud näidikud töötavad korrektselt ja alguses näitab isegi kollast "OK". Äkki on kellelgi sarnane asi teemaks tulnud ja teab öelda, mida pinout'is
ümber tõsta? Suvi tulekul, tahaks ikka teada palju õues sooja ka on...
Auto: A4 B5 2001
Uus kellaplokk pärineb 2000 aasta masinalt (kuigi ploki peal on punkteeritud kalendriruudustikus 97-99).
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 18.04.16 06:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: joost
..., välimuselt täpselt identse kelladeploki.
|
Kindel, et tegemist ikka A4, mitte A6 plokiga?!?
Kas mõlemad plokid on kahe, s.t. sinise ja rohelise pistikuga?
|
|
|
|
joost
huviline
Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.16 07:18
|
|
|
Kinldasti A4. Isegi täpselt sama mootor, 1.8T.
Mõlemad on tagant sinise ja rohelise pistikuga.
Leidsin sellise pinout skeemi: http://www.buckeyestangs.com/drew/tech/audi/b5_instrument_cluster_pinout/
Kui oletada, et plokk, mille vastu ma vahetasin, on see keskmine (98-99), siis tunduks, et kõik klemmid peaksid kardinaalselt erinevad olema. Ometigi
tahho, spido, kütus ja jahutusvedeliku temp. ju näitavad õiget näitu.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 18.04.16 07:23
|
|
|
Nn. keskmisel plokil on osutitega kell.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.16 10:24
|
|
|
Kust see asendatud näidik tuli? Kodeeringu käisid üle?
|
|
|
|
joost
huviline
Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.04.16 17:26
|
|
|
Mida kodeeringu all silmas pead? Tavapärane "Coding" on üle käidud jah. See kodeerimine muudab ainult pisiasju, nagu riik, turvavöö hoiatuslamp ja
veel ühtteist.
Kood: | ---
Matching the New Cluster to the Engine ECU---
[Adaptation - 10]
Enter 00 in Channel Number
[Read]
[Save]
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06] |
Ka see on tehtud.
Uurisin veateateid ja tundub, et spidoplokk ei suhtle ECU'ga. Ja kui VCDSis spidoploki alt välitemperatuuri lugeda, siis kõigub see -45 ja +60 kraadi
vahel hüpeldes.
Kliimaploki pealt on ka põhimõtteliselt võimalik välistemperatuuri lugeda ja see näitab seda korrektselt.
Ametlikult polekski olnud võimalik kõnelauseid plokke omavahel vahetada, sest uuem oli immo3 ja nüüd see asendusplokk on immo2, aga kodeerisin mootori
aju EEPROMist immo üldse välja, seega tegu on sellise vägisi peale pandud spidoplokiga, aga ometigi enamik funktsioone ju toimib, saaks temperatuuri
ka näitama.
|
|
|
|