Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 17.06.19 12:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EnricoN
Huvi pärast, et kas see foorum on välja suremas või milles asi, et tagasiside puudub sellisel enneolematul ja huvitaval projektil?
Tundub, et ainult C7 ja 3.0 diisel tänapäeval teemaks.
Edu tegemistes! |
Kas peaks küsima, et "kus see laik nupp nüüd on?" või kirjutama "jälgin"?
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 04.07.19 16:37
|
|
|
Kütuselatt sai custom kinnitused ja AN8 otsad:
Ilmselgelt tuleb kaantel kõrvad maha lõigata ja mootorile uued tõstekohad leiutada.
Mürsule sai vahepeal ka kepsud muretsetud:
01E kast jõudis ka kohale:
01E swapi jaoks on veel nüüd ainult kasti käpad puudu, sest leitud sai ka S4 B5 kardaan. Viimane peaks selle nädala lõpus saabuma.
|
|
|
Mr.E
huviline
Registreerunud 05.11.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 Avant 1.8Tq, 83a. B2 Quattro
|
postitati 09.07.19 06:40
|
|
|
Sobivad käpad täitsa kenasti saadaval.
Hea ruudus = parim |
B5 Avant 1.8Tq - OMC2017 - 282km/h | 11.0@217km/h
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 13.09.19 21:52
|
|
|
Vahepeal on kapotialune saanud uue värvi ning mootori võtsime algosadeks. Uueks värviks sai valge Cobra. Too siis toode mida kasutatakse kastikate
kastide värvimiseks ehk siis kannatab katsumist. Täna sai alustatud ka mootori komplekteerimist. Raamsaaled koos pikilõtku saaledega sai paika pandud
ja kinni keeratud. Vänt käib ilusti ringi ehk siis kõik tip-top.
Lähiajal on lootus saada ka kasti käpad, polü kasti padjad ja siduri survelaager koos vajaliku vahetükiga.
Klapikambrikaaned, karter ning sisselaske kolde alune kamber said endale AN liitmikud. Õlivannil kaotati ära ka tasemeanduri auk ehk siis üks koht
vähem kust saaks lekkida.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 13.11.19 12:10
|
|
|
Kaks kuud hiljem saabus see õhtu kus saime seda autot ka edasi teha. Alustasime üheksast ning kolmeks oli see töö tehtud, mis ootas oma aega juba 3
kuud.
Oma koha leidsid siis uued kolvirõngad, sepiskepsud ja saaled. Ploki pealne tuulutuse kaan sai ka tagasi pandud.
Kasti käpad, padjad ja survelaager saabusid ka septembri lõpus. Juhipoolne padi läks kuidagi pervolt külge ehk ei tahtnud sillatala august läbi
mahtuda nii libedalt kui paremal.
Järgmine takistus sel teel on hooratas. Varem oli nagu neid ümber tehtud triggeriga 2,3 ühemassilisi kohe võtta, nüüd juba 3-4 kuud surnud seis Eks tuleb otsida toorik ja lasta ümber teha.
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 25.11.19 19:05
|
|
|
Rõngaste lukuvahed vaatasid seekord ikka üle?
Old Audis never die. They just get faster.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 25.11.19 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
Rõngaste lukuvahed vaatasid seekord ikka üle? |
Jah, ega muidu poleks 6 tundi kulunud
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 14.12.19 23:47
|
|
|
Täna sai veidi jälle edasi toimetatud ning plokk sai viimaks kokku:
Kauaoodatud hoorattad jõudsid ka lõpuks kohale ning nüüd lahutab vaid sidurikorv sellest et saaks ploki ja kasti omavahel kokku panna.
S4 tagadiffrid sai ka eelmine laupäev Tartust ära toodud, kuid nüüd oleks tarvis veel S4 B5 tagumisi pooltelgi, kuna 108mm sisemised otsad ei istu
praeguste nuudlite külge. Esimesed teljed vaja samuti välja vahetada ning sinna tuleb panna kas B4 TDi või V6 omad, sest sisemine ots peab 01E jaoks
tripoid olema.
Kui kellelgi peaks olema neid telgi pakkuda võib kirjutada. Samuti ei ütleks ära ka 01E keevitatud või katkisest torsenist, mida saaks kokku
keevitada.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 15.12.19 03:53
|
|
|
Sinna peaksid sobima ka 2.3 esiveolise veovöllid.
|
|
|
Krisssu
huviline
Registreerunud 28.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 Quattro /84
|
postitati 21.12.19 13:31
|
|
|
Mõtlesin ükspäev küsida kas hoorattad jõudsid teieni tagasi- tundub, et kohal
Äge ehitus käsil (Y)
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 22.12.19 10:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Sinna peaksid sobima ka 2.3 esiveolise veovöllid. |
Esialgu ei jaganud kohe lahti mida selle all silmas pidasid, aga pikkusi võrreldes sain aru et see vaid 7mm lühem kui tavaline tagumine telg. Seega
saab tõesti kaks esimest vasakut tagumisteks ümber teha. 1 pakkumine hetkel olemas ning teist veel otsin.
Tsitaat: | Algselt postitas: Krisssu
Mõtlesin ükspäev küsida kas hoorattad jõudsid teieni tagasi- tundub, et kohal
Äge ehitus käsil (Y) |
Rattad jõudsid jah ilusti kohale ning üks neist läks kohe ka käiku selle auto peal. Väntvõlli laagri lasin ka ära vahetada ning nüüd täitsa timm.
Teine ratas ootab kevadet.
Eile sai õhtu garaa˛is veedetud ning tunneli lõpus paistab juba veidi valgust
Esimese asjana sai eemaldatud 5k kangi toapoolne osa. Järgmiseks läksid 01E peal vahetusse pooltelgede, peavõlli ja käiguvahetushoova simmerid. Tükk
aega raalisime, et kas panna hoovastik kohe peale või mitte. Viimaks otsustasime siiski kohe peale panna ning see oli ainuõige valik, sest teistpidi
oleks saanud lihtsalt kaks korda kasti peale-maha tõsta, kuna ruumi lihtsalt pole, et hoovastiku polte saaks keerata. Hoovastik läks passat b5 oma.
Auto alt üles tuli läbi puurida kangi ümbruse kinnituse 4 auku, sest b4 on nad keermestatud ning poldid keerati alt sisse. Nüüd on aga keermega pulgad
kangi ümbruse enda küljes ja kinnituvad mutritega salongist. Poldimuster oli mõlemal sama. Viimaste asjadena läksid kasti külge spaceriga SKF
survelaager ning siduri töösilinder.
Kasti paika sättides jäi silma, et hoovastiku vasakpoolne osa elab procon süsteemi kronsa otsas. Seda tuli maha lõigata ning nüüd on seal ruumi
piisavalt. Hea et ennem sai need trossid eemaldatud, muidu oleks päris hullumaja olnud, sest need ei sobiks kohe üldse mitte kuidagi sinna hoovastiku
vahele.
Järgmise asjana tõstsime mootori pukist maha ja asusime hooratast paigaldama. Kõik ilus kena, poldid kinni ja mootor ei teinud enam täistiiru Õnneks meenus kohe, et miskipärast oli hooratta taga välja ulatuv pin mis
ilmselt vajalik 2.2T jaoks, kuid 2.7Bit puhul jäi see pulk turbode õlituse toru taha kinni. Veerand tiiru tagasi keerates õnnestus starteri august see
pin eemaldada ning mure oli lahendatud.
Edasi läks külge juba siduri paigalduse töörist, sinna otsa labadega LUK siduriketas ja seejärel juba SRE sidurikorv.
Seejärel tõstsime pooliku mootori kastile otsa ning poltisime kokku.
Otsides vända anduri auku selgus tõsiasi, et kasti korpusel pole keermestatud kohta anduri poldi jaoks. Igatahes see mootorile lähem auk peaks olema
õige, kuid nüüd peab sinna kinnituse nuputama.
|
|
|
juno18
huviline
Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.20 22:17
|
|
|
Huvitav teema mida oli lausa lust lugeda.
Igaljuhul edu ja paksu rahkotti
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 19.05.20 16:29
|
|
|
Vahepeal sai andurile auk keermestatud ja paika keeratud.
Lisaks on viimaks koos ka kogu telgede komplekt. Ette tulid V6 teljed, kus siis väljas jäme 38mm nuut ning sees tripoid otsad, mis istuvad kokku 01e
kastiga. Taga on 2x 2.3 R5 vasakut telge 108mm siseotsaga. Juurde vaja osta veel vaid mutriga välised otsad tagumistele telgedele, mis on tõestanud
end kemppi diffriga tagaveolise b5 1.8t peal vastupidavana.
Mingi aeg sai juhuslikult okidokist leitud ka valmis ehitatud 4pot brembo ja käändmike komplekt 82mm laagrile. Nüüd pean vaid mõõtude järgi ketta
päritolu tuvastama, et uued tellida.
Plokikaaned on ka tegemises ning saab ehk mingi hetk nad ka peale.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 24.08.20 17:27
|
|
|
Pole väga ammu täiendanud, kuid seda pole vaja karta, et see projekt nurka on visatud. Aegamisi oleme edasi teinud ning viimaks on kaaned peal.
2.8 kaaned käisid siis lihvis ära (-0.07mm) ning kokku tagasi läksid 2.7 väljalaske klappide ning fcp engineeringu topelt klapivedrudega. Sisselaske
klapid jäid 2.8 omad, sest need 2.7ga samad. Karbitäis pudinaid maksis 375 eurot ning meenus seik minevikust, kus 1.8T peal kasutasin sisselaske
vedrusid väljalaske omade sees ning arvasin, et see on ülimalt hea alternatiiv neile ja see jama läks pärast rohkem maksma kui see karbitäis vedrusid
Vända käbi tuli billet ning polt oe. Lisaks läksid kõik veesärgi torude tihendid ka originaalid. Hammasrihm sai tellitud gatesi racing ning oi kus
pidi vaeva nägema, et seda peale venitada. Selle kõrval tava rihm ikka puhta vedel nagu püksinöör
Sisselaske kolde alla proovisime panna erinevaid lauajuppe, et selgeks teha kui palju oleks vaja tõsta seda. Probleemiks oli nimelt see, et küttelati
otsad jäid kaane otste taha peitu. 2,5cm oli juba üsna okei ning flantsid tulevad ilmselt 3cm paksud. Sinna flantsi sisse annab teha ka avad, et
vesimetat või nitrot sealt igale silindrile eraldi pihustada.
Väljalaske kolded tuleb ka veel korra maha võtta, et ära teipida. Ilmselt tõmbame ka mootori kerest eemale korraks, kuna seal vahel on päris piin neid
mutikaid keerata.
Lisaks on autol kogu veermik alt ära võetud ning kõik vanad puksid välja pressitud. Esiõõtsad õnnestus ka saada terasest. Nüüd tuleb need veel
liivapritsist ja värvimisest läbi sõidutada ning siis saab hakata polü puksidega kokku panema. Ehk saab peagi pilte ilusatest värvilistest juppidest.
|
|
|
TurboSlava
huviline
Registreerunud 09.03.11
Kasutaja on eemal
Auto: 5X Audi 100 sedaan c4
|
postitati 21.09.20 12:16
|
|
|
2.8 kaaned hingavad paremini? Kui suur see vahe siis?
Turbod on maxspeedingust?
www.street.ee
Autoüritused.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.09.20 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboSlava
2.8 kaaned hingavad paremini? Kui suur see vahe siis?
Turbod on maxspeedingust? |
See pilt räägib juba enda eest:
Turbod on tõesti Maxpeedingust. Kunagi tulevad nende asemele kuullaagritega turbod, aga praegu sobitamise jaoks on neist piisavalt.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 28.09.20 11:48
|
|
|
Vahepeal jõudsid kõik jubinad värvimisest tagasi ning sai jälle mõne asja paika panna:
Mootori poolelt ongi jäänud veel vaid fluidampri otsaratas, soonrihm ning sisselaske kolde flantsid mis viibivad hetkel veel puurimises.
Edasi tuleks nüüd tegeleda veermiku ja piduritega.
Veermiku osad said samuti kõik pritsitud ja värvitud ning nüüd siis tarvis tellida ära kõik puksid ja amordid. Siis saab juba rattad alla ning saaks
liikuda edasi kütusesüsteemi ehituse juurde.
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 10.10.20 14:37
|
|
|
Sisselaske flantsid said vahepeal valmis:
Nüüd ulatuvad küttelati otsad ilusti mootori tõstekõrvadest mööda.
Originaal paak sai ka alt ära võetud ning esialgse plaani järgi tuleb uus varuratta vanni. Ilma paagita on seal all ikka tunduvalt lihtsam poltidele
ligi pääseda.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 10.10.20 17:13
|
|
|
Miks paagi asukohta muudad? Kaalujootuse suhtes on originaal paak õiges kohas.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.22 13:31
|
|
|
Kuidas asi edeneb?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 01.09.22 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: medical
Kuidas asi edeneb? |
Vahepeal on rattad alla saanud koos kasti, diffri, telgede ja kardaaniga ehk siis veereb lükates ringi. Talad siis alu puksidega ja kõik teised puksid
polukad 90sha. Diffri padi tehti ka täis polü sisuga, kuid selleks tuli vana Poola saata. Kokku läks umbes 1,5 kuud. Veljed tulid 16" A8 D2
talveveljed mis kaaluvad 6,9kg ühe velje kohta.
Muus osas pole olnud aega selle autoga tegeleda ja see suvi tuli hoopis garaa˛i katust remontida, et autol paremad tingimused hoiustamiseks oleks.
|
|
|
Lehekülgi: 1 .. 3 4 5 |