roltskar
klubiliige
Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0tdi Q
|
postitati 10.01.16 07:41
|
|
|
A6 C4 elektriline lisaküte /radikas
Kas on teada,missugustel diisel masinatel see elektriline radikas on?(asetsed salongiradiaatori ees ja soojendab salongi tulevat õhku)
Uurisin siin kohalikku ja välismaiseid foorumeid ja ühest vastust pole leidnud,et kuidas ta tööle hakkab, millistele mudelitele ta üldse paigaldati
jne.
Kas saaks siia koondada kõik need teadmised kokku äkki?
nii palju võin juba ise öelda:
asi lükkab välja kuskil 0,6kW (andmed erinevad,see suurim,mis leidsin), seega tal on tingimused,millal ta üldse tööle hakkab.
*välistemp väiksem kui +5
*pöörded üle 800 rpm
*geneka koormus väiksem kui 60%
*tosooli temp alla 70
Liikus ka teooria,et ainult siis hakkab asi tööle,kui lülitada sisse "esiklaasi soojendus" kliimaplokist
Edit: parandasin tekstis vigu
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 10.01.16 07:48
|
|
|
Olen näinud seda ainult 2,5 diislit ja seda ka ainult osadel, juhib seda kliimaplokk, mille viimane täht on M.
Kontrollida, kas sul see on saad nii, kui juhi jalge juures oleva keskkonsooli plastiku eemale tõmbad, 1 poldiga kinni, ning siis seal taga on raam ja
selle soojendi maanudus läheb originaalis selle raami poldi külge.
Võin eksida
Mob: 58144911
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.01.16 08:42
|
|
|
6 kw nalja teed? Se on Max 600w ja unusta see jama ära reaalselt sa mingit sooja selt ei tunne eriti sellise külmaga. 2,5TDI A6 tel on ta kõigil peal.
Seda 600w ei lülitata ka korraga sisse ainult siis kui aku on korralikult täis ja muid tarbijaid taga pole. Ma proovisin kunagi lisaks küünlad
jahutusärkki pann nagu volvodel on kuid voolu jääb väheks ja küünlad järgi lülitades lülitus originaal radiaator täitsa välja. Juhib seda radiaatorit
mootoriaju ja on kolme astmeline väike võimsus siis suurem ja mõlemad korraga.
Tahad 5 kw sooja salongi saada paigalda diislil töötav lisasoojendi näiteks webasto. Et 5kw sooja elektriga toota on sul vaja 500A generaatorit.
Diislil on tavaliselt 120A genekas ja on võimalik panna mingi A8 oma mis on 180A äkki.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|
roltskar
klubiliige
Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0tdi Q
|
postitati 10.01.16 08:54
|
|
|
Oi! Näed, ei lugenud asja läbi, kuidagi jäi see "null koma" ära.
Mõtlesin 0,6 KW ehk 600W (eks see aju teksti tõlkides ei tööta pühapäeval nii kiiresti, kui muidu)
|
|
|
roltskar
klubiliige
Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0tdi Q
|
postitati 10.01.16 09:05
|
|
|
Aitäh, info eest!
Nagu näha, ikka ja jälle kordub sama rada,et keegi ei leia piisavalt/ühest infot ja algatab teema. Ja nagu sinu teemas samuti näha, ilmub kohe
vastustesse link, kus on sarnane teema algatatud juba.
Viga vist selles,et iga üks ninetab seda elektri radikat eri moodi ja selle tulemusel seda raske foorumist leida.
|
|
|
roltskar
klubiliige
Registreerunud 29.05.14
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0tdi Q
|
postitati 10.01.16 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dr.Rammstein
Olen näinud seda ainult 2,5 diislit ja seda ka ainult osadel, juhib seda kliimaplokk, mille viimane täht on M.
Kontrollida, kas sul see on saad nii, kui juhi jalge juures oleva keskkonsooli plastiku eemale tõmbad, 1 poldiga kinni, ning siis seal taga on raam ja
selle soojendi maanudus läheb originaalis selle raami poldi külge.
Võin eksida |
Eks ma poen siis sinna alla ja vaatan, kas leian midagi või ei näe emmigi (seega kui M pole, pole radikat ka)
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 10.01.16 21:15
|
|
|
Kellegil selle asja EL skeemi ei ole kätte juhtunud? A6 AAT peal see töötas, andis täiesti viisakat kuumust ka siis kui temp näidik veel end ei
liigutanud. A6 AEL peal see on hetkel rivist väljas, ainult külma õhku saab kuni temp näidik end liigutama hakkab.
Sauna on sellest muidugi mõttetu oodata, kuid vähemalt puhub leiget mitte külma õhku salongi.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.01.16 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Kellegil selle asja EL skeemi ei ole kätte juhtunud? A6 AAT peal see töötas, andis täiesti viisakat kuumust ka siis kui temp näidik veel end ei
liigutanud. A6 AEL peal see on hetkel rivist väljas, ainult külma õhku saab kuni temp näidik end liigutama hakkab.
Sauna on sellest muidugi mõttetu oodata, kuid vähemalt puhub leiget mitte külma õhku salongi. |
Skeem on väga lihtne. 2 releed on paremal kõrvalistuja jalgade juures vaatad kas sinna vool tuleb peale ja samast saad mõõta kas elemendi takistus on
õige. Kõige parem on ampertangidega mõõta paned kliima puhuma siis klemmidega juhe sinna relee asemele ja mõõdad ja arvutad välja mitu w toodab ja nii
mõlema ahelaga. Huvitav, et mina seda sooja ei tunne nagu kuigi elemnt korras ja lülitub sisse ka. Või ilma oleks veel hullem?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.01.16 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Või ilma oleks veel hullem? | Ilma on hullem, -25c juures
pole isegi enam naljakas.
Kas sellel süsteemil kuskil mõni kaitse ka peidus on mida lisaks releedele saab kontrollida? Takistus peaks siis olema 0.2-5 oomi ja külmalt tarbib
kuni 22A per element.
Elsa väidab, et elementide pistikud leiduvad vasakul pool, huvitaval kombel releedest ei maini sõnagi (nagu ka ülejäänud EL ahelast).
Et oleks raskem!
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 11.01.16 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Või ilma oleks veel hullem? | Ilma on hullem, -25c juures
pole isegi enam naljakas.
Kas sellel süsteemil kuskil mõni kaitse ka peidus on mida lisaks releedele saab kontrollida? Takistus peaks siis olema 0.2-5 oomi ja külmalt tarbib
kuni 22A per element.
Elsa väidab, et elementide pistikud leiduvad vasakul pool, huvitaval kombel releedest ei maini sõnagi (nagu ka ülejäänud EL ahelast).
|
Releedest leiad siist foorumist ka pildid. Elemendid on eri takistusega on üks vähe võimsas teine lahjem ja kaitse on mootoriaju juures vist oli
eelsüüte küünla kaitsme kõrval lehtkaitse. Aga lihtsam on relee juurest voolu olemasolu kontrollida.
Siin pildil on keskel 2 tühja auku sel on 2x hallid releed need ongi.
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/Electrical/S4_S6_After_run_relay.jpg
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 12.01.16 18:19
|
|
|
Pildid
|
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 05.11.16 07:48
|
|
|
Tere,
Kuna see on värskeim teema selle A6 C4 elektrilise radiaatori kohta, siis võtan ka siin veidi oma murega sõna.
Nimelt sõidukiks A6 C4 1,9 TDI ning sellel on samuti see elektriline soojendus peal. Küll aga on probleem selles, et soojenduse automaatne lülitamine
ei toimi. Olen veendunud, et releed on töökorras ja vool samuti olemas. Relee mähisele tuleb peale ka pluss, kuid puudu jääb massist (mähisele ise
mass peale andes teeb relee klõpsu ning asi toimib). Juhtmeid mööda minnes lähevad relee mähise miinus juhtmed ECU-sse. Ühes varasemas teemas on ära
märgitud, et kliimaploki kood peaks lõppema tähega M, minu kliimaplokile on aga tootekoodiks märgitud 4A0 820 043 H.
Kas siin võibki probleem olla? Eelmisel A6 2,5D TDI-l see süsteem toimis ja mäletamist mööda oli küll kliimaplokk teine, kliima lisavõimalused kuvasid
üle 70-ne funktsiooni, praegu aga lõpeb 61 peal. Ei tahaks väga ehku peale uut kliimaplokki ostma hakata, kuna praegu kõik muu toimib ning isegi
mitte ühtegi viga kliimasüsteemis sees ei ole. Eriti hea oleks, kui keegi foorumlane, kellel antud süsteem toimib, saaks enda kliimaploki pealt
tootekoodi vaadata, või võimaluse korral väikese kesvamärjukese eest proovida anda (Tartus).
|
|
|