Tere.
Nagu kasutaja joffe-gi vihjas, siis natukene kummaline postitus on Teil küll...
Kasutajanime järgi ja lausete ülesehituse järgi eeldan, et tegemist on vist naisterahvaga.
Muigama paneb ka selline liiga seinast-seina jutt ja küsimused, Te ei oleks nagu üldse vist asjadega kursis või mingitki uurimist eelnevalt teinud.
Olen ise ka natukene värskem foorumi tegelane ja mitte nii suur postitaja, ning olen aru saanud, et siin keegi ei viitsi päris sellist pikka referaati
kirjutada. Üldiselt ollakse väga abivalmid, kui on konkreetne küsimus, konkreetne näide või konkreetne mure..
Ühesõnaga üritan Teid natukene aidata niipalju kui ise oskan.
Esiteks võin julgelt öelda, et kui sõitsite eelnevalt vana E39 kerega bmw-ga siis teete Te väga suure hüppe edasi - selle vana "rullnoka" pilliga
neid Audisi küll võrrelda ei kannata.
Teiseks on väga suur vahe A4 ja A6el eriti just loomulikult ruumi ja mahutavuse mõistes, kuid samuti on erinevused
mootorites-lisades-veermikus-käigukastidel jne.
Kui on pere ja lapsed, siis kahtlemata on mugavam variant A6 - olen ise näiteks pikemat kasvu inimene ja A4 roolis istuda on ikka üsna selline
konservikarbi tunne - rääkimata siis sellest, kui mõni inimene veel minu taga peaks istuma.
Aastaarvu kohta olete Te ka kuidagi väga suure mängumaa jätnud. 2008-2009a A4 või A6 võib saada Eesti turult 9-10000euroga, ent 2012 aasta A6 maksab
ikka juba 25-27000eurot
Uuema kerega A6 tuli välja 2010aasta lõpus ja uuema kerega A4 tuli vist 2008aasta keskel kui ma ei eksi - väga korralik mudeliuuendus ehk facelift
tuli vist 2011aasta
Ühesõnaga laias laastus tehke ikka ennem selgeks, mida Teie rahakott kannatab Kas võtate liisingusse või ei, kaua kavatsete autoga sõita jne jne. Ilmselgelt soovitaks kõik Teil valida ikkagi uuemat mudelit, A6te siis
2011-2012aasta ja A4 siis ka näiteks 2010-2011aasta.
Päris enda kogemusest rääkides olen omanud 2007a Audi A6te(universaal,2.7diisel, quattro). Sõitsin temaga vahemikus 2012-2013a. Ütleks et oli väga
hea auto, talvel turvaline ja mõnus, nelikvedu toimis ideaalselt, ruumi oli nii endal kui tagaistujatel + istmed alla lastes oli kaubaveoks ka väga
okei. Kütusekulu oli mõistlik, keskelt läbi ca 8L/100km - ent samas 132kw otseselt hätta ei jätnud ja käis edasi küll. Hoolduse hinnad olid igati
taskukohased ja midagi suurt ega kallist tal vahetama ei pidanud, kuigi läbisõit oli juba pea 240000km
2008-2009a A4l pidi olema mingisuguse käigukastiga probleem - täpselt ei mäleta millisel käigukastil aga kaasas käis ta 105kw diisel mootoritel (kahel
sõbral on sama probleem olnud-tundub täitsa tüüpviga olevat)
Kindlasti soovitaksin veel vaadata läbisõitu ja kus-kunas on autot hooldatud. Kui aasta on 2008-2009 siis pole mõtet väga loota et ta alla 130000km
läbisõitnud on. Kui autol läbisõit üle 200000km ja korralikult hooldatud ning õigeaegselt jupid vahetatud, ei tohiks ka siis probleeme tekkida, ent
kindlasti on risk oluliselt suurem et peate varsti mingeid kallemaid juppe vahetama.
Üldiselt niipalju kui mina Audidest tean, siis nende diiselmootorid on väga head, piisavalt ökonoomsed, samas väänet ja jõudu on autol kõvasti. 2.7TDI
132kw oli vist veidi vanem, uuem mootor on juba 140kw. Samuti on veidike uuem mootor 176kw (3.0tdi) ja veel uuema kere peal kas siis 150kw või 180kw
variant. Eks see sõltub kindlasti ka inimesest, kuid isiklikult eelistan alati ennem diislit, kui bensiini - seega bensukate kohta suurt midagi kaasa
rääkida ei oska. Kui valida A6 kere, siis valiksin 110% quattro - ühel sõbral hea ütlus selle kohta, Audi ilma Quattrota on nagu Kass ilma käpata
A4 tahate, saate ikka märksa väiksema "naiste" auto. Kindlasti on ta veidi ökonoomsem ja võib ka vabalt juba esivedu olla.
Ei tea kui palju sellest jutust abi oli, ent kuna paistab, et hüppate tõesti täiesti tundmatus kohas pea ees vette, siis uurige ja lugege igaltpoolt
foorumitest, autolehe arvustustest ja võite ka vabalt esindusest küsida nende mudelite plusse ja miinuseid.
Edu!
|