Deprecated: Implicit conversion from float 506067.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Oil level sensor
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Oil level sensor (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1837)
ergoh
huviline



Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.14 18:32 Tsiteeri
Oil level sensor



Probleem selline, et armaturis põleb "Oil level sensor" tuli.
VCDS arvab niimoodi:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Andurist tulevad juhtmed:
kollane/must: +12V
pruun/sinine: signaal (väljub ca. 8V)
pruun: mass

Juhipoolse tule juures on vahepistik, kuhu jooksevad need juhtmed sisse. Sinnani tundub OK. Lammutasin ka kojameeste all oleva karbini lahti kõik. Sinna aga enam ei tule see pruun/sinine juhe. Tundub, et kuskil muudab juhe värve. Foorumites sorkides väidetakse, et see signaal läheb ECU-sse ja sealt alles kelladesse.

Äkki kellelgi on mingi loogilist skeemi pakkuda. Või oskab infot anda, kust edasi viga otsida.




Autoks A3 1,6 bensiin 1999aasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 12.02.14 18:47 Tsiteeri


Kas lihtsam poleks kohe uus andur panna, ilma masinat laiali lammutamata?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 12.02.14 19:15 Tsiteeri


Pruun sinise triibuga juhe jookseb läbi ühe pistiku ikkagi otse kelladesse.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 12.02.14 19:31 Tsiteeri


Ära kõige odavamat andurit osta, muidu saad uuesti vahetada varsti.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ergoh
huviline



Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.14 20:58 Tsiteeri


Teab keegi, mis signaali see andur väljastab?
Välismaistes foorumites jäi silma, et lihtsalt sillaga lasti +12V signaali otsa peale ja olla tuli armaturis ära kustunud. Minul sellest abi ei olnud. Ei tahaks ehku peale uut andurit ka osta. Äkki kellaplokk probleemne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.14 21:52 Tsiteeri


Kui mootori ruumi sulgemise lüliti on kontrollitud(?) (A3-el vist polegi seda), kõik juhtmestik ok, õli tase on ok ning vea kustutamine viga ei vaigista siis andur on vigane. Need mõõdetud pinged viitavad sellele, et anduri juhtmestik on ok. Auto lahti lammutamine ei ole põhjendatud. Muidugi, kui hasarti ja aega jätkub siis õppimise huvides võimalik, et valgustav aga selle korda tegemist see väga suure tõenäosusega ei aita ega kiirenda.
Selle anduri väljundi signaali mõõtmine ja valideerimine ei ole number kodutestril ning selle signaali väärtuste teada saamine läheb ilmselt ka rohkem maksma kui originaal uus andur.
Igasuguse sildamisega tekitad omale suure tõenäosusega lihtsalt täiendavat aja ja raha kulu, sest nii on võimalik ka kaitsmetest mööda minna ja näiteks näidikud peeneks lasta.


- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ergoh
huviline



Registreerunud 26.05.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.14 09:04 Tsiteeri


Kapoti lukustil küll lüliti olemas ja see ribadeks.
Lugesin, et enne ei kustutagi armaturis õlitaseme tuld ära, kui on kapott avatud ja suletud.
Kui lüliti läbi, siis jääbki häire kelladesse sisse.
Proovin täna ära vahetada.
Kui abi ei ole, siis tuleb uus andur tellida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]