Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A8 D4 3.0tdi europe auto (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3494)
udumon
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.16 09:56 Tsiteeri
A8 D4 3.0tdi europe auto



Päris pikalt müügis olnud isend ehk keegi on vaatamas käinud ja oskab midagi tarka öelda:
http://www.auto24.ee/used/2002363

Europe auto kohta leiab muidugi huvitavaid teemaarendusi, kuid siiski peamiselt 3-5a tagusest ajast.
Kas kellegil on värskemaid kogemusi?
Masin ise samas tundub mulle ahvatlev.

Ette tänades.


A8 D3 4.2TDI 2006
A4 B6 1.9TDI 2003
V8 3.6 1991
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.01.16 15:35 Tsiteeri


Tegemist tõenäoliselt sõitva masinaga, müüjal pole kiiret kuhugi.
Ennegi selliseid variante Europe'i puhul täheldanud.
Veel nädal tagasi oli läbisõiduks 39k märgitud!
Revalis peaks kogu ajalugu ja info kättesaadav olema. Nii palju, kui seda üldse tekkinud!


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mara6
huviline



Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 200kw 2016

postitati 28.01.16 18:07 Tsiteeri


Eestis on ikka võimalik et ostetakse 100000 eur maksev auto ja sõidetakse 10 000km aastas.Revalist ei ole võimalik midagi kontrollida,l.s.kerimist seal ei tuvasta keegi.Kuulutses Vin ka puudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 28.01.16 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mara6
Eestis on ikka võimalik et ostetakse 100000 eur maksev auto ja sõidetakse 10 000km aastas.Revalist ei ole võimalik midagi kontrollida,l.s.kerimist seal ei tuvasta keegi.Kuulutses Vin ka puudu.


On võimalik aga milleks osta 100K eest ja sõita aastas 10k ning võtta diisel?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mara6
huviline



Registreerunud 26.02.15
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 200kw 2016

postitati 28.01.16 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Tsitaat:
Algselt postitas: mara6
Eestis on ikka võimalik et ostetakse 100000 eur maksev auto ja sõidetakse 10 000km aastas.Revalist ei ole võimalik midagi kontrollida,l.s.kerimist seal ei tuvasta keegi.Kuulutses Vin ka puudu.


On võimalik aga milleks osta 100K eest ja sõita aastas 10k ning võtta diisel?:(
Auto väärtus langeb kolinal niisama seistes,see3,0tdi on just võetud uhamiseks pikka maad,kuna ta on ökonoomne.Kui aastas sõita nii vähe ja kindlasti vaja A8-t siis mõistlik inimene võtab bensuka 4,2 või kui paadunud diisli fänn,siis 4,2tdi.Muidugi on bensukatel ka juba suuresti samad probleemid mis diislitel.Ahh...kuhugi peab ju raha inimene panema,hakkab üle ääre ajama muidu.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rom1
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.15
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Sportback Quattro 3.0TDi

postitati 28.01.16 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
On võimalik aga milleks osta 100K eest ja sõita aastas 10k ning võtta diisel?:(


Hea küsimus. Eile garaazhis just vaatasin, et mu A5 on eelmise aasta 06. märtsist alates (käis siis hoolduses) sõitnud peaaegu 5800 km s.t. alla 600 km kuus.Tegemist siis neliveolise A5 3.0dislaga (180 kW). Eelmise autoga, mis oli PassatCC- sama lugu! 5,5 aasta jooksul, sai läbi aetud 59000 km, müüki läks auto spidonäiduga paar tuhat alla 100K. Mitu ostjat ei uskunud, et 7 aastat vana auto alla 100K sõitnud, aga seest-väljast auto nagu uus ja kuna kõik need 5,5 aastat sai käidud vaid margiesinduses, siis sealt kinnitati ka ostjale, et ei ole kogu auto sisu uue vastu vahetatud ning läbisõit täiesti õige. Vana auto ostja sõbraga paar korda kokku trehvand ja kuulsin, et mehel pidi nägu kõrvuni olema ja autoga igati rahul.
Kõik autod ei kogu spidole 20..30Tkm aastas ja eks selleks on erinevaid põhjuseid. Mina näiteks sõidan suvel päris palju tsikliga - nii 6-8T km tuleb tööle-koju-poodi-sõidu suvega ikka ära, motomatkaga suvel paar tuhat enam. Ausalt öelda tuleb A5 garaazhist välja vaid pühapäevasõitudeks, mõneks pikemaks sõiduks lähivälismaale või n-ö. esindussõitudeks. Igapäevaselt tööasju (ja eriti just praeguse teede soolatamise ajal!) ajan pere vanim neljarattalise GV-ga, millel kuskil 10000 km/aastas saab läbi kärutatud.Lisaks naisel ka oma auto ja mõned sõidud teeme tema dziibiga koos. Point selles: et kui peres mitu liikurit, siis pole spidole alla 10000 km/aasta mingi ulme. Ka ilma kerimiseta.
Võib muidugi küsida, et milleks üldse selline kallis auto, millega nii vähe sõidetakse? Enda kohta võin öelda, et mulle meeldib lihtsalt A5: ilus disain, hea varustus, jõuline mootor ja mugav kast.Ja seadus ei keela omada mitut autot, seetõttu ostsin. Diisel sai vaid selle pärast, et see masuudipressikas oli ostu tegemise ajal parim saadaolev A5 variant ja mis vahet sel kütusel siis enam?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
udumon
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.16 20:48 Tsiteeri


Käisin vaatasin oma silmaga üle.

Kontrollisin VINi -
LKF-s 2012 aastast üks avarii, kus kannatajaks 1991a. MAN ja kahju 500€ rekkale.
1 Omanikuvahetus eelmise aasta veebruaris.

ÜV oli vist 12.2014 ja ls 32000
Ls hetkel 49000 - ehk viimase 6 kuuga ca 10000 juures ja 13 kuuga 17000.
Suuremat aastast läbisõitu saab seletada uue omanikuga.

Praegune omanik ütles, et ostis sõbranna emalt ja müüb, sest tahab uut 7. seeriat ning on ootejärjekorras juba aasta, kuid samas A8 ostis 11 kuud tagasi. Samas, eks kõik on võimalik, pole mõtet olla vandenõuteoreetik.
Kahjude kohta rääkis omanik kahest avariist, mil üks kord on vahetatud tagumine vasak uks ning kundepoolne tiib on olnud teine kord kannatajaks. Ilmselt üks siis kasko teema. Remont kõik Revalis, kuid pole väiteid kontrollinud.

Hooldusraamatus hakkas silma ca 4,5 aastasel autol 3 hooldust revalis, kuid vaid üks õlivahetus sellel ajaperioodil.

Autol on airmaticut seadistatud, et clearance oleks madalamal kui originaalis.

Auto väljast sile, seest puhas ja ilus.

Ilmselt lasen arvuti taha panna ja vaadata, mis infot sealt tuleb ning pärin Revalist ajaloo kohta.
Huvi on olemas. Tagasiside endiselt oodatud. Elame näeme.


A8 D3 4.2TDI 2006
A4 B6 1.9TDI 2003
V8 3.6 1991
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 28.01.16 21:08 Tsiteeri


Ise ka (st abikaasa) Europe Autost auto ostnud. Hea auto ja aus kaup igati. Kätelöömise ja üleandmise vahepeal tekkinud stangekriimud tegid nad pikema jututa oma kuludega korda (ise näitasid, ma ei osanud vaadatagi). Tundus igati normaalne kaader.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 29.01.16 10:37 Tsiteeri


Samuti Europe autost viimati auto ostetud, teenindus viisakas, vigu ei varjata;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 29.01.16 16:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rom1
Diisel sai vaid selle pärast, et see masuudipressikas oli ostu tegemise ajal parim saadaolev A5 variant ja mis vahet sel kütusel siis enam?


Saan aru, et sa ei ostnud uuena eks? Üks asi on uuena osta, kus saad ise kõik varustuse jms panna ja vahetpole mis mootoriga tegemist ja teine asi kasutatuna osta kus jah varustuse osa võib suureks argumendiks olla, mitte mootoritüüp. Aga eks inimesi erinevaid:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.01.16 16:17 Tsiteeri


Kolmene diisel on ju A8 kõige odavam valik:

Audi A8 3.0 TDI clean diesel quattro tiptronic, 8-k 190kW / 258hj / 77.900,00 EUR
Audi A8 L 3.0 TFSI quattro tiptronic, 8-k 228kW / 310hj / 83.700,00 EUR
Audi A8 4.0 TFSI2 quattro tiptronic, 8-k 320kW / 435hj / 94.600,00 EUR

Boonusena ökom ka väiksema läbisõidu korral, näeb sama hea välja kui bensukas, järelturg on parem, samuti järelturuhind. Nii et miks mitte?

Europe Auto on müügikohana mulle ka hea mulje jätnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
udumon
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.16 23:04 Tsiteeri


audi.ee nagu ei saa endale S8 välimusega A8 komplekteerida?
Kuidas see "s-optic" teema üldse käib? :o


A8 D3 4.2TDI 2006
A4 B6 1.9TDI 2003
V8 3.6 1991
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ramm
huviline



Registreerunud 15.03.07
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Range Rover Sport 5.0L 372kW

postitati 31.01.16 10:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: udumon
audi.ee nagu ei saa endale S8 välimusega A8 komplekteerida?
Kuidas see "s-optic" teema üldse käib? :o


Elu on näidanud, et igasugused "optic" asjad on külge pandud seoses avariidega, ehk stanged jms asjad katki sõidetud ja siis S8 vidinad külge pandud aga noh eks leidub ka erandeid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
udumon
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.14
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.16 13:19 Tsiteeri


ja erandid on tehase eritellimus?


A8 D3 4.2TDI 2006
A4 B6 1.9TDI 2003
V8 3.6 1991
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rom1
huviline

Avatar


Registreerunud 26.03.15
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Sportback Quattro 3.0TDi

postitati 31.01.16 15:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ramm
Tsitaat:
Algselt postitas: rom1
Diisel sai vaid selle pärast, et see masuudipressikas oli ostu tegemise ajal parim saadaolev A5 variant ja mis vahet sel kütusel siis enam?


Saan aru, et sa ei ostnud uuena eks? Üks asi on uuena osta, kus saad ise kõik varustuse jms panna ja vahetpole mis mootoriga tegemist ja teine asi kasutatuna osta kus jah varustuse osa võib suureks argumendiks olla, mitte mootoritüüp. Aga eks inimesi erinevaid:)


Jep. Saksast toodud, veidi üle 2 aasta vana. Mobile-st sai otsitud 2 kuud ja praegu väga rahul. Tingimused olid, et maksimaalselt lisavarustust, läbisõit mitte üle 60Tkm, süda kindlasti üle 150 kW ja automaatkast. Soovitavalt juba FL A5. Sellel isendil jäi minu soovide listist puudu vaid ACC ja istmemälud. Muud vidinad, mida tahtsin, kõik peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Caesar
huviline



Registreerunud 29.10.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi RS6 4.0 TFSI

postitati 31.01.16 15:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: udumon
ja erandid on tehase eritellimus?


Ma usun, et erand on pigem see, kui vahetad lihtsalt detailid ära ilma avariita. Facelift versioonile saab küll juba seda S8 esistanget ametlikult tellida autot komplekteerides Sport paketi näol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.5% - SQL: 56.5%]