Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C5 salongi ventikas jamab (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 978)
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 22.01.16 12:08 Tsiteeri
A6 C5 salongi ventikas jamab



Tervist!

Oskab ehk keegi abiks olla. Probleem selline, et aeg-ajalt ventikas(kindalaeka all) lihtsalt ei tööta. Juhtmesse tuleb vool peale ja mootorile eraldi voolu andes mootor töötab. Kipub tegema seda jama ~ -10 kraadi juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 22.01.16 12:57 Tsiteeri


Võta ventikas maha, mootor koos tiivikuga plastkoprusest välja ja puhasta suruõhuga korralikult ära. Kui viitsid võid ka harjade vedrusid pisut pikemaks venitada.
Sellega õnnestub ventika vanaduspõlve natuke pikendada, kui uut ei raatsi või pole võimalik soetada.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.16 14:00 Tsiteeri


Kui eraldi pinget andes töötab ilusti siis ma kahtlustaks pigem kontakte kui mootorit ennast. Kui eraldi pingestades töötab samuti vaheldumisi siis tõesti harjased üle kontrollida ja mootori sisemus puhastada, kipub väga räpaseks minema.

St halba ei tee pistikute ja klemmide ülevaatus ega ka mootori ülevaatus :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Arno
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 103Kw

postitati 22.01.16 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Tervist!

Oskab ehk keegi abiks olla. Probleem selline, et aeg-ajalt ventikas(kindalaeka all) lihtsalt ei tööta. Juhtmesse tuleb vool peale ja mootorile eraldi voolu andes mootor töötab. Kipub tegema seda jama ~ -10 kraadi juures.


Mul oli B5-l sama teema. Tõõtas vaheldumisi ja kui maha võtsin ja voolu andsin pidi järgi aitama et toole hakkaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 22.01.16 16:34 Tsiteeri


Võib ju tõesti olla selline ´´natukene rase´´ variant, et harjad on kulunud, rootoril sooned sees ja seetõttu aeg-ajalt on kontakt vilets.
Mootor maha võtta on lihtne, saad visuaalselt selgust, mis ja kuidas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.16 17:08 Tsiteeri


Keegi tegelt siin foorumis müüs ka uut c5 ventikat minu arust, lihtsalt väike heads up. Esimene samm võiks puhastus/ülevaatus olla ma arvan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 23.01.16 10:50 Tsiteeri


Väike update. Sai eile lahti võetud ja ära puhastatud. Harjad tundusid OK olevat ja sooned puuduvad. Õlitasin laagrid uuesti ära ja panin kokku tagasi, kuid probleem on endiselt sama. Tuleb vist rahakotti kergitada natukene :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.01.16 10:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Väike update. Sai eile lahti võetud ja ära puhastatud. Harjad tundusid OK olevat ja sooned puuduvad. Õlitasin laagrid uuesti ära ja panin kokku tagasi, kuid probleem on endiselt sama. Tuleb vist rahakotti kergitada natukene :)


Harjad tundusid OK olevat? Mismöttes? Kas harjadel ikka pikkust oli?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 23.01.16 11:04 Tsiteeri


Pole elektri inimene, aga kui otse voolu andes töötab laitmatult, siis võib viga olla toiteahelas alates kliimaplokist ja ei tea kust veel. Aga see on pelgalt oletus. Juhtmespetsid on kindlalt targemad.
Kui viga ilmneb külmaga (~ -10), kas soojemate päevade aegu on mure kadunud? Või kas hakkab normaalselt tööle, kui tehnika on soojenenud?
Midagi olen kuulnud ka mootori v rootori lühiskeerdudest, see võtab ka võimsust maha. Kuidagi saab seda ka tuvastada, aga see on juba taibude pärusmaa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rom
huviline



Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C6 3.0TFSI S-line

postitati 23.01.16 11:06 Tsiteeri


Kui ventika klemmidel pinge olemas, aga ringi ei käi, siis väga suure tõenäosusega harjad. See, kui maha kistud vent hakkab tööle akult otse peale andes pole veel näitaja.
Harjad kuluvad lühikeseks ja vedrud ei suru enam piisavalt tugevalt ning käima minek hakkab sõltuma ka võlli asendist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 23.01.16 21:02 Tsiteeri


Tsitaat:

Algselt postitas: Kuits
Harjad tundusid OK olevat? Mismöttes? Kas harjadel ikka pikkust oli?


Harjade pikkus oli ~8-9 mm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 23.01.16 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Tsitaat:

Algselt postitas: Kuits
Harjad tundusid OK olevat? Mismöttes? Kas harjadel ikka pikkust oli?


Harjade pikkus oli ~8-9 mm


Hetkel pakun huupi, et juba miinimumis, harjade ühendusjuhe jääb harjade pesa põhjas oleva takistuse taha ja isegi vedru ei lükka sedalt edasi. Uued harjad sisse ja mure saab lahendatud ilmselt .. juhul, kui ikkagi harjade viga.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Unisol58
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0TDI q

postitati 27.01.16 11:13 Tsiteeri


Ventialaator vahetatud ja siiani pole probleeme olnud. Uus ventikas pole küll täpselt sama mis eelmine, kuid väga suurt vahet neil ei olnud. Orginaalil on tootekoodi lõpus B tähis, kuid uuel mitte. Uue ventika doonoriks oli S6


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]