ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.14 18:32
|
|
|
Oil level sensor
Probleem selline, et armaturis põleb "Oil level sensor" tuli.
VCDS arvab niimoodi:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Andurist tulevad juhtmed:
kollane/must: +12V
pruun/sinine: signaal (väljub ca. 8V)
pruun: mass
Juhipoolse tule juures on vahepistik, kuhu jooksevad need juhtmed sisse. Sinnani tundub OK. Lammutasin ka kojameeste all oleva karbini lahti kõik.
Sinna aga enam ei tule see pruun/sinine juhe. Tundub, et kuskil muudab juhe värve. Foorumites sorkides väidetakse, et see signaal läheb ECU-sse ja
sealt alles kelladesse.
Äkki kellelgi on mingi loogilist skeemi pakkuda. Või oskab infot anda, kust edasi viga otsida.
Autoks A3 1,6 bensiin 1999aasta.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 12.02.14 18:47
|
|
|
Kas lihtsam poleks kohe uus andur panna, ilma masinat laiali lammutamata?
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 12.02.14 19:15
|
|
|
Pruun sinise triibuga juhe jookseb läbi ühe pistiku ikkagi otse kelladesse.
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 12.02.14 19:31
|
|
|
Ära kõige odavamat andurit osta, muidu saad uuesti vahetada varsti.
|
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.14 20:58
|
|
|
Teab keegi, mis signaali see andur väljastab?
Välismaistes foorumites jäi silma, et lihtsalt sillaga lasti +12V signaali otsa peale ja olla tuli armaturis ära kustunud. Minul sellest abi ei olnud.
Ei tahaks ehku peale uut andurit ka osta. Äkki kellaplokk probleemne.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.14 21:52
|
|
|
Kui mootori ruumi sulgemise lüliti on kontrollitud(?) (A3-el vist polegi seda), kõik juhtmestik ok, õli tase on ok ning vea kustutamine viga ei
vaigista siis andur on vigane. Need mõõdetud pinged viitavad sellele, et anduri juhtmestik on ok. Auto lahti lammutamine ei ole põhjendatud. Muidugi,
kui hasarti ja aega jätkub siis õppimise huvides võimalik, et valgustav aga selle korda tegemist see väga suure tõenäosusega ei aita ega kiirenda.
Selle anduri väljundi signaali mõõtmine ja valideerimine ei ole number kodutestril ning selle signaali väärtuste teada saamine läheb ilmselt ka rohkem
maksma kui originaal uus andur.
Igasuguse sildamisega tekitad omale suure tõenäosusega lihtsalt täiendavat aja ja raha kulu, sest nii on võimalik ka kaitsmetest mööda minna ja
näiteks näidikud peeneks lasta.
|
|
|
|
ergoh
huviline
Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.02.14 09:04
|
|
|
Kapoti lukustil küll lüliti olemas ja see ribadeks.
Lugesin, et enne ei kustutagi armaturis õlitaseme tuld ära, kui on kapott avatud ja suletud.
Kui lüliti läbi, siis jääbki häire kelladesse sisse.
Proovin täna ära vahetada.
Kui abi ei ole, siis tuleb uus andur tellida.
|
|
|