Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C7 roolivahetus (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2148)
mulk2
huviline



Registreerunud 02.11.15
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant C7 180KW Q, VW Golf VI Cabrio

postitati 20.01.16 18:39 Tsiteeri
A6 C7 roolivahetus



Kuna ise pole just auto lähedal küsin kuidas sellel autol roolilukk on lahendatud?
Soov rooli vahetada aga kas kui aku miinus on maas siis kas rool on salongis lukus ka kuidagi.Vaja teist keerata 90 kraadi mõlemale poole, et airbag kätte saada. Et kas peaks enne airbagi tagant lahti natuke saama vedrust ja siis aku maha ja 20 min pärast pistikud lahti või mis oleks õige järjekord? Tahaks 4 kodaraga rooli 3 kodara vastu ringi pista. Kas käiguvahetuse labad saab käima lihtsalt diagnostikaga või mingi muu eeldus veel.Auto siis nüüd 4 kodaraga mf ja uus rool s line kolmekodaraga mf ja käigulabadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 20.01.16 20:11 Tsiteeri


Kui mina oleks sina, siis ma talitaksin niimoodi:
1. Mootor käib ja rool liigub kergesti- avaksin rooli tagant/seest klambrid. Patja tõmbaks rooli seest välja minimaalselt- täpselt niipalju, et klambrid uuesti ei haaku. Võib siiski juhtuda, et padi on nii täpselt/kõvasti kinni, et tuleb vaheldumisi mõlema poole klambreid lahti päästa või koguni mõlemat korraga. On olnud ka juhus, kus lisaks klambritele on mingid vedrujuhikud rooli pehmesse plastkorpusesse surutuna kinni jäänud ja padi ei iitsatagi.
Keeraks rooli ja kindlasti ka rattad uuesti otse.

2. Jätaks mootori seisma, kuid süüte sisse. Eemaldaks akult miinusotsa. Niimoodi ei pea ootama 20 minutit.

3. Eemaldaks padja rooli seest, jälgides samaajal juhtmeid ja pistikuid. Kollastel pistikutel on tavaliselt ka mingit sorti turva- või kontrolllukusti.

4. Igaljuhul väldiks staatilist elektrit ehk sünteetilisi põrandakatteid ja riideid. Kindel on töötada väljas, higiste sokkide ja puuvilladressidega ;)


Labade jaoks on tõenäoliselt vaja kodeerida rooliaju, muid füüsilisi eeldusi peale rooli, roolisiseste juhtmete ja sobiva rooliaju uuematel autodel üldiselt ei ole.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.01.16 20:23 Tsiteeri


See akuklemmi mahavõtmine on vast ülim turvalisus. Ei vastuta aga piisab kui süüde on väljas. Olen neid sadu eemaldanud ja paigaldanud igas asendis ja pole kunagi akuklemmi maha võtnud. Pärast kell vale, raadikoodid vanematel autodel ja rooli asend tahab uuesti õppimist. Ma ei väida, et nii õige on vaid alati pole mõtet üle ka pingutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk2
huviline



Registreerunud 02.11.15
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant C7 180KW Q, VW Golf VI Cabrio

postitati 20.01.16 20:23 Tsiteeri


Nr 1. enam vähem ise ka nii eeldasin.Netiavarustes mingeid sarnaseid videosid ka nägin aga just A6 C7 vahetust hooga ei leidnud, mingi saksa A7 foorumil oli aga seal ei näinud teemat ilma , et foorumi kasutaja oleks.
Kollasel bagi pistikul jah valge turvaklemm veel.MF pistik Doonor roolil bagi eemaldamise nippi proovind juba.Kui süüde sees - eemaldada siis laeb kiirelt kõiksugu kondekad tühjaks ilmselt.Pole lihtsalt sellisel autol veel rooli eemaldand millel süütevõtid roolisamal pole, sellepärast see rooliluku teema jäi natuke pead vaevama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk2
huviline



Registreerunud 02.11.15
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant C7 180KW Q, VW Golf VI Cabrio

postitati 19.02.16 17:47 Tsiteeri


Rool vahetatud. Toimisin siis nii, et rool korra vasak parem asend 90 kraadi.Siis sai airbagi klabri tagant lahti lastud lapiku kruvikeerajaga.Seejärel rool otseks, aku - klemm maha ja 20 min pärast sai airbagi pistik lahtivõetud. XZN M12 padruniga roolimutter lahti, uus rool paigale ja pistik kinni.Lõpuks surud örnalt kuuldes vedrutrradi lukustamist airbag tagasi ja - klemm akul taas ühendada. Tänud ka foorumlasele Jannile käiguvahetuslabade aktiveerimise eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SilverL
huviline

Avatar


Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI

postitati 19.02.16 21:42 Tsiteeri


Kui saladus pole, mis hinnaga rool koju tuli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk2
huviline



Registreerunud 02.11.15
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 avant C7 180KW Q, VW Golf VI Cabrio

postitati 20.02.16 08:02 Tsiteeri


Ma pidin ebayst ostama kahjuks algul s line rooli koos airbagiga ja siis lisaks veel ühe airbagi.Välimuselt ja tehniliselt on A6,7 bag sama kui A1,3,Q3 aga ikkagi on neil see kollane bagi pistik natuke erinev.Kokku läks 400 eur maksma lugu.Nüüd tuleb leida veel turg ümarale A1,3,Q3 airbagile ja 4 kodaraga komplektsele mf roolile siis ehk saab eelarve pisut silutud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rumsa
huviline

Avatar


Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q

postitati 20.02.16 08:06 Tsiteeri


Mul peaks ka vedelema C7 uuevääriline labadega 4 kodaraga rool kui keegi enda kulunud rooli peaks tahtma ära vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]