Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 22.01.16 12:08
|
|
|
A6 C5 salongi ventikas jamab
Tervist!
Oskab ehk keegi abiks olla. Probleem selline, et aeg-ajalt ventikas(kindalaeka all) lihtsalt ei tööta. Juhtmesse tuleb vool peale ja mootorile eraldi
voolu andes mootor töötab. Kipub tegema seda jama ~ -10 kraadi juures.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 22.01.16 12:57
|
|
|
Võta ventikas maha, mootor koos tiivikuga plastkoprusest välja ja puhasta suruõhuga korralikult ära. Kui viitsid võid ka harjade vedrusid pisut
pikemaks venitada.
Sellega õnnestub ventika vanaduspõlve natuke pikendada, kui uut ei raatsi või pole võimalik soetada.
|
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.16 14:00
|
|
|
Kui eraldi pinget andes töötab ilusti siis ma kahtlustaks pigem kontakte kui mootorit ennast. Kui eraldi pingestades töötab samuti vaheldumisi siis
tõesti harjased üle kontrollida ja mootori sisemus puhastada, kipub väga räpaseks minema.
St halba ei tee pistikute ja klemmide ülevaatus ega ka mootori ülevaatus
|
|
|
Arno
huviline
Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 103Kw
|
postitati 22.01.16 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Unisol58
Tervist!
Oskab ehk keegi abiks olla. Probleem selline, et aeg-ajalt ventikas(kindalaeka all) lihtsalt ei tööta. Juhtmesse tuleb vool peale ja mootorile eraldi
voolu andes mootor töötab. Kipub tegema seda jama ~ -10 kraadi juures. |
Mul oli B5-l sama teema. Tõõtas vaheldumisi ja kui maha võtsin ja voolu andsin pidi järgi aitama et toole hakkaks.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 22.01.16 16:34
|
|
|
Võib ju tõesti olla selline ´´natukene rase´´ variant, et harjad on kulunud, rootoril sooned sees ja seetõttu aeg-ajalt on kontakt vilets.
Mootor maha võtta on lihtne, saad visuaalselt selgust, mis ja kuidas.
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.16 17:08
|
|
|
Keegi tegelt siin foorumis müüs ka uut c5 ventikat minu arust, lihtsalt väike heads up. Esimene samm võiks puhastus/ülevaatus olla ma arvan.
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 23.01.16 10:50
|
|
|
Väike update. Sai eile lahti võetud ja ära puhastatud. Harjad tundusid OK olevat ja sooned puuduvad. Õlitasin laagrid uuesti ära ja panin kokku
tagasi, kuid probleem on endiselt sama. Tuleb vist rahakotti kergitada natukene
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 23.01.16 10:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Unisol58
Väike update. Sai eile lahti võetud ja ära puhastatud. Harjad tundusid OK olevat ja sooned puuduvad. Õlitasin laagrid uuesti ära ja panin kokku
tagasi, kuid probleem on endiselt sama. Tuleb vist rahakotti kergitada natukene |
Harjad tundusid OK olevat? Mismöttes? Kas harjadel ikka pikkust oli?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 23.01.16 11:04
|
|
|
Pole elektri inimene, aga kui otse voolu andes töötab laitmatult, siis võib viga olla toiteahelas alates kliimaplokist ja ei tea kust veel. Aga see on
pelgalt oletus. Juhtmespetsid on kindlalt targemad.
Kui viga ilmneb külmaga (~ -10), kas soojemate päevade aegu on mure kadunud? Või kas hakkab normaalselt tööle, kui tehnika on soojenenud?
Midagi olen kuulnud ka mootori v rootori lühiskeerdudest, see võtab ka võimsust maha. Kuidagi saab seda ka tuvastada, aga see on juba taibude
pärusmaa.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 23.01.16 11:06
|
|
|
Kui ventika klemmidel pinge olemas, aga ringi ei käi, siis väga suure tõenäosusega harjad. See, kui maha kistud vent hakkab tööle akult otse peale
andes pole veel näitaja.
Harjad kuluvad lühikeseks ja vedrud ei suru enam piisavalt tugevalt ning käima minek hakkab sõltuma ka võlli asendist.
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 23.01.16 21:02
|
|
|
Tsitaat: |
Algselt postitas: Kuits
Harjad tundusid OK olevat? Mismöttes? Kas harjadel ikka pikkust oli? |
Harjade pikkus oli ~8-9 mm
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 23.01.16 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Unisol58
Tsitaat: |
Algselt postitas: Kuits
Harjad tundusid OK olevat? Mismöttes? Kas harjadel ikka pikkust oli? |
Harjade pikkus oli ~8-9 mm |
Hetkel pakun huupi, et juba miinimumis, harjade ühendusjuhe jääb harjade pesa põhjas oleva takistuse taha ja isegi vedru ei lükka sedalt edasi. Uued
harjad sisse ja mure saab lahendatud ilmselt .. juhul, kui ikkagi harjade viga.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 27.01.16 11:13
|
|
|
Ventialaator vahetatud ja siiani pole probleeme olnud. Uus ventikas pole küll täpselt sama mis eelmine, kuid väga suurt vahet neil ei olnud.
Orginaalil on tootekoodi lõpus B tähis, kuid uuel mitte. Uue ventika doonoriks oli S6
|
|
|