volume
huviline
Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO
|
postitati 10.12.15 19:34
|
|
|
ECS - Emission control system
Tervist,
Mõned päevad tagasi hakkas armatuuri ECS tuli põlema:
Peale natukene sobramist siin foorumis ei leidnud infot selle kohta.
Autoks on Audi A4 1.8T 120kw Quattro 2003a. Masina käitumises ei ole muutusi täheldanud, st et EI puterda ja edasi käib ka nagu varem.
Inglise keelsetel saitidel on teemaks toodud mingi andur? Mis eriti huvitav on see, et tegin kaabliga diagnosti ja ei näita vea teadet.
Loodan, et kellegil on kogemus ja oskab nõu anda.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 10.12.15 19:45
|
|
|
Ühtegi veakoodi pole, vöi...?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
volume
huviline
Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO
|
postitati 10.12.15 19:51
|
|
|
Vehicle: Audi - A4 [01-05] - 2003
Delphi DS150E (New VCI) | 2014 Release 2 (2.14.2.2) 1
Multifunction (Convenience system - Diagnose)
DTC Description
Instrument (Instrument - Diagnose - Gasoline (Petrol))
DTC Description
00562 - Oil sensor
- Faulty signal
- Intermittent
Climate (Climate control - Climatronic)
DTC Description
00819 - A/C pressure sensor
- Short circuit to positive or open circuit
- Permanent
Immobiliser (Immo/Instr - Immo 3)
DTC Description
00562 - Oil sensor
- Faulty signal
- Intermittent
Restraints (Airbag - Airbag 8.4 - Limousine/Avant)
DTC Description
No fault codes
Multifunction (Central electronics - Central electronics - Highline)
DTC Description
65535 - System OK (If fault still evident, check control unit and associated wiring)
01561 - Left rear door
- Will not unsafe-lock
- Permanent
01562 - Right rear door
- Can not unlock
- Permanent
01562 - Right rear door
- Will not unsafe-lock
- Permanent
01366 - Opening through collision signal
- No symptom
- Permanent
01331 - Driver door module
- Single wire
- Intermittent
Multifunction (Headlight control - Headlight aim control - Dynamic light
control)
DTC Description
00776 - Left front level sensor
- Short circuit to positive
- Intermittent
Multifunction (Interior monitoring - Diagnose)
DTC Description
65535 - System OK (If fault still evident, check control unit and associated wiring)
Multifunction (Radio - Diagnose)
DTC Description
65535 - System OK (If fault still evident, check control unit and associated wiring)
Multifunction (Steering wheel electronics - Diagnose)
DTC Description
65535 - System OK (If fault still evident, check control unit and associated wiring)
Minu meelest need vead mida ta näitab ei saa kuidagi seoses ECS põleva tulega olla.
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.15 20:08
|
|
|
Antud tulukese põhjust tuleks ikkagi mootori ajust otsida mitte ülejäänud muudest moodulitest.
|
|
|
volume
huviline
Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO
|
postitati 10.12.15 20:11
|
|
|
Mul on delphi kaabel ja kui üritan mootori ajuga ühendust saada diagnosti ajal siis ta ütleb, et ei saa. Ei oska öelda mille pärast see probleem
esineb, sest kaablis ei ole kindlalt viga.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 10.12.15 20:35
|
|
|
Eks viga on ikka seadmes. See delphi selline universaalne asi. Proovi vanemat aastat või teist mootorit. Vahepeal aitab ja toimib. Tegu ikka suht
universaalse asjaga ja kõiki moduleid ära ei tunne vahetevahel. Eks nii on kõikide universaalsete vidinatega. Olgu see siis launch või kts või mis
iganes.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 10.12.15 20:44
|
|
|
Kui tuli süttib, siis on ka probleem salvestunud.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 10.12.15 20:59
|
|
|
Vajadusel võin homme Tallinas VCDS 12.12.3 (vag-com) seadega veakoode aidata uurida.
Delphi on jah kuidagi kummaline, isegi vanemal isendil miskil põhjusel ei lase osasi kanaleid vaadata, väites, et kas pole olemas vöi ei saa ligi,
VCDS´iga on olnud muretum.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
volume
huviline
Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO
|
postitati 10.12.15 21:37
|
|
|
Mul on endal ka olemas VAG CAN Commander 5.5. Sai ebayst soetatud ennem seda, kui delphi kaabli soetasin, sest ei saanud tööle seda. Aus olla siis
väga ei süvenenutki, ma arvan ,et homme proovin ikkagist toimima saada.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.12.15 23:37
|
|
|
Infoks, et Delphi kuulub Autocom-le ja neil ei ole tarkuse osas erinevust. Erinevus on testri elektroonika ja programmi naha disainis ning turunduses
aga sisu/platvorm kuulub Autocom-le. Kõikides riikides Autocom-i ei turustata ja arenevatel turgudel on see odavam ning Delphi nime all.
Vaatan, et antud juhul on tegemist AMB mootoriga (120kW), mille kohta Autocom-il tarkus puudub. Korralik Autocom või Delphi teeb kõik, mida programmi
loetelu võimaldab. Kui tarkus olemas siis tester tunneb ISS-ga auto ning mootori ise ära. Samas, see auto on suht-koht lihtsa protokolliga ning ECU
vearegister ning peamised parameetrid on loetavad geneerilise mooduli abil.
|
|
|
|
volume
huviline
Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO
|
postitati 11.12.15 06:31
|
|
|
Kas viga võib olla siis auto poolne miks kaabliga ei saa mootori ajuga ühendust? Eile öösel proovisin kaabliga kõik aastad läbi ja ikkagist tulemus
null. Minumeelest jäi kuskilt silma, et antud juhul on mootori mudel BFB.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.15 06:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: volume
Kas viga võib olla siis auto poolne miks kaabliga ei saa mootori ajuga ühendust? Eile öösel proovisin kaabliga kõik aastad läbi ja ikkagist tulemus
null. Minumeelest jäi kuskilt silma, et antud juhul on mootori mudel BFB. |
Võib aga enne pole mõtet oletada, kui pole teise korralikku kaabliga proovinud.
|
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.15 07:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Vajadusel võin homme Tallinas VCDS 12.12.3 (vag-com) seadega veakoode aidata uurida.
Delphi on jah kuidagi kummaline, isegi vanemal isendil miskil põhjusel ei lase osasi kanaleid vaadata, väites, et kas pole olemas vöi ei saa ligi,
VCDS´iga on olnud muretum. |
Mul endal on 12.12.0 ja 1 kindel juhus on olnud, kus vcds ei leia parkimis andureid ja esitulede leveli moodulit üles (a6 c5 2004a.) ja delphi-l ei
olnud mingit probleemi ligi saada. Nii et võta näpust, vahest on isegi kasulik.
|
|
|
volume
huviline
Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO
|
postitati 11.12.15 08:14
|
|
|
Lasin tuttaval enda Delphi seadmega proovida ja toimis. Viga on jahutus vedeliku temperatuuri anduris. Seadmed olid välimiselt samasugused aga mida
täheldasin et temal oli 2014a programm ja minul 2013.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 11.12.15 09:16
|
|
|
Originaal- või originaali tootja uus andur pane!
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.15 12:12
|
|
|
Välimus ongi petlik ehk tegemist on mingi ebaõnnestunud Delphi eksemplariga. BFB mootor on kaetud ka kõigi 2013 versioonidega. See mootor peab ka
geneerilise mooduliga loetav olema.
Tsitaat: | Algselt postitas: volume
Lasin tuttaval enda Delphi seadmega proovida ja toimis. Viga on jahutus vedeliku temperatuuri anduris. Seadmed olid välimiselt samasugused aga mida
täheldasin et temal oli 2014a programm ja minul 2013. |
|
|
|
|
volume
huviline
Registreerunud 27.09.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.8T 120kw QUATTRO
|
postitati 11.12.15 16:33
|
|
|
Kolmest Delphi seadmest 1 toimis.... Peab mingi tarkvara teema olema.
|
|
|