Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aftermarket kapotilukud (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3233)
Alcazer
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.12.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B5 2.7T - 10.04 & 246 km/h @ 1/4 - 353 km/h @ 1 mile

postitati 22.02.16 13:42 Tsiteeri
Aftermarket kapotilukud



Paluks abi küsimusega:

Kas aftermarket süvistatavad kapotilukud on tänaval lubatud?

Kas ülevaatusel võib tulla nendega probleeme kui originaal lukusti on eemaldataud ?

Näiteks sellised:

http://image.dhgate.com/albu_326520741_00/1.0x0.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.16 04:35 Tsiteeri


Olen nõus, kui minu mõtet tobedaks peate, aga probleemi üks tahk on mootoriruumis asuv aku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Alcazer
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.12.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B5 2.7T - 10.04 & 246 km/h @ 1/4 - 353 km/h @ 1 mile

postitati 23.02.16 05:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: joffe
Olen nõus, kui minu mõtet tobedaks peate, aga probleemi üks tahk on mootoriruumis asuv aku.


Ütleme, et aku ei asu mootoriruumis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 23.02.16 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: joffe
Olen nõus, kui minu mõtet tobedaks peate, aga probleemi üks tahk on mootoriruumis asuv aku.


Selle probleemi lahendab sõitjateruumi paigaldatud massilüliti.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alcazer
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.12.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B5 2.7T - 10.04 & 246 km/h @ 1/4 - 353 km/h @ 1 mile

postitati 23.02.16 08:37 Tsiteeri


Aku on mul paigaldatud pagasnikusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.16 10:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Tsitaat:
Algselt postitas: joffe
Olen nõus, kui minu mõtet tobedaks peate, aga probleemi üks tahk on mootoriruumis asuv aku.


Selle probleemi lahendab sõitjateruumi paigaldatud massilüliti.


Mõtlen mustemat stsenaariumi- avarii korral päästjad ju ei tea, et salongis on masslüliti ja küsida pole ehk võimalik. Ma lihtsalt eeldan otsustajatelt sellist mõtteviisi (kui aku ON mootoriruumis).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 23.02.16 10:45 Tsiteeri


Aku asukoht pole teemaks, samuti kapoti avamine.
Prioriteet lukkude osas on, et oleks tagatud alla aetava jalamehe ohtutus ehk siis pildil näidatud lukud võiks sobida.
Nö tavalised uputamata, splindiga lukud kokkupõrke korral rebivad nõrgemal poolel pea lõhki ja või muud seesugust...


Vagrem Oü - audi-vw-seat-skoda diagnostika, elektritööd, remont ja hooldus 5072289
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alcazer
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.12.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B5 2.7T - 10.04 & 246 km/h @ 1/4 - 353 km/h @ 1 mile

postitati 23.02.16 10:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Aku asukoht pole teemaks, samuti kapoti avamine.
Prioriteet lukkude osas on, et oleks tagatud alla aetava jalamehe ohtutus ehk siis pildil näidatud lukud võiks sobida.
Nö tavalised uputamata, splindiga lukud kokkupõrke korral rebivad nõrgemal poolel pea lõhki ja või muud seesugust...



Täpselt nii mõtlen ma isegi. Kui kapotti vaja lahti saada siis tuletõrjujatel ei ole see mingi probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 23.02.16 10:56 Tsiteeri


Probleeme võib jah sellistega tekkida:

http://i1109.photobucket.com/albums/h428/pppj99/IMG_3670_zps6560a4a3.jpg

Aku kohapealt, Audidel on akusid nii kapoti all, tagumise istme all kui ka pagassis.
Usun, et kapotilukud on Sinu auto puhul kõige vähemolulised probleem ülevaatusel, aga loomulikult on viisakas võimalukult vähe "halli ala" tekitada autodega mis tänaval ka liiklevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alcazer
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.12.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B5 2.7T - 10.04 & 246 km/h @ 1/4 - 353 km/h @ 1 mile

postitati 23.02.16 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Probleeme võib jah sellistega tekkida:

http://i1109.photobucket.com/albums/h428/pppj99/IMG_3670_zps6560a4a3.jpg

Aku kohapealt, Audidel on akusid nii kapoti all, tagumise istme all kui ka pagassis.
Usun, et kapotilukud on Sinu auto puhul kõige vähemolulised probleem ülevaatusel, aga loomulikult on viisakas võimalukult vähe "halli ala" tekitada autodega mis tänaval ka liiklevad.


No täpselt ma üritangi kõikvõimaliku teha selleks, et oleks vähem jamasid.

Välised jubinad ja mölisev väljalase on need mis äratavad Politsei huvi. Kuna kapotilukud on suht silmatorkav teema siis üritan olla sellesosas korrektne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 23.02.16 11:50 Tsiteeri


Siin ka üks lahendus mis võiks sobida, või vähemalt annab idee kuidas seda veidi paremini peita

https://www.boltlock.com/product-specifications/jk-hood-lock/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vibro
huviline



Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.16 19:51 Tsiteeri


Kõige lihtsam oleks sul kuhugi ARKI minna ja mõne spetsalisti käest küsida või ülevaatuspunktist küsida.
Ja vastuse võid ka siia kirjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim1314
huviline



Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2006 171kw

postitati 23.02.16 23:37 Tsiteeri


Auto24s on eraldi foorum kus tehniliste küsimuste kohta vastab tehnoülevaatus... Võid ka seal selle küsimuse püstitada :)
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?fgid=198


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alcazer
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.12.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B5 2.7T - 10.04 & 246 km/h @ 1/4 - 353 km/h @ 1 mile

postitati 24.02.16 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siim1314
Auto24s on eraldi foorum kus tehniliste küsimuste kohta vastab tehnoülevaatus... Võid ka seal selle küsimuse püstitada :)
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?fgid=198


Ma saatsin arki e-maili. Ootan vastust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alcazer
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.12.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 B5 2.7T - 10.04 & 246 km/h @ 1/4 - 353 km/h @ 1 mile

postitati 26.02.16 06:37 Tsiteeri


Arkist tuli vastus ka lõpuks:


Selliste kapotilukkude kasutamisel peab arvestama, et kapott peab vastama valmistaja poolt ettenähtule (Majandus- ja kommunikatsiooniministri määruse nr 42 lisa 1 kood 607). Samuti peab jälgima, et selliste kapotilukkude kasutamisel ei tohi sõiduki kerele/välistele detailidele jääda teravaid esemeid. Muid otseselt keelavaid asjaolusid pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]