Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 2.5tdi r5 käivitamine, lahendatud! (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1835)
jossv
huviline



Registreerunud 17.07.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 10:30 Tsiteeri
Audi a6 2.5tdi r5 käivitamine, lahendatud!



Pöördun ühe probleemiga ehk saan abi. Autoks audi a6 2.5tdi 103kw, pikka sõitmise peale lõi esile niiöelda jõnksutamist. Sai uuritud, et seda võib põhjustada pumbapea elektroonikas olev mustus. Võtsin lahti, suurt erilist mustust ei näinud aga puhastasin korralikult ära brake cleaneriga. Peale seda puhastust hakkanud ilmneva nähtus, et hommikuti(+5-8) ei vea starterist üldse käima, ei luba ka.
Kui tõmmata läheb kohe käima ning soojast käivitub ideaalselt. Kas võib kahtlustada, et puhatuse käigus sai midagi kahjustada ja pean hakkama otsima uut pumbapead ?!
Olen asendanud peale- kui ka tagasivoolu voolikud läbipaistvatega ning vahetanud tagasivooluklapi korraliku vastu. Õhku vahel ei näe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 29.03.15 11:35 Tsiteeri


+5 kuni + 8 kraadi vahemikus esineb sellel autol üks loll viga, nimelt ei anta peale +5 kraadi enam eelsüüteküünlaid, mida tegelikult siiski veel sellel autol vaja oleks. Sellele probleemile on ka üks lihtne lahendus- temp. andurile lüliti vahele, et saaks manuaalselt vajadusel küünlaid anda. Kui käima ei saanud, kas andis küünlaid? Võimalik, et viga muidugi kuskil mujal.

Vaata SIIA ka.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 12:20 Tsiteeri


Kas pumbakaane asukoht sai õigesti paika, st kütusekogus kaabliga kontrollitud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jossv
huviline



Registreerunud 17.07.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 12:39 Tsiteeri


Tänan vastamast. Olen teadlik, et eelsüüteküünlad ei rakendu antud temperatuuri vahemikus ja juba on lisalüliti vahele pandud,et saaks kauem eelsüüdet anda. Selle pumbapea puhastamise käigus sai ka eelsüüteküünslde piibud ülevaadatud. Muidugi enamustel on piibu ümbris katki ja üks ei andnud ühendust, sai neid korrastatud, kuid mitte uued. Ennem järelikult sain -7 kraadiga ka 4 eelsüüteküünlaga käima aga nüüd ei luba ka üldse, saaksin aru kui hakkaks lubama, et kuidagi moodi veaks käima, et eelsüüteküünlad jamavad või tõesti mõni üles ütlenud ja nüüd ei saa käima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jossv
huviline



Registreerunud 17.07.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 12:50 Tsiteeri


Spool. Alguses võtsin ainult pealmise kaane maha, puhastasin ära, hakkas jama pihta. Pärast võtsin tervenisti maha, tegin täpselt märgid peale. Puhastasin ning asi läks veel hullemaks, hakkas pmst kohe jõnksutama. Võtsin uuesti lahti, pumba elektroonika pealt võtsin musta klemmühendus plaadi küljest ning puhastasin ära. Sain siis jõnksutamisest nagu lahti, sõitsin 20km. Pole kaablit veel külge ühendanud, pole võimalust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
spool
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 13:26 Tsiteeri


Minuteada mähisele, kuhu metallipuru koguneb, ei pääsegi muudmoodi ligi kui terve kaas maha võtta. Kui ainult pealmine "kate" siis ei ole seal küll midagi puhastada.

Märgid on ainult esialgse asendi paika panemiseks, vajab hiljem kindlasti täpsemat häälestust.

Kui sul oleks profiilis asukoht, siis saaks kindlasti keegi sind aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jossv
huviline



Registreerunud 17.07.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 13:39 Tsiteeri


Spool. Üle häälestamist on kindlasti vaja, täielikult nõus, aga tuleb tõdeda fakti, et algselt ma ei võtnud pumbakaant täielikult maha ning kütusekogus ei saanud paigast minna. Järgmine hommik lihtsalt ei käivitu, ei luba ega viska suitsu.

Asun Tartus, kui keegi hea inimene on nõus aitama vaatamaks järgi, mis arvuti ütleb, siis paluks teada anda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jossv
huviline



Registreerunud 17.07.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.15 21:25 Tsiteeri


Täna sain enda auto probleemile lahenduse. Alustasin otsast peale, vaadates üle kas eelsüüteküünaldele tuleb pinget peale või mitte ning tõsi ei tulnud sealt midagi. Armatuuris ilusti tuluke põles ja kustus. Otsisin siis kõrvalistuja poolt, kus aju asub ja sealt eelsüüte kaitsme ning oli läbi, järelikult olin suutnud ära lühistada... Vahetasin ära, auto läks käima! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.7% - SQL: 74.3%]