Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
postitati 07.07.15 09:16
|
|
|
Allroad A4 ostuabi (mis mootor jne.)
http://www.auto24.ee/used/2001813 Selline auto huvitub,paluks abi millised on
selle auto head ja vead? Toodud Prantsusmaalt ,viimane ametlik hooldus 90 000km 2012 aastal.Mis väljaminekutega peaks arvestama?Müüb Merisaare autod
oü ja soovin kindlasti Audis täiskontrolli teha. Juhin tähelepanu seigale et 2012 tehti hooldus 85 000km peal ja peale seda on vaikus ,2014 läbisõit
hooldusest-midagi ei tehtud.Nüüd 138 000km ees kas on võimalik et esimestel aastatel sõideti nii palju ja viimastel vähe ? Kahtlustan siiski spido
kerimist või on auto avarii pärast seisnud.
|
|
|
Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
postitati 07.07.15 10:01
|
|
|
Allroad A4
millist mootorit eelistada kas 3,0D 176kw või 2,0 bens 155kw ?
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.15 10:56
|
|
|
Millised on Su sõiduharjumused?
Kui põhiliselt linn, siis bensiinimootor. Kui palju ka maanteed, siis diisel.
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 07.07.15 11:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Millised on Su sõiduharjumused?
|
Remondiharjumuste koha ei küsi ?!? Kas meeldib pealt või seest susida
...
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.15 11:44
|
|
|
Eks mõlemal mootoril on oma head ja vead, aga valiku teeks pigem sõiduharjumuste järgi
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.15 12:21
|
|
|
Kui on palju maanteesõitu, siis diisel. Kui on linnas sõidud, siis bensukas. Seda nii majanduslikus kui sõidumõnu mõttes.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.15 12:24
|
|
|
Autost konkreetselt ma midagi ei tea aga kuulutuses on küll palju autoärika tunnusmärke.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 07.07.15 16:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Autost konkreetselt ma midagi ei tea aga kuulutuses on küll palju autoärika tunnusmärke. |
OT.
Defineeri sõna autoärikas.
Masinat müüakse ju nagunii läbi platsi ja ei ole ma sellega seotud.
Kas selleks saadakse siis kui müüd üle kümne auto aastas või alla selle.
Kui masinal on rohkem varustust kui tavaliselt, siis parema müümise nimel tuleb see ka välja tuua.
Igasugune rahaline tegevus on äri ja teeb seda igaüks nii nagu oskab.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 07.07.15 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Comic
millist mootorit eelistada kas 3,0D 176kw või 2,0 bens 155kw ? |
2.0 155kw AINULT juhul, kui on ette näidata remondiarve kolbide, kepsude, rõngaste vahetuste kohta uue versiooni peale.
Muul juhul kõnni SUURE kaarega mööda.
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 07.07.15 19:25
|
|
|
Mina ei küsiks foorumist, mis mudel ja mootor valida, loe ja mõtle ise, ega sa ju naist ka ei taha et meie otsime. Inimeste soovid ja vajadused on
seinast seina, rahakott ja sh ego ka. Siit küsimisega näitas sa ainult, et sa ei oska ja ei taha ise lugeda, ega sa ometi ju usalda subjekiivseid
arvamusi, mida siin jagatakse, lisaks pole need kaugeltki absoluutsed, kardad valet valikud teha, ärmbisse astuda, pappi kaotada ... seda teed sa
nagunii .
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.07.15 20:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Kui on palju maanteesõitu, siis diisel. Kui on linnas sõidud, siis bensukas. Seda nii majanduslikus kui sõidumõnu mõttes. |
Ma ütleks vastupidi, et diisliga võib olla linnas hea sõita, hea kohalt minna ülimadalate pööretega ning suure pöördemomendiga, näiteks algaja juhi
käes ka ei sure naljalt välja, bensukaga pikemaid sõite parem kuna on vaiksem.
(Tegelikult ma isiklikuks autoks mingil juhul diislit ei tahaks, aga tööautodega kogemus on ja sellest ka need nö. plussid välja toodud).
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 07.07.15 21:07
|
|
|
Kiire Google annab vastuseks, et sõidukit müüv asutus on Merisaare autod OÜ kuulutuses ju number olemas 56693522.
Helista ja uuri täpsemalt.
PS! Ei ole antud asutusega kuidagi seotud
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.15 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Autost konkreetselt ma midagi ei tea aga kuulutuses on küll palju autoärika tunnusmärke. |
Miks on automüüja poolt müüdav auto halvem eraisiku poolt müüdavast?
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 08.07.15 06:42
|
|
|
Sõnal autoärikas ei pea olema negatiivset varjundit. Oma kaupa kiita on igati loomulik! Vajadusel ka käpslokis.
Vast ainult CD BOX rõhub tugevalt vanakooli meestele
|
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.15 07:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Sõnal autoärikas ei pea olema negatiivset varjundit. Oma kaupa kiita on igati loomulik! Vajadusel ka käpslokis.
Vast ainult CD BOX rõhub tugevalt vanakooli meestele |
Ma tegin ka varem kuulutused ilma caps lockita, aga praktika näitab, et nendest on pigem kasu, kuna inimestele meeldib lugeda trükitähtedega
kirjutatud asju. Tegin seda pärast seda kui üks klient ütles, et mu autol on nii vähe lisasid ja pani mingi lingi, et näe sellel palju rohkem.
Tegelikkuses oli vastupidi, lihtsalt teisel oli caps locki rohkem
|
|
|
|
Comic
huviline
Registreerunud 04.07.15
Asukoht: Viimsi-Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Allroad 3,0 TDI (B8) 176 kw
|
postitati 08.07.15 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Mina ei küsiks foorumist, mis mudel ja mootor valida, loe ja mõtle ise, ega sa ju naist ka ei taha et meie otsime. Inimeste soovid ja vajadused on
seinast seina, rahakott ja sh ego ka. Siit küsimisega näitas sa ainult, et sa ei oska ja ei taha ise lugeda, ega sa ometi ju usalda subjekiivseid
arvamusi, mida siin jagatakse, lisaks pole need kaugeltki absoluutsed, kardad valet valikud teha, ärmbisse astuda, pappi kaotada ... seda teed sa
nagunii . | Küsin selleks et pole Audit ja diislit
omanud,selleks ju foorumid on mingitki infot saada,naine on juba valitud no
deal -no lose money
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.15 09:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Autost konkreetselt ma midagi ei tea aga kuulutuses on küll palju autoärika tunnusmärke. |
Miks on automüüja poolt müüdav auto halvem eraisiku poolt müüdavast? |
Enamasti eraisikutel on huvi oma autot vähemalt mingi tasemeni korras hoida, autoärikatel on ainult huvi auto pealt raha teenida minimaalsete
kulutustega.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.15 09:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ma ütleks vastupidi, et diisliga võib olla linnas hea sõita, hea kohalt minna ülimadalate pööretega ning suure pöördemomendiga, näiteks algaja juhi
käes ka ei sure naljalt välja, bensukaga pikemaid sõite parem kuna on vaiksem.
|
Vat ma ei saa sellest jutust aru. Olen sõitnud väga paljude erinevate diiselautodega, mõnd isegi omanud veidi pikemat aega ja nendel kõikidel on
kohaltminnes ja madalamate põõretega käiguvahetusel olnud mingi vastik tühi koht kiirendamisel enne kui vedu taha võtab. Naljaga pooleks õeldes nagu
veaks kelku kummipaelaga järgi - alguses kohalt minnes ei taha eriti tulla ja kui siis pääseb.... Vabalthingava bensukaga on ikka palju mõnusam
kiirendada - ta veab ühtlasemalt ja on madalate põõretega erksam. Muidugi jah see 2,0 bens 155kW ei ole vist vabalthingav.
Maanteel diislihäält ei kuule eriti sisse nagunii ühtlase sõiduga, linnas kiirendamiste ajal just tuleb diisli häält sisse.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 08.07.15 09:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Vat ma ei saa sellest jutust aru. Olen sõitnud väga paljude erinevate diiselautodega, mõnd isegi omanud veidi pikemat aega ja nendel kõikidel on
kohaltminnes ja madalamate põõretega käiguvahetusel olnud mingi vastik tühi koht kiirendamisel enne kui vedu taha võtab. Naljaga pooleks õeldes nagu
veaks kelku kummipaelaga järgi - alguses kohalt minnes ei taha eriti tulla ja kui siis pääseb.... Vabalthingava bensukaga on ikka palju mõnusam
kiirendada - ta veab ühtlasemalt ja on madalate põõretega erksam. Muidugi jah see 2,0 bens 155kW ei ole vist vabalthingav.
Maanteel diislihäält ei kuule eriti sisse nagunii ühtlase sõiduga, linnas kiirendamiste ajal just tuleb diisli häält sisse. |
Samas 3.0tdi on 3.2fsi-st 400m peal kiirem. Nii palju siis erksusest.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.15 09:50
|
|
|
Võimalik, sest sellises testis on autodel kõrged põõrded enamus ajast. Aga kui sa võrdleksid lühikesi kohaltvõtte ja madalate põõretega käiguvahetusi?
Mul omal on 3,2FSI ja olen ka proovinud 3,0TDI ja ma olen üsna kindel, et kui panna nad joonele näiteks 3 meetri kohaltvõtus, siis FSI jõuab ennem 3
meetrit läbida kui TDI.
Ma ei oska seda korralikult seletada aga kõik diislid (automaatkastiga) millega sõitnud olen, kõik nagu venivad alguses kohalt ära ja tahavad nagu
kõrgemaid põõrdeid saada ennem kui minek pihta hakkab. Ja kui sa oled rahulikuma sõidustiiliga, siis ongi see hoo peale kiirendamine nii et korra
kiirendab hästi ja siis pärast käiguvahetust on jälle korraks uimasem enne kui minema hakkab jne jne. V6, V8 või V12 bensukatel mina ei ole kunagi
sellist asja täheldanud. Kas selle "asja" nimi pole mitte turbo lag?
|
|
|
Torm
huviline
Registreerunud 06.02.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.15 11:50
|
|
|
Mul üheks liikuriks A4 Allroad 2,0 TFSI aut. aastast 2011 ja vähemalt mina ei saa küll midagi halba selle kohta öelda. Läbisõit on ca 161 tuh. km ja
selle aja jooksul olen käinud ainult korralistes hooldustes. Paar korda on parkimisandur jamanud, kuid see ka kõik. Liigub nobedalt ja kütust röövib
maanteel 90-100'ga sõites ca 7l, linnas 10-11 kanti. Üks asi veel, õli võtab kuskil liiter 5000 km peale.
Edu!
|
|
|
KuldarA
huviline
Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.15 12:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Enamasti eraisikutel on huvi oma autot vähemalt mingi tasemeni korras hoida, autoärikatel on ainult huvi auto pealt raha teenida minimaalsete
kulutustega. |
Päris tihti kuuleb autoomanike seas, et nagunii müün kohe maha, et ei hakka seda remonti tegema, neid rehve vahetama jne. Seega ma ei ütleks, et
eraisikud kõvasti turvalisem variant on.
Ma ostan enamik autod Euroopast, kus nad olnud 1 perioodi kasutusrendis ja selle aja jooksul omanud tehase garantiid ja hooldatud margiesinduses.
Seega eelneva hoolduse kohta ma midagi halba öelda ei saa.
Eks on ka "autoärikate" seas musti lambaid, aga sama palju on neid ka eraisikute seas, seega ma soovitan ostes vaadata konkreetset autot ja mitte
selekteerida neid selle järgi, kes müüjaks on.
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 08.07.15 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Võimalik, sest sellises testis on autodel kõrged põõrded enamus ajast. Aga kui sa võrdleksid lühikesi kohaltvõtte ja madalate põõretega käiguvahetusi?
Mul omal on 3,2FSI ja olen ka proovinud 3,0TDI ja ma olen üsna kindel, et kui panna nad joonele näiteks 3 meetri kohaltvõtus, siis FSI jõuab ennem 3
meetrit läbida kui TDI.
Ma ei oska seda korralikult seletada aga kõik diislid (automaatkastiga) millega sõitnud olen, kõik nagu venivad alguses kohalt ära ja tahavad nagu
kõrgemaid põõrdeid saada ennem kui minek pihta hakkab. Ja kui sa oled rahulikuma sõidustiiliga, siis ongi see hoo peale kiirendamine nii et korra
kiirendab hästi ja siis pärast käiguvahetust on jälle korraks uimasem enne kui minema hakkab jne jne. V6, V8 või V12 bensukatel mina ei ole kunagi
sellist asja täheldanud. Kas selle "asja" nimi pole mitte turbo lag? |
3m võistluse võidab rattal, või rulluiskudel. Siuke oleks ikka täiesti mõttetu võistlus...
Chipitud autot ka proovinud oled? Tuleb äkilisust ikka korralikult juurde.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.15 12:53
|
|
|
Igatahes minu arvates on linnas, kus on palju kiirendusi ja seismajäämisi, bensukaga mõnusam ja sujuvam sõita kui diisliga.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 08.07.15 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Igatahes minu arvates on linnas, kus on palju kiirendusi ja seismajäämisi, bensukaga mõnusam ja sujuvam sõita kui diisliga. |
Linnas on elektriautoga või bikega üli mõnus sõita. Bensiinile eelistaks mina ikkagi diislit.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|