toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 16.03.16 12:50
|
|
|
C5 2.5tdi 120kw BDG süttis õlitaseme märk armatuuris
Tere!
Armatuuris hakkas täna õlitaseme märk põlema kui kohapeal gaasi andsin. Õli vahetatud 5000 km tagasi ja vardal õli normis. Kui mootor töötab
tühikäigul on kõik ok ja kui pöörded tõusevad kuskil 1500rpm kanti siis armatuuris süttib õlitaseme märguanne. Peale taas käivitamist kõik jälle ok
kuni pöörded tõusevad nõks üle 1500rpm ja süttib uuesti õlitaseme märguanne armatuuris.
Kas on kogemusi mis antud mootorile ei meeldi et sellist trikki teeb. Kas on tegu mõne surnud anduriga? Kes on samas situatsioonis olnud?
Diagnostikaga tegeleks hiljem, hetkel läheneks probleemile teoreetiliselt.
Toomas.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 16.03.16 14:12
|
|
|
Lisan juurde et CHECK ütleb OK.
Toomas.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.03.16 16:32
|
|
|
See on vast hoopis õlirõhu tuli?
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 16.03.16 18:22
|
|
|
Kui õlitaseme märk armatuuris põlema läks siis armatuuris check tegemise nuppu vajutada tuleb kompuutrisse ette kiri mis ütleb et lülita mootor välja
ja kontrolli õli taset. Õli tase on normis.
Toomas.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.03.16 18:27
|
|
|
Punane "õlikannu" kujutis on reeglina õlirõhu tuli, sama kujutis kollasena on õlitaseme tuli.
Tavaliselt 1500p/min juures kontrollib auto õlirõhku töösooja mootoriga, seega kahtlane on see asi natuke, tasuks manomeeter külge panna.
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 17.03.16 06:45
|
|
|
Kas oleks saata pilti varuosade programmist kus õlirõhu andur asub. Mõõdaksin takistused üle.
Toomas.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 17.03.16 06:51
|
|
|
Turbole minevas torus on andurid.
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 17.03.16 10:46
|
|
|
Kas keegi 120kw bdg mootori kliimaplokis varjatud menüü koode teab? Kui ahelas kuskil viga sees siis peaks saama seda tuvastada.
Toomas.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 17.03.16 12:32
|
|
|
Tänud! Oli huvitavat lugemist. Kuna õlivahetus suht äsja tehtud siis kohe ei hakkaks seda koos anduri vahetusega ette võtma. Korralik Castrol sees
Kas vea teadet saab ka välja lulitada, et armatuuris vilkumist ja piiksumist ei oleks?
Teiseks, kas foorumis on pakkuda kasutatud G266 andurit c5 2,5tdi 2003a?
Toomas.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.03.16 15:21
|
|
|
Kas oli siis ikkagi kollane see märgutuli?
Kas see õlitaseme "kollane" häire tuleb siis mingitel kindlatel pööretel, näiteks BMW-l jääb see kohe põlema peale käivitamist ja mingi aja pärast
kustub ära.
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 17.03.16 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kas oli siis ikkagi kollane see märgutuli?
Kas see õlitaseme "kollane" häire tuleb siis mingitel kindlatel pööretel, näiteks BMW-l jääb see kohe põlema peale käivitamist ja mingi aja pärast
kustub ära. |
Hoiatus tuli on punane.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.03.16 18:34
|
|
|
No kui auto näitab punast tuld, siis on see ikkagi õlirõhu tuli ja see tasemeandur ei ole sellega seotud. Või olen ma valesti aru saanud millestki?
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 17.03.16 20:35
|
|
|
teet pole valesti aru saanud...tegu õlirõhu hoiatus tulega. Soovitan manuaalse rõhumõõtja külge ühendada ja rõhud ära mõõta...kindlasti ka kuuma
motoga.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 18.03.16 03:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toomasd
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kas oli siis ikkagi kollane see märgutuli?
Kas see õlitaseme "kollane" häire tuleb siis mingitel kindlatel pööretel, näiteks BMW-l jääb see kohe põlema peale käivitamist ja mingi aja pärast
kustub ära. |
Hoiatus tuli on punane. |
Terve lehekülg jama, enne kui suutsid selle välja öelda. G266 jäta rahule ja tegele õlirõhuprobleemidega.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 18.03.16 07:06
|
|
|
Õlirõhu mõõtmise võtan ette.
Toomas.
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 18.03.16 09:57
|
|
|
Vaata et se rõhuanduri juhe on korras, mul on kaks autot vastu tulnud kus on juhe ärä murdunud.
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.16 10:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toomasd
Õlirõhu mõõtmise võtan ette.
Toomas. |
Muuseas niikaua ei ole eriti hea mõte selle autoga sõita.
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 21.03.16 12:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
Vaata et se rõhuanduri juhe on korras, mul on kaks autot vastu tulnud kus on juhe ärä murdunud. [/quot
Kas mõtlesid seda G266 anduri juhet või mis juhet täpsemalt?
Toomas. |
„Kui kvantmehaanika ei pane sul pead ringi käima, ei ole sa millestki aru saanud" Niels Bohr.
|
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 21.03.16 14:07
|
|
|
Mina neid G-punke ei tea peast väljä käiä. Juhul kui see on õlirõhule, eks ta siis on. Minu arvates see on lihtsam vaatada kapoti alla seda.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.03.16 15:53
|
|
|
Nagu juba eelpool mainitud, pole G266-l õlirõhuga mitte mingit pistmist. Kas tõesti peab kõike ise tegema ja leiutama kui ei tea sellest midagi?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|