Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 B6 ostuabi (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2000)
marko.koiduste
huviline



Registreerunud 09.11.14
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.15 15:32 Tsiteeri
Audi A4 B6 ostuabi



Tere,

plaan on osta omale Audi A4, B6 kerega. Hetkel pole otsest eelistust, et kas sedaan või universaal, kuna välimuselt on mõlemad minuarvates head. Avanti suurem pagasiruum ei ole kindlasti määrav minu autovaliku juures.


Soovin kindlasti osta manuaali ning quattrot. Turgu vaadates jäävad silma 132kw turbodiislid ning 140kw turbobensiinid.
Soovikski nõu auto valikul, kuna hetkel ise ei suuda üht teisele eelistada.


http://www.auto24.ee/used/1987304
http://www.auto24.ee/used/1986417

Mida arvata nendest kahest? Üks on turboga bensiin, kuid hind on 1000€ võrra kõrgem. Tean nii palju, et mõlemad autod vajavad rihmavahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Kev95
huviline



Registreerunud 27.01.11
Asukoht: Viimsi/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6

postitati 28.04.15 07:54 Tsiteeri


Loe foorumist 2.5Tdi kohta, siis oskad juba edasi ise otsustada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 28.04.15 08:10 Tsiteeri


See 140kw'ne bensumootor on selle 300k juures ka juba suhteliselt läbi praetud. IMHO


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.15 10:54 Tsiteeri


Vabandan OT pärast aga...

... tea, kas mootori ressurss ikka on 300 000 km, juhul, kui keeratud näitu muidugi ei ole. Aga jällegi, kumab fakt, et LS on nibin nabin 300 000 siis on kehva masin ja mõttetu, raibe. Jätkuvalt vaatavad inimsed LS näidikut aga kui keerad sinna 230 - 250 000 vahemikku, siis võetakse lahti mnt.ee ja vibutatakse sõrme, keritud, tegeled pettusega.

Pigem, vali masin välja, vii vähe targema remonditöökoja kätte, lase üle vaadata ja asi ants.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HoratioDiip
huviline



Registreerunud 05.08.10
Kasutaja on eemal


postitati 29.04.15 10:54 Tsiteeri


Vabandan OT pärast aga...

... tea, kas mootori ressurss ikka on 300 000 km, juhul, kui keeratud näitu muidugi ei ole. Aga jällegi, kumab fakt, et LS on nibin nabin 300 000 siis on kehva masin ja mõttetu, raibe. Jätkuvalt vaatavad inimsed LS näidikut aga kui keerad sinna 230 - 250 000 vahemikku, siis võetakse lahti mnt.ee ja vibutatakse sõrme, keritud, tegeled pettusega.

Pigem, vali masin välja, vii vähe targema remonditöökoja kätte, lase üle vaadata ja asi ants.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 29.04.15 11:45 Tsiteeri


Häda selles ongi, et 1.8T näeb remonditöökoda veel vähem kui 2.5TDI puhul õlikorgi august;)

Kuid riskivabu asju polegi olemas! Ka uute autodega istuvad inimesed garantiis.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]