Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: c5 99a. kõrgsurvepumba veakood ei kustu korras pumbaga (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2856)
kaido-
huviline



Registreerunud 19.12.13
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.15 14:20 Tsiteeri
c5 99a. kõrgsurvepumba veakood ei kustu korras pumbaga



Tere kaasmaalased! Mure siis suur ja juba mitu kuud kestev, nimelt kõrgsurvepumbas põles maha transistor ning hakkasin youtubest vaatama igasugu videoid ja õpetusi, kuidas uus transistor külge joota. Mõeldud-tehtud, läksin Lõuna keskuse Oomipoodi uut kivi tellima. Tuli siis uus kivi kohale ja hakkasin tegutsema. Sain siis uue kivi ilusti külge tinutatud ja näitas viga, et pump on defektne. Okei, ilmselt oli viga külmjootes ja jootsin üle, kuni kaduski kood ära ja kõik oli korras. Panin siis kõik ilusti paika ja pumbale kaane peale, hakkasin käivitama, aga ei midagi, sest kakkusin ka eelnevalt torud lahti, seega õhk vahel. Nii, katsetasime siis kaablit järgi lükates ja kood uuesti tagasi. Ilmselt siis halb ühendus ikkagi. Hakkasin siis uuesti tinutama, aga unustasin pumbale seekord pistiku taha ja vool jäi ringlusesse. Tinutades läksid transistori 12v ja mass kokku, mille järel hakkasid omavahel särisema. Okei, pistik tagant kiirelt ja uuesti jootma. Sai siis lõpuks ära joodetud, kuid veakood ikka sees. No tee mis tahad, joodetud sai super hästi ja ühendused olid tugevalt kinni, aga veakood ikka alles. Viskasime siis käega ja ostsin uue pumba, samade koodide, ehk siis 002 ja 106 A lõpuga. Mõeldud-tehtud, kakkusin vana pumba maha ja peale läks uus, aga tee mis tahad, veakood ikka sees, et pump ei kommunikeeru. Võtsime siis uuel pumbal kaane maha ja keegi oli seal transistorit vahetanud juba, aga seda oli tehtud super hästi. Olevat tulnud Viljandi tegelaselt, kes seal neid pumpasi remondib. Hea küll, mõtlesime, et äkki juhtus mootoriajuga midagi ja Timar Autost sain laenuks teise, sama koodiga aju, aga ikka kood sees. No minu mõistus enam ei võta, mis tal viga saab olla? Palun aidake mind või tehke targemaks. :(
Kas ma pean pumba kuidagi mootoriajule tutvustama, või mida ma tegema peaksin ?

Veakood on : 01318 controlunit for inmection pump-j399 no communication

Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Kolmandal korral peatatakse sinu postitusõigus! Nõuded postituse keelelisele osale leiad siit."


Tsitaat:

Tere kaasmaalased!! Mure siis suur ja juba mitu kuud kestev-nimelt kõrgsurvepumbas põles maha transistor ning hakkasin youtubest vaatama igasugu videoid ja õpetusi kuidas uus transistor kylge joota.mõeldudtehtud läksin lõunaka oomipoodi uut kivi tellima.tuli siis uus kivi kohale ja hakkasin tegutsema.sain siis uue kivi ilusti kylge tinutatud ja näitas viga et pump on deffektne.okei,ilmselt oli viga khlmjootes ja jootsin yle kuni kaduski kood ära ja kõik oli korras.panin siis kõik ilusti paika ja pumbale kaane peale,hakkasin käivitama aga ei midagi sest kakkusin ka eelnevalt torud lahti seega õhk vahel.nii,katsetasime ss kaablit järgi lykates ja kood uuesti tagasi..ilmselt siis halb yhendus ikkagi.hakkasin siis uuesti tinutama aga unustasin pumbale seekord pistiku taha ja vool jäi ringlusesse.tinutades läksid transistori 12v ja mass kokku millejärel hakkasid omavahel särisema...okei pistik tagant kiirelt ja uuesti jootma..sai siis lõpuks ära joodetud kuid veakood ikka sees..no tee mis tahad joodetud sai supperhästi ja yhendused olid tugevalt kinni aga veakood ikka alles.. Viskasime siis käega ja ostsin uue pumba samade koodide ehk siis 002 ja 106 A lõpuga.mõeldudtehtud kakkusin vana pumba maha ja peale läks uus AGA tee mis tahad veakood ikka sees et pump ei kommunikeeru. Võtsime siis uuel pumbal kaane maha ja keegi oli seal transistorit vahetanud juba, aga seda oli tehtud supperhästi.olevat tulnud viljandi tegelaselt kes seal neid pumpe remondib.hea kyll,mõtlesime et äkki juhtus mootoriajuga midagi ja timarautost sain laenuks teise sama koodiga aju,AGA ikka kood sees.no minu mõistus enam ei võta mis tal viga saab olla? Palun aidake mind või tehke targemaks.. :(
Kas ma pean pumba kuidagi mootoriajule tutvustama või mida ma tegema peaksin ??

Veakood on : 01318 controlunit for inmection pump-j399 no communication



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaido-
huviline



Registreerunud 19.12.13
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.15 10:07 Tsiteeri


Saab siis keegi mind aidata või lahata see viga lahti ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 23.05.15 15:14 Tsiteeri


Võib-olla põletasid midagi maha seal, mõni kaitse või mootoriaju ise. Uuri elektriskeeme, äkki on mingi kaitse kuskil pumba jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido-
huviline



Registreerunud 19.12.13
Kasutaja on eemal


postitati 26.05.15 09:19 Tsiteeri


Proovitud sai ju teist mootoriaju.Tartust kedahi kes asjaga tegeleks soovitage palun ! :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.15 21:22 Tsiteeri


Kõrvetasid pumbaaju maha. Teist pumpa ja aju sa ilmselt ei saanud sama auto pealt prooviks, sellest ka veakood sisse tuleb, et sa ei tutvustanud neid omavahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
killer666
huviline



Registreerunud 09.12.06
Asukoht: avinurme
Kasutaja on eemal

Auto: 89 2.3 coupe

postitati 29.05.15 05:46 Tsiteeri


Kas mingid erlaldi kaitsmed pole kuskil ajukarbis peidus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaido-
huviline



Registreerunud 19.12.13
Kasutaja on eemal


postitati 29.05.15 06:52 Tsiteeri


Eraldi kaitsmeid vahel pole.kas siis ainult piisaks tutvustamisest omavahel ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 29.05.15 15:11 Tsiteeri


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Injection_Pump_Swapping


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.05.15 19:00 Tsiteeri


See immo teema peaks ju olema alates mingist kindlast aastast, vist oli 2002.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido-
huviline



Registreerunud 19.12.13
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.15 08:53 Tsiteeri


Paljud räägivad et nende 99 aasta masinatel pidi ka paaritama.no võta nyyd näpust..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 30.05.15 09:43 Tsiteeri


Mina vaataks kõik pistikud ja juhtmed ka kriitilise pilguga üle. Alati võib ka seal hoopis viga peituda.


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaido-
huviline



Registreerunud 19.12.13
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.15 20:55 Tsiteeri


Seda olen juba teinud ning testriga yle mõõtnud.kõik juhtmed piiksuvad testriga.


Palun andke kellegi kontakti kes tuleks mulle Tartumaale appi arvutiga ajusid paaritama!auto on juba veerand aastat tyhja seisnud.muidugi vaevatasu!! :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaido-
huviline



Registreerunud 19.12.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.15 11:43 Tsiteeri


Aidake keegi palun !! :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaido-
huviline



Registreerunud 19.12.13
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.15 23:09 Tsiteeri


Soovitage kohta tartus kuhu auto veeretada ,et seal korda tehtaks.võib olla firma kuid parem oleks kellegi eraisiku juurde viies.jagage kellegi diisli spetsialisti kontakti ?!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 05.06.15 05:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaido-
Soovitage kohta tartus kuhu auto veeretada ,et seal korda tehtaks.võib olla firma kuid parem oleks kellegi eraisiku juurde viies.jagage kellegi diisli spetsialisti kontakti ?!?


Aasta Auto AS


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.15 19:47 Tsiteeri


Kas ainult 01318 veakood on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaido-
huviline



Registreerunud 19.12.13
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.15 11:23 Tsiteeri


Just


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
WVP
huviline



Registreerunud 31.01.10
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.15 09:42 Tsiteeri


Panin sulle infot postkasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yks
huviline



Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.15 17:05 Tsiteeri


Vana teema aga kui on peal teine pump siis käivitub korraks ja sureb välja uuest, veaks blokeering immo poolt. Vähemalt oli nii immo III puhul. Aitab ülal viidatud õpetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]