aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 01.08.15 21:32
|
|
|
Audi A4 1.9TDI 1996 - aadu16
Sai siis perre ostetud järjekordne neljarõngaline auto, kunas eelmine liigikaaslane sai suures diislinäljas maha müüdud. Auto sai toodud Tallinnast -
otse "tsurkade" käest. Auto oli kole kui öö - ei vaidle ka vastu, et ta ta hetkel parem on. Autot ostma minnes olid vead järgmised, esistange
pekkis, esiraam katki, salongis hulgaliselt magneteid, lisaimmosid, turbo ei töödanud, geneka rihm vilises, tagumised pidurid ei vinganud.
Kuna saime autoga alles tagasi kodu kell 1 öösel, siis sai penskari auto kohe Keveni kätte viidud, kes tegi diagnostika ja vahetas paar vaakumvoolikut
välja ja oi seda minekut siis Kuigi rõõmu polnud kauaks, kuna järgmine
nädal pidin juba jälle ilma turbota aega veetma ja seetõttu sai järgmine nädal jälle Kevenit külastatud ja siis diagnoosisime N75 solenoidi rikke, mis
sai ka kodus kohe ära vahetatud.
Kuna auto on tõesti ikka korralikult hooldamata ja mingit ilusat elu ta vist Lasnamäel väga ei näinud, siis hakkan järjepanu hooldusi tegema ja
natukene 19 aasta tagust hiilgeaega taastama. Hetkel vahetatud filtri(õli,õhk,diisel), vahetatud õli,geneka rihm, rihmapinguti,KKK tihend ja
karterituulutuse toru.
Keveni käest sai ostetud ka esiraam ja stangekandur, mis sai ära vahetatud, et esiots no natukenegi normaalsemalt ees püsiks. Kui tuled ühe joone
peale saan, siis võib põhimõtteliselt öelda, et auto näeb natukene välja. Täna sai käidud ja võetud sõbraga üks korralik trip ette tallinna ligidale,
kus tema vahetas oma veljed korraliku turbo vastu ja mina tõin möödaminnes TDI mootorikatte ja suunatule, mis tuleb ära vahetada, kuna see aftermarket
saast ei ole seal ilusasti ees.
Et teil natukene õrna aimu ka tuleks, kui halb on või oli auto algne seisukord veel pool kuud tagasi, siis lisan paar illusteerivat pildikest.
Kuna ostukuulutuses ei ole tagumise läga kohta pilte, siis pean kohustuslikus korras ka need lisama(kuna pildid on natukene suured lisan lingid):
http://i59.tinypic.com/2hyxs93.jpg
http://i62.tinypic.com/2n22uqx.jpg
Kuna istmed ja tagumine osa on väga halvas seisus, siis "püüdsin" koduste vahenditega neid natukene säravamaks teha. Võib isegi öelda, et natukene
ka õnnestus, kuna iste ja tagumine pagasniku põrand läksid paremaks, kui varem.
http://i62.tinypic.com/35ldev9.jpg
http://i57.tinypic.com/6pqd12.jpg
Ja üleüldine pilt:
http://i62.tinypic.com/9kmpmu.jpg
Auto tehnilistest andmetest siis, et on tegemist Audi A4-ja universaaliga, millel 1.9TDI 81kw mootor(AFN). Lisadeks on:
4xel.aknad,
2xel.peeglid
2xistmesoojendused
tuledereguleerimine
käetugi(laekaga)
udutuled
chippolino
Järgmine nädal või hiljemalt kuu lõpus peab hammasrihma ära vahetama, mis on ka viimane asi selles esmase hoolduse nimekirjas, mis mul on.
Igasugune kriitika on teretulnud.
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 01.08.15 22:11
|
|
|
Kõik "hall-metallik-diisel" autod jätavad täiesti külmaks, aga need teemad, kus osavad näpud neid autosid korrastama hakkavad, on alati väga
huvitavad. Avastamisrõõm saab ka siin ekraani taga jagada omanikuga. Jõudu tööle!
|
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 04.08.15 16:13
|
|
|
Täna sai Keveni kaasabil ära kodeeritud kompuuter, mis nüüd ka reaalseid numbreid näitab. Kuna autol on chip ja kohe ilgelt tossab, siis proovisime
tahma alla saada, praegust tundub, et isegi töötas. Samuti sai modifitseeritud kati kinnitust, et see vastu kere ei käiks nagu pooletoobine.
Järgmiseks tuleb eelpool mainitud rihmavahetus, kliimapump ja siis saab hakata alles välimust korralikuks tegema.
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 10.08.15 10:18
|
|
|
Täna sai pikalt tüliks olnud keskluku pump korda tehtud. Võtsin pumba lahti ja avastasin, et see grafiidist julla, mis peaks vaakumit tekitama
lihtsalt on katki läinud. Egas midagi, pidin võtma suuna vanaraua hunniku poole, kuna mäletan, et viskasin eelmine aasta ühe audi 80 pumba sinna, mida
saaksin kasutada. Mõeldud tehtud ja leidsin pumba loetud sekunditega pärast mida tuli lihtsalt mõlemad pumbad eemaldada ja vahetada. Originaal ja 80
pumbal olid muidugi erinevad väljaminevad vaakumid, mistõttu tuli kasutusele võtta loov mõtlemine. Vana pumba vaakumi väljaviik sai ära murtud ja see
80 omale külge aretatud. Hetkel tundub, et toimib. Iseasi on muidugi küsimus, kui kauaks.
Kuna originaal keskluku pump on kaugelt juhitav aga võti on tavaline võtmetegija kätetöö, siis peab otsima klapitava võtme, et ei peaks koguaeg rannet
kulutama.
Kogu lugu võttis aega umbes 30 minutit aga vähemalt on nüüd auto rohkem kaitstud, kui ta oli ennem.
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 18.08.15 13:25
|
|
|
TÄna sai ära vahetatud juhipoolne pooltelje ots, mis ürpis õrnalt juba häält tegi. Samuti sai ostetud kliimapump ja hammasrihma komplekt, mis nüüd
ootab vahetust.
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 22.08.15 13:13
|
|
|
Remont jõudis seekord siis piduriteni, kõikidel piduritel sai vahetatud klotsid, tagumistel läksid sisse uued kolvid ja tihendid. Sai ostetud ka käbi
ja paar simmerlingi hammasrihma vahetuse jaoks, mis tuleks ka suht kohe ära teha,kui aega on. Samuti sai vahetatud esimesed kondid, millest juhipoolne
oli see kolksu allikas.
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 25.08.15 13:44
|
|
|
Kuna eile lõppes tööpäev tiba varakult ära siis sai korralikult õhtul magatud ja hommikul kohe hammasrihm,veepump,rullikud ja kliimapump ära
vahetatud. Asjale lähenesin vanakooli moodi - esiots täielikult kõrvale ja siis hakkasin tegutsema, kuna AFN mootoriga polnud varem kokku puutunud ega
osanud väga arvestada, kus kohas mis märgid on, seetõttu leidsin, et seesugune lähenemine on kõige tulemuslikum. Igastahes sai pandud Gates Powergrip
rihmakomplekt koos metallist veepumbaga. Vana veepump oli cheap china plastic.
Kuna sept lõpus peaks nagu ülevaatusele minema , siis peab kibe kiirelt ära veel suutma vahetama esisilla komplekti ja siiski ka ühe tagumise
suppordi, mille käsipidur ei allunud minu remondikorraldustele ja ikkagi streigib.
Sai üle tüki aja ka keskmist mõõdetud : 5.2l/100km. Viimasel ajal on lühikesed otsad ka olnud. Aga tundub, et pärast kütte vähemaks keeramist on
hakanud ka vähem võtma.
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 12.09.15 17:10
|
|
|
Eelmine nädal sai ära vahetatud esisilla komplekt ja eila sai taha visatud poe uued suppordid. Vast lätt iks ülevaatusest läbi
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 23.09.15 12:11
|
|
|
Vahepeal sai ära vahetatud tagumised suppordid, kui ma seda mingis postituses ei maininud(Taastatud läksid . Hind 50 eur kandis tk). Eila sai ära
vahetatud veel parem mootori padi. Täna käisin ülevaatusel ja tõdesin, et alla matetud raha on läinud õigesse kohta, kuna ei suudetud ühtki viga
leida.
Enne ülevaatust sai veel ära vahetatud tagumine juhipoolne tuli, mis oli juba ostes katki.
Paar pilti ka, et teema väga romaaniks ära kätte ei kipuks.
Hetkel umbes alla matnud 600 eur, mis koos auto ostuhinnaga kokku siis kulutatud vahenditeks 1170 eur.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 23.09.15 12:20
|
|
|
Tagaistme seljatoes pesitseb arahniid?!?
|
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 23.09.15 12:42
|
|
|
Kuidagi peab seda läbu ju peitma, mis seal istme peal on
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 13.10.15 17:43
|
|
|
Vahepeal on saanud autot natukene nokitsetud. Keven pani süüte normaalseks, mis oli ennem vist jube hiline. Sai venna audi pealt võetud gamma
originaal makk ja keskkonsool, kuna ainuke asi, mis oli puudu on telefoni tasku , aga nüüd on see ka olemas. Sai ostetud vahepeal üks väga odava
hinnaga 1.9TDI A4 universaal , mis esiotsa laksuga. See tuleks nüüd mingiaeg korda teha
Nüüd peab paagi täis lööma ja vaatama, kas küttekulu läheb normaalsuse poole tagasi, sest vahepeal oli kütusekulu juba üle 8-sa sajale.
|
|
|
|