Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Korras: Audi C4 ABS ja püsikiirushoidja (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 1271)
jaano90
huviline



Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.15 08:44 Tsiteeri
Korras: Audi C4 ABS ja püsikiirushoidja



Tere. Ostsin audi a6 94.a 2.5td 85kw. ABSi tuli kelladeplokis põles, püsikiirushoidja töötas, diagnostika näitas, et abs peapumba viga.
Võtsin peapumba pistiku lahti, puhastasin ja vahetasin 2 klemmi ära. Abs hakkas tööle ja kõik korras.
Kuu aega hiljem sõites siledal asfaldil hakkas abs tuli põlema ja püsikiirushoidja kadus ära, diagnostika ei näita ühtegi veakoodi, abs anduri loevad kuni kiiruseni 23-24km/h, peale seda nagu kustuvad ära ja arvuti ütleb, et ei pääse ajule ligi. Uuesti seisma jäädes, saab ajuga ühendust ja näitab abs andureid, niimoodi tegime 4-5korda, kuid kiiruse pealt viskas alati anduri näidud nulli.
Hetkeseisuga olen proovinud abs aju vahetada ja piduripedaali all püsikiirushoidja andurit. Abs tuli põleb pidevalt ja ära ei kustugi. Leitsin ka, et kliima võimalustest vaadates nr.17 alt, ei näita enam kiirust, kuigi kelladeplokis kiirust näen ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 24.12.15 09:38 Tsiteeri


Ega vahepeal makki pole vahetanud? Osad järelturu makid pidavat ka suutma kiiruse signaali hävitada.

ABS ja püsikas ei tööta just kiiruse signaali puudumise tõttu ning sellest said aimu ka juba kliima pealt kontrollides.

Ise just vaevlesin umbes sama hädaga, kuna auto aju ei näinud kiirust ja too signaal tuli samuti juhtmest mis läheb siis ajusse, raadiole ning kui ka kliima ja püsikas peal, siis nendeni ka. Mul peitus viga spido ja esimese vahepistiku vahelises juhtmestikus.

Hetkel ilmselt sul kelladeplokist väljuv kiiruse signaal ei toimi. Lihtsaim viis on takistused ära mõõta, ehk on juhe kuskilt katki. Juhe on sini-valge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaano90
huviline



Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.15 09:50 Tsiteeri


Mingi juust makk oli sees. Tegin maki juhtmestiku natuke ümber, et süütevõtme järgi käiks makk kinni ja lahti. Peale seda sain vist 2 nädalat sõita, kui see absi jama hakkas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaano90
huviline



Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.12.15 14:02 Tsiteeri


Kelladeploki juhtmestiku sinine-valge juhe ja maki taga samasugune sini-valge juhe on ilusti omavahel 8henduses. Maki taga juhe tuleb eur pistikusse aga edasi kusagile ei lähe, ei makki ega kusagile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 24.12.15 14:15 Tsiteeri


Diislil juhib cruisi ju mootoriaju. Seega vaata sealt kas asi näeb kiirust ja kas cruisi osas töötavad kõik asjad nii nagu ette nähtud.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 24.12.15 14:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Diislil juhib cruisi ju mootoriaju. Seega vaata sealt kas asi näeb kiirust ja kas cruisi osas töötavad kõik asjad nii nagu ette nähtud.

Ilmselt kaabliga ajust kiirust vaadates on seal ka sõites null. Aga oleks hea kui saad üle vaadata, siis ei pea pimesi edasi toimetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 24.12.15 22:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Ilmselt kaabliga ajust kiirust vaadates on seal ka sõites null. Aga oleks hea kui saad üle vaadata, siis ei pea pimesi edasi toimetama.
Nojust, probleemi lahkamist on mõistlik alustada õigest otsast.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jaano90
huviline



Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.15 15:31 Tsiteeri


Mõõtsin valge-sinise juhtme pinget, sõidu ajal püsiv 1,6V. Vedeles c4 v6 mootori kellapokk ja panin k8lge. Nüüd abs-i tuli kadunud, kliima nr.17 näitab kiirust aga püsikas endiselt ei tööta.
Hetke plaan on uus r5 kelladeplokk ja teist piduritule andurit proovida(eelsüüte tuli vilgub vahepeal, pidurit vajutan, kustub kohe ära, panin igaks juhuks uued pirnid)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaano90
huviline



Registreerunud 31.10.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.12.15 09:49 Tsiteeri


Piduripedaali juures püsikaandur oli vales asendis, nüüd püsikiirushoidja korras. Eelsüüte tuli rohkem vilkuma ei ole hakanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 28.12.15 10:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaano90
Piduripedaali juures püsikaandur oli vales asendis, nüüd püsikiirushoidja korras. Eelsüüte tuli rohkem vilkuma ei ole hakanud.
Kaabriga kontrollides oleks selle veani jõudmine võtnud mõne minuti.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.12.15 11:22 Tsiteeri


Diisli korral küll, aga vanema bensuka puhul pole püsika diagnoosimisel kaablist palju abi!


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 28.12.15 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Diisli korral küll, aga vanema bensuka puhul pole püsika diagnoosimisel kaablist palju abi!
Absoluutselt, nagu juba oluliselt varem kirjutasin toimib see variant ainult diislil. Vana vaakumjuhtimisega cruisi puhul jääb vaid edu soovida - vaakumlekked, aju külmjooted, väsinud pump jne.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]