zack
|
postitati 18.12.15 16:50
|
|
|
Mõned küsimused A8 kohta
Tervist, sai hiljaaegu soetatud A8 ning tekkisid mõned küsimused.
1. Kus kohas asub juhiukse andur vms, et kas uks lahti või kinni, asi selles, et isegi kui uks lahti on siis kompu meelest uks ikka kinni? Või millest
see viga võib veel põhjustatud olla?
2. Kui tihti ning kui kaua kompressor normaalselt peaks lööma...mul näiteks lööb igakord kui alustan sõitu ning vahepeal lööb päris pikalt. Ning kas
see normaalne, et salongis on tuntav korralik vibra ja kompressori hääl?
3. Kas keegi teab kuidas näpujälje mälu tööle saada, viskab seda "transmission errorit" ning MMI-st ei lase "one-touch memory" "on" peale panna,
vaid läheb kohe "off". Uurisin netist kas seda asja, aga targemaks ei saanud.
4. Kas Keyless ukselinke saab kuidagi remontida ka või peab terve uue lingi siiski ostma, kuna mõlemad juhipoolsed lingid ei toimeta kui nuppu
vajutada?
5. Ning kütusekulu ka kuidagi kõrge, või on normaalne, et võtab praegu 25+ l/100, sõidustiil üldiselt rahulik ning 70% linnas. Ma lootsin, et saab
mingi 15 l/100 hakkama keskmiselt 
|
|
|
tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.15 18:30
|
|
|
Minul küll a6.siis mina ei mäletagi,et oleksin kompressori häält enda masinal kuulnud.Arvan,et Sinu masinal amordis mingi leke või mujal.
|
|
|
zack
|
postitati 18.12.15 19:28
|
|
|
Eelmise omaniku sõnul sai kõik õhkpadjad üle kontrollitud ja lekkeid ei tuvastatud. Aga kompressor mu meelest kuidagi lärmakas küll.
|
|
|
raikoboy-
huviline
Registreerunud 07.10.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.15 19:32
|
|
|
Kas iga hommik auto tõuseb mingil määral yles poole ka?
25+ kütekulu on kyll veidi palju, omal d3 kerega a8 ja mootor 3,7 linn ja maantee pooleks siis kuskil 14-15.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.12.15 19:38
|
|
|
Kui ikka on lühikesed otsad ja mootor soojaks ei lähe, siis selle suure V8 juures pole selline kulu mingi ime.
|
|
|
|
zack
|
postitati 18.12.15 19:52
|
|
|
Hm, auto tõusmise koha pealt pole kindel, võib-olla tõuseb ka. Aga kui näiteks auto ära pargin ja kinni panen siis ta nagu lasebki end ise alla ja
kuulda ka seda häält, aga mitte alati.
Aga jah, üldiselt on lühikesed otsad, eks see tõstabki kütusekulu suureks.
|
|
|
tyyp1234
huviline
Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.12.15 20:10
|
|
|
Kui kompressor lärmab siis hakka vahetusele mõtlema.Varsti annab otsad.Sest mingit kõva häält terve kompressor küll ei tee.
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 18.12.15 20:27
|
|
|
1. Kui juhtmed terved, ukeslukusti vigane, remontida ei saa.
2. Kui lekkeid ei ole siis kompressor väsinud, ei ole süsteemis piisavalt rõhku, peab pidevalt juurde töötma, et miinimumigi hoida. Häält ei tohiks
kulda olla kui just teadlikult vaikuses ei kuula. Võibolla on keegi midagi näppinud kunagi, ei ole kõigeparemas asendis, leevendus vedrud, kummipadjad
väsinud.
3. Pädev diagnostika.
4. Uus link, remontida ei saa.
5. Lühikesed otsad linnas või linnasõit, normaalne tulemus, 13 linnas on pigem fantaasiavoor. Viimsist kesklinna tipptunnita tööle sõites äkki saab
16-18 keskmiseks... Maanteel alla 10 saada sõidustiili ei kutsuta ka liiklemiseks...
Vagrem Oü - audi-vw-seat-skoda diagnostika, elektritööd, remont ja hooldus 5072289
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 18.12.15 21:35
|
|
|
Kui pikad sõidud sul on, vaata mis maa peale saavutab mootor 90*C? Teinekord kui oled mootori soojaks sõitnud, nulli keskmine kulu ära ja vaata, palju
see siis võtab.
|
|
|
|
zack
|
postitati 20.12.15 18:57
|
|
|
Selge, sai natuke rohkem ringi sõidetud sooja mootoriga ning keskmiseks kuluks 15,2 ehk tundub üsna mõistlik.
Kas seda kompressorit peab mingil moel hooldama ka või on seal üldse ise midagi teha, tean, et asub ees vasakus nurgas.
Ega MMI-id ilma cd-boxita tööle ei saa jah? Viisin cd-boxi remonti, nüüd jäi ekraan välja ning ei tee midagi, kui mingit nuppu vajutada siis korra
viskab MMI laadimise pildi ette ja siis kõik.
Kuidas "follow me" tuled peaksid töötama...MMist on funktsioon aktiveeritud ning tulede lüliti muidu "auto" peal, aga autot lukustades ei jää
tuled põlema. Kuigi lahti lukustades lähevad tuled põlema küll. Kas siin aku laetavuse tase ka mõjutab, kuna täheldasin sellist asja, et üks hetk lae
nuppude valgustus ei töötand ja tulede valgusandur samuti mitte, aku tase oli vast siis mingi 30-40% aga panin laadija järgi ning kohe lae nuppude
valgustus töötas jne.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.15 07:36
|
|
|
Tsitaat: |
Ega MMI-id ilma cd-boxita tööle ei saa jah? Viisin cd-boxi remonti, nüüd jäi ekraan välja ning ei tee midagi, kui mingit nuppu vajutada siis korra
viskab MMI laadimise pildi ette ja siis kõik.
|
Kui optiline loop vahele panna, isoleerides boxi süsteemist, siis peaks ülejäänud süsteem töötama!
Vahest kui igav, aitan 3G+(HN+) softi ja navi uuendusega - lisainfo privasõnumis.
|
|
|
|
zack
|
postitati 21.12.15 09:09
|
|
|
Ok, aga loodan, et saan boxi korda.
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 22.12.15 07:31
|
|
|
Tegelikult on kompressorile remondikomplekt ka olemas, aga kas sellest piisab, peab ikka asjatundja selle enne maha võtma. Auto peaks ilma kopressori
kolinata alumisest ülemise astmeni tõusma mälu järele vist ca 30 sekundiga. Kui kauem, siis on juba mingit viga aimata. Kas see kolisemine
intensiivistus ka külmaga? Sel juhul võib kompressoris ka vesi sees olla.
Kui MMI jaoks optika luupi ei leiuta, siis seni on süsteem tumm tõesti. Aga boxe peaks aegajalt siin lammutustes ka pakutama - need ei olnud ülikallid
ka.
|
|
|
zack
|
postitati 22.12.15 10:22
|
|
|
Auto muidu tõstab ja langetab end kenasti, lihtsalt häirib see kompressori müra ja vibra. Lööb muidu suht pikalt ka, vähemalt ma ise arvan nii. Ja kas see ka normaalne, et kui sõidan hakkab kompressor
lööma ning kui pidurdan ja seisma jään siis jääb kompressor kohe vait. Uuesti liikuma hakates läheb jälle tööle mingi aja pärast kui pole rõhku üles
löönud.
Ahjaa, hääl on olnud koguaeg sama, ei usu, et külm mõjutanud...ega meil praegu külma ole olnudki. 
Ehk saan varsti töökorras cd-boxi kätte, elektroonik ütles ka, et need pidid väga minev kraam olema. Aga kui tollest asja ei saa siis peab lammareid
rüüstama minema jah. Kas nö võõrast boxi peab arvutiga kuidagi
tutvustama ka või on siiski "plug'n play" ?
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 22.12.15 14:22
|
|
|
Sa konkreetselt kõhu alla oled pilgu visanud - kas see kompressor ise on kinni korralikult? Igaljuhul pika plärinaga korras kompressor ei tööta. Eks
siin enne kangutamistki võiks juba silmitsema hakata, mis need maksavad. Eks see kompressor ikka ka sõidu ajal vastavalt auto asendile tööle hakkab,
aga kuulda seda salongi ei ole. Susinat, millega ta rõhku vähendab, seda võib küll peale sõidu lõpetamist kuulda olla. Isegi kui leke peaks olema
amordis (mis pole väga sagedane), siis kolinal seda survet tagasi peksta kompressor ei tohiks.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 22.12.15 15:31
|
|
|
Mina alustaks ikkagi Erki vastuses, see on piisavalt pädev.
Kompressor on vedrude ja pukside peal ning seal pole palju vaja, et vibratsioon keresse edasi kanduks.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
zack
|
postitati 22.12.15 16:09
|
|
|
Selge. Ma korra piilusin küll kõhu alla, aga niisama suht raske näha läbi selle "rägastiku" eks uurin lähemalt. 
|
|
|
R.Raido3.0
huviline
Registreerunud 02.01.16
Asukoht: Kaalepi
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.16 15:19
|
|
|
Mul kompressor mingit jubedat häält ei tee, kuid tõsta kah ise väga ei taha.. esi rattad vajuvad mingite päevade jooksul koopasse ja ongi jokk, kuulen
küll et kompressor üritab miskit aga ikka ei miskit.. tühine põrin..(kollane ja roheline tuluke ka kas vilguvad või põlevad pidevalt). Hakkasin ratast
ülesse tungiga tõstma, et kompressorile ligi pääseda,kuid siis mingi hetk kuulsin et kompressorile hakkas justkui surve taha tekkima ja hakkas ennast
ka lõpuks tõstma ja tulukesed ka kustusid. Peale seda olengi nüüd teist veits tungiga aidanud, kui jälle rattad koopasse kipuvad minema..
Kas see on märk väsinud kompressoris või mingites klappides või hoopis kuskil mujal?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 13.12.16 16:45
|
|
|
Leke süsteemis.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 13.12.16 18:32
|
|
|
Kojusaatmistuled toimivad juhiukse avanemise järgi. Kui sul auto ei tuvasta, et uks avati, siis tulesid põlema ei panda. Sama asi ka autot lahti
lukustades, tuled jäävad põlema süüte sisse keeramiseni, juhiukse avamisel peaks aga kustuma.
|
|
|
R.Raido3.0
huviline
Registreerunud 02.01.16
Asukoht: Kaalepi
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.17 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Leke süsteemis. |
Kui leke süsteemis, siis peaks auto kuskilt nurgast vaikselt ka alla vajuma, aga ta on paar päeva juba hoovipeal seisnud (sõitnud pole) ning seisma
jättes mõõtsin kõik rataste kõrgused mõõdulindiga ära. Praeguseks on tulemus selline, et kõrgused on kõik samad.. mitte midagi pole vajunud..!
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.01.17 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R.Raido3.0
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Leke süsteemis. |
Kui leke süsteemis, siis peaks auto kuskilt nurgast vaikselt ka alla vajuma, aga ta on paar päeva juba hoovipeal seisnud (sõitnud pole) ning seisma
jättes mõõtsin kõik rataste kõrgused mõõdulindiga ära. Praeguseks on tulemus selline, et kõrgused on kõik samad.. mitte midagi pole vajunud..!
|
Asja teebki keeruliseks see, et iga ilmaga ja asendis ei vajugi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.01.17 15:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R.Raido3.0
Kui leke süsteemis, siis peaks auto kuskilt nurgast vaikselt ka alla vajuma, aga ta on paar päeva juba hoovipeal seisnud (sõitnud pole) ning seisma
jättes mõõtsin kõik rataste kõrgused mõõdulindiga ära. Praeguseks on tulemus selline, et kõrgused on kõik samad.. mitte midagi pole vajunud..!
|
Kui sul on tihendid väsinud nii, et külma ilmaga alla vajub, on sul endiselt leke süsteemis.
|
|
|
|
R.Raido3.0
huviline
Registreerunud 02.01.16
Asukoht: Kaalepi
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.17 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: R.Raido3.0
Kui leke süsteemis, siis peaks auto kuskilt nurgast vaikselt ka alla vajuma, aga ta on paar päeva juba hoovipeal seisnud (sõitnud pole) ning seisma
jättes mõõtsin kõik rataste kõrgused mõõdulindiga ära. Praeguseks on tulemus selline, et kõrgused on kõik samad.. mitte midagi pole vajunud..!
|
Kui sul on tihendid väsinud nii, et külma ilmaga alla vajub, on sul endiselt leke süsteemis. |
Varasemalt, kui panin keskluku peale, siis käis kompressori juures väike susin ning auto lasi end nõksa alla, kuid nüüd enam ei tee.. kas sellel on ka
mingi seos?
|
|
|
zack
|
postitati 31.01.17 09:43
|
|
|
Olen täheldanud, et alati ta ei teegi nii, vähemalt mul mitte.
|
|
|