Lehekülgi: 1 2 3 4 |
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 01.06.16 01:50
|
|
|
Kas esiporitiib sai teist tooni? Või on see silmapete.
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 01.06.16 05:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Kas esiporitiib sai teist tooni? Või on see silmapete. |
Silmapete.
Esitiivad ja kere värvitud ühel ajal ja tooni erinevust ei ole.
Ainuke tooni erinevus on millegipärast tagumise stange ülemisel osal, kuigi sai värvitud koos alumise osaga.
alumine osa kere värvi aga ülemine osa heledam millegipärast.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 01.06.16 20:40
|
|
|
Olen kuulnud et metallik värvid tahavad peale kandmist detailile samas asendis, nagu nad auto küljes on. Et need metallik osakesed vajuvad värvis
erineva nurga all erinevalt. Ehk sellest see stange tooni vahe. Aga ei pretendeeri tõele selle väitega, see rohkem naised sauanas rääkisid jutt.
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 01.06.16 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Olen kuulnud et metallik värvid tahavad peale kandmist detailile samas asendis, nagu nad auto küljes on. Et need metallik osakesed vajuvad värvis
erineva nurga all erinevalt. Ehk sellest see stange tooni vahe. Aga ei pretendeeri tõele selle väitega, see rohkem naised sauanas rääkisid jutt.
|
Eks ta enamvähem nii tegelt on. Aga ikkagi see ei seleta seda miks ühes tükis värvitud detailidel on toonivahe sees.
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 08.06.16 10:22
|
|
|
07.06
vahetatud mõlemad sisemised pooltelje otsad kuna sõiduajal tekkis hull vibra sisse.
samuti üle puuritud ja uuesti keermestatud plokikaane sisselaske kinnitus augud. 6est poldist hoidis varem vaid 2 polti sisselaske kollektorit kinni
ja enamus turbost tulev õhk jooksis seal välja. Nüüd ka minek vähe parem
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 08.06.16 10:24
|
|
|
11.06 võimalik näha autot stancest16 üritusel.
|
|
|
dislapann
huviline
Registreerunud 19.06.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9TDi 2003; Audi A6 Avant 1.9TDi 2004
|
postitati 08.06.16 22:00
|
|
|
Huvi pärast küsin, et kui suur selle auto läbisõit on? Lugesin teema läbi ja ikka hullult on juppe vahetatud poole aasta jooksul. Mul endal täpselt
samasugune kuut ja varsti 300k täis. Kuna Saksast toodud auto siis reaalne läbisõit ilmselt 400-500k. Minu käes olnud 50k jooksul pole midagi veel
remontima pidanud, ainult õlide-vedelike vahetused. Et kui näiteks 600k peal hakkavad jupid järjest küljest kukkuma, siis tean, et peab natuke enne
seda müüki panema...
|
|
|
sibidisah
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.16 06:15
|
|
|
Miks ostad auto kui remontida ei jõua, müüki läheb kindlasti pastori autona, et ala ainult pühapäeviti sõitnud jne..
SRY offtopicu pärast aga masin ise kena ja hea tööga oled hakkama saanud, endal samasugune ainult tige hitler kapoti all Jõudu ja jaksu!
VRB Motorsport
...turbo has gone titts up smoking and whistling like a [roppus]!
|
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 10.06.16 06:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapann
Huvi pärast küsin, et kui suur selle auto läbisõit on? Lugesin teema läbi ja ikka hullult on juppe vahetatud poole aasta jooksul. Mul endal täpselt
samasugune kuut ja varsti 300k täis. Kuna Saksast toodud auto siis reaalne läbisõit ilmselt 400-500k. Minu käes olnud 50k jooksul pole midagi veel
remontima pidanud, ainult õlide-vedelike vahetused. Et kui näiteks 600k peal hakkavad jupid järjest küljest kukkuma, siis tean, et peab natuke enne
seda müüki panema... |
340k on näidikuplokil. et ka ilmselt sinna 400-500ringi
KAHJUKS KÕIK EI HOOLDA NII AUTOT NAGU MINA. JA EELMINE OMANIK AUTO KÄEST LASKNUD.
Olen siiani vahetanud vajalikud ja mittevajalikud asjad, mis mind häirinud. Ja kuna igapäeva sõiduk ja sõidan ca 100-110km päevas, siis peabki auto
korras olema.
|
|
|
mkangur
huviline
Registreerunud 15.07.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.16 06:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jürks
Tsitaat: | Algselt postitas: dislapann
Huvi pärast küsin, et kui suur selle auto läbisõit on? Lugesin teema läbi ja ikka hullult on juppe vahetatud poole aasta jooksul. Mul endal täpselt
samasugune kuut ja varsti 300k täis. Kuna Saksast toodud auto siis reaalne läbisõit ilmselt 400-500k. Minu käes olnud 50k jooksul pole midagi veel
remontima pidanud, ainult õlide-vedelike vahetused. Et kui näiteks 600k peal hakkavad jupid järjest küljest kukkuma, siis tean, et peab natuke enne
seda müüki panema... |
340k on näidikuplokil. 2007-8 oli saksa ajaloo järgi 230-204k et ka ilmselt sinna 400-500ringi
KAHJUKS KÕIK EI HOOLDA NII AUTOT NAGU MINA. JA EELMINE OMANIK AUTO KÄEST LASKNUD.
Olen siiani vahetanud vajalikud ja mittevajalikud asjad, mis mind häirinud. Ja kuna igapäeva sõiduk ja sõidan ca 100-110km päevas, siis peabki auto
korras olema. |
Igati mõistlik. Ise olen C5 katsunud sama moodi hoida, kui kusagil miski väsimuse märke näitab, siis kohe vahetusse ja mitte odavama otsa detaili, nii
mõnigi detail on läinud nii vahetusse, et oleks ilmselt veel pikalt kestnud aga on südame rahuks ära vahetatud - siis mõni mees küsibki, et kuidas ta sul nii palju laguneb, et kogu aeg
remondid . B5 mul paraku on jällegi vastupidine teema, seal tegemist oleks väga palju aga kuna igapäevaselt on sõidus siis pole varianti, et midagi
pikemaks ajaks laiali tõmmata ja nii mõne detaili vahetust järjest edasi lükkad. Nii, et kõik on suhteline. Masin ise on ilus, viisakas vaadata hästi
hoitud B6 .
"At the end of the day, there are basically two types of drivers: those that want/have avants, and virgins. It's just science. Get one and
you won't regret it."
|
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 16.06.16 05:46
|
|
|
väike klõps stancest'il
|
|
|
ttaarrmmoo
huviline
Registreerunud 07.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 16.06.16 06:50
|
|
|
Käib vastu ka?
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 16.06.16 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ttaarrmmoo
Käib vastu ka? |
Kui paak ääreni täis ja 4 inimest autos siis tagant käib
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 23.06.16 11:52
|
|
|
hetkel sõidan m3 replicatega niikaua kuni leian endale uued sobivad veljed.
style 63 müügis, kui kellegil huvi osta/vahetada.
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 10.07.16 07:41
|
|
|
Nädal tagasi sai ette võetud püsika ja kompu paigaldus.
Töö ise väga lihtne, kuid probleeme oli hiljem rooliasendi anduri kalibreerimisega sest juhe ei tahtnud kuidagi koostööd teha.
Kohe ei saanud ka püsikat tööle kuna siduri liliti andur oli vigane. UUs originaal andur ja kõik töötab.
Püsika kangi ostsin forsist 15euri. Algselt otsisin küll foorumist kasutatud aga miks maksta 60 euri kangi eest, mis juba kasutatud.
Rooli aju sain lammarist koos kompu kangiga. Paigaldamata jäi üks juhe, et ei näitaks koguaeg low washer tuld. Selle teeb ka ära mingihetk juhe nüüd
olemas.
Mõni pilt.
Järgmiseks tööks on ette võetud audi navigation plussi paigaldamine. Eks näha ole mis nv seda teha jõuab
|
|
|
A4B6Mell
huviline
Registreerunud 21.09.16
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.16 17:26
|
|
|
Miks ei pritsi esiklaasile klaasipesu vedelikku? Esitulede pesurid ka ei toimi.
|
|
|
jürks
huviline
Registreerunud 09.09.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant Quatro/Audi 80 quattro
|
postitati 30.09.16 20:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4B6Mell
Miks ei pritsi esiklaasile klaasipesu vedelikku? Esitulede pesurid ka ei toimi. |
Kas poleks ise lihtsam kontrollida kas voolikud/mootor jne terved?
Esitule pesurid pole ühendatudki kuna sai teine korralikum stange ette.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |