Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Küsimus turvavööde seisukohast. (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 1673)
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 28.04.05 11:28 Tsiteeri
Küsimus turvavööde seisukohast.



Olen juba aastaid tähelepannud automüügikuulutustes on selline asi sees nagu turvavööde eelpinguti? On see mingi spetsiifiline lisa, mida ma näinud pole?Nii palju kui mina neid omanud olen ja teistel näinud on turvavööde kõrguse reguleerimine,kas jookseb vöö sul üle lõusta või nii nagu peab.Või mõeldaksegi seda kõrguse reguleerimist?Siis sellisel juhul on paljudel autodel see ja spetsiifiliseks lisaks seda küll lugeda ei saa, nagu näiteks armatuuris olevat kompuutrit,mida vähesed omavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.05 11:40 Tsiteeri


Eelpinguti on ikka sellise funktsiooniga, et avarii hetkel mitte ei jookse sul rihm edasi ja järsu löögi peale ei lukustu vaid tõmmatakse rihma automaatsel pingule rohkem, et inimene vastu istet võimalikult oleks.
Ma omal käigukasti maha keerasin siis seal all jäid jalgu ilgelt miskid neli erineva paksusega trossi millede kohta hiljem kuulsin, et need seal miskit selle eelpingutiga seoses ka on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
totu
huviline



Registreerunud 11.01.05
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,6 V6

postitati 28.04.05 11:42 Tsiteeri


Turvavööde eelpingutit sa ei näegi,sest ta on sul kuskil seal all peidus!!!ta ülessanne on et avarii hetkel ta rakendub ja tõmbab sind istmesse paika!!!!!Parandage kui eksin:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 28.04.05 11:52 Tsiteeri


Kui see on Procon-ten süsteem siis see ongi see eelpinguti?Ja sihuke süsteem peaks juba standardis peal olema uuematel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 28.04.05 11:53 Tsiteeri


Vähemalt Audidel on selle nimi Proconten. Kui mootor ja käigukast kere suhtes liikuma hakkavad, siis tõmmatakse rool eest ja turvavööd pingule. Vähemalt nii olen mina aru saanud.


http://www.audiclub.lv/tehimg/proconten.gif

Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 28.04.05 15:03 Tsiteeri


Kuidas teada saada, kas autol on see eelpinguti peal või mitte? Mis aastal seda Audidele üldse panema hakati ja millal standardvarustusse tuli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 28.04.05 15:14 Tsiteeri


minu 91. aasta toodetud B4-l on see ka peal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 28.04.05 15:17 Tsiteeri


Kuidas teada said? Ka nende trosside järgi vaatasid või mingil muul moel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
statix
huviline

Avatar


Registreerunud 29.01.05
Asukoht: Tallinn-Elva-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4;B2;Yaris

postitati 28.04.05 15:24 Tsiteeri


minu omal on ka peal, ja teada sain niii:
*tagaaknal tehase kleps
*kakud rooli all oleva katte maha ja siis peaks tross näha olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 28.04.05 15:26 Tsiteeri


Trossid lähevad turvavööde kinnituste külge ukse posti sisse ja samamoodi ka roolisamba külge. Ning alt on nad seal kusagil käigukasti ümber "U"-kujuliselt.
Minu 88a 200-l on see süsteem ka peal. Kusjuures paljudel on tagaaknal kiri "procon-ten".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 28.04.05 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Kusjuures paljudel on tagaaknal kiri "procon-ten".


Ahhaa, selline kiri tuleb kuskilt tuttav ette küll. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Henri
huviline



Registreerunud 06.03.04
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.05 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Vähemalt Audidel on selle nimi Proconten. Kui mootor ja käigukast kere suhtes liikuma hakkavad, siis tõmmatakse rool eest ja turvavööd pingule. Vähemalt nii olen mina aru saanud.


http://www.audiclub.lv/tehimg/proconten.gif

Ulvar



Seda ma mõtlesingi, et miks mul rooli all tross jookseb, tänks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 28.04.05 17:44 Tsiteeri


Kui turvavõõd äkkiliselt tõmmata siis saad teada mis see on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
totu
huviline



Registreerunud 11.01.05
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,6 V6

postitati 29.04.05 08:20 Tsiteeri


Minuteada kõigil ei ole trossidega!!!!!Paljudel on see lõhkelaengutega!!!kui avarii teha siis on pärast autos püssirohu põlemise haisu tunda!!!!!!!minu 94 a a100-l on laengutega!!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 02.05.05 09:53 Tsiteeri


Antud asja siiski lisaks ei nimeta,see on ikka ohutuse tagamiseks süsteem(samas võib lisadesse panna et autol on uksed küljes).Neid trosse näeb kui kapoti alla vaatad ja roolilati all on trossi kinnitused.Aga kuidas ta selle lõhkelaenguga paika on pandud?Mingi julm pürotehnika,mis rooli eest ära tõmbab et mitte peakoluga vastu rooli põrutada.Päris uuemates vast enam seda siiski ei kasutata,paistab et selle on väljavahetanud turvapadjad,või siiski esineb ka selliseid 1+1 kombinatsioone.Aga sellel poleks siis mõtet,kui turvapadi sul eest ära tõmmatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 02.05.05 10:03 Tsiteeri


Uuemates on pürotehnilised enamasti, tross on vanem teema.
Ja vanasti ja ka tänapäeval on tegu siiski tihtipeale lisaga. Nagu võid valida 1-6 turvapatja võid valida ka eelpingutiga vööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 02.05.05 10:14 Tsiteeri


rool ei liigugi kuskile kui pürotehnika paugu teeb- püro tõmbab sind lihtsalt istmesse , kõvema litaka puhul jookseb moto kere alla ja roolisammas murdub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
totu
huviline



Registreerunud 11.01.05
Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,6 V6

postitati 02.05.05 14:43 Tsiteeri


olen eelmise postitusega täiesti nõus:)turvavööde eelpinguti on ikka mõeldud selle jaoks,et ta tõmbab sind natuke ennem kui turvapadi avaneb istmesse paika ja siis avaneb padi!!!muidu on oht saada padjaga ta avamise hetkel vastu hambaid ja ma arvan et see ei ole hea tunne;)parandage kui eksin;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.05 14:56 Tsiteeri


kui istud normaalselt istmes, avaneb padi enne kui sa paigast liikuma hakkad.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Hannespoiss
huviline

Avatar


Registreerunud 27.11.03
Asukoht: Tartu/Antsla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDi Q 2001 a. ja Audi A8 3.0 TDi Q 2004.a.

postitati 03.05.05 19:01 Tsiteeri


Mul 92 a audi 100-l ka olemas. kleps käsipiduri juures,käetoe all asuva laeka eesotsas. V200, vaata äkki sul ka seal.ise ka enne ei märganud, kui otsima hakkasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AndresS
huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: E53 & E46 & E36 & E30

postitati 03.05.05 20:31 Tsiteeri


Ühesõnaga.

Vanemate Audide Proconten'ist on siin juba räägitud.
Enamikes tänapäevastes sõiduautodes kasutatakse ikkagi pürotehnilise eelpingutiga turvavöid. Eesmärk on tõmmata inimene veel enne tema liikuma(lendama)hakkamist istmesse korralikult kinni. Nii ei jõua keha kiirust koguda enne, kui turvavöö ta kinni püüab (näiteks kui on talvel paks kohev sulejope seljas). Laeng on mõistliku suurusega. Ei maksa karta, et eelpingutus hinge kinni või ribid sisse tõmbab. Turvavöö linti tõmmatakse rulli spindlile tagasi ca 20cm

Enamik praegu ja ka viimaste aastate jooksul müüdavaid Audisid peaks olema varustatud eelpingutitega turvavöödega. Vähemalt esiistmed. Popimates on kõik rihmad eelpingutiga. Seega lisaks seda varsti enam nimetada pole paslik. Aga vanemate autode puhul pole eelpingutiga vöö reegliks. Kuna töötan ise asjale lähedal, on näiteks minu '96 A4 turvavöö joonisel mitmeid mudeleid, sealhulgas eelpingutiga rulliga ning eelpingutita rulliga esirihmad. Eks neid komplekteeriti vastavalt airbagi ja muu varustuse hulgale.

Eelpingutusfunktsioonile lisaks on tänapäeva rihmadel veel palju imenippe. Alates lapseistmekinnitusfunktsioonist (KISI) kuni adaptiivsete koormuspiirajate ja inimese parameetreid tuvastada aitavate anduriteni. Aga see pole enam see teema :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 05.05.05 15:03 Tsiteeri


Siia teemasse on vast sobilik mainida ka seda, et lisaks nendele eelpingutitele saab ka ise ühteist ära teha, et õnnetuse ajal litakas väiksem oleks.
Nimelt peale rihma peale panemist tuleks see ka pingule tõmmata ja paksud puhvis riided enne seljast võtta. Samuti ei tohiks rihma alumine osa üle naba joosta (istmes lösutades), vaid ikka ümber vaagnaluu.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]